Skocz do zawartości

[Amortyzator]Judy TT kontra Suntour XCR LO

royo34

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o porównanie i ewentualne opinie ponizszych amortyzatorów:

JudyTT(o ile dobrze wyszperałem model z 2004)

http://allegro.pl/rock-shox-judy-tt-srebny-100mm-super-okazja-od-ba-i2546136497.html

Suntour XCR-L.O,

http://allegro.pl/amortyzator-suntour-xcr-l-o-100mm-czarny-2011-i2588066296.html

Cenowo wygladają tak samo wic ten problem mamy z głowy.Oba są nowe więc tutaj też jest sprawa jasna.

Chcę wymienić starego Suntoura(ma luzy) bez inwestowania wiekszej kwoty. Po prostu jeżdżę rekreacyjnie po dróżkach rowerowych i trochę po lesie więc nie potrzebuję żadnego cudeńka.

Jeśli ktoś ma jakieś inne propozycje bardzo chetnie wysłucham.

Jestem laikiem więc każda mądra rada jest dla mnie cenna.

Jasne a XCR to amor pełną gębą. Trzeba było serwisować a poza tym czego się spodziewać po widłach za niecałe 3 stówy.

Serwsować można coś co jako nowe działało. Jak ktoś waży mniej niż 80 kg, zamiast Judy TT lepiej niech kupi sobie sztywny widelec. Na jedno wyjdzie a zostanie trochę kasy w kieszeni.

Serwsować można coś co jako nowe działało. Jak ktoś waży mniej niż 80 kg, zamiast Judy TT lepiej niech kupi sobie sztywny widelec. Na jedno wyjdzie a zostanie trochę kasy w kieszeni.

No ja niestety nieco ponad 80:)

XCR'a, jeśli jeszcze z heblem tarczowym i swoją wagą zajedziesz szybko. Złapie luzy i będzie się nadawał do śmieci. Lepiej faktycznie sztywny widelec tymczasowo i dozbieraj na coś lepszego.

Mam XCR z v'kami ; ma przejechane jakieś 9 tysięcy i owszem ma luzy, ale sporadycznie korzystam z przedniego hamulca i ważę 60 kg.