tipvip Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Witam Serdecznie, Zepsuł mi się amortyzator (Rock Shox Recon SL). Skoku zostało 2cm, i przy każdej nierówności udeża o czoś twardego w środku amortyzatora i odbija w ręce, do tego działał (moim zdaniem) bardzo dobrze. Poszukuję godnego polecenia serwisu w Krakowie. Będę wdzięczny za pomoc Pozdrawiam Witek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lyndowss Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Powietrze Ci zeszło chyba. Napompuj i powinien działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tipvip Napisano 4 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2012 2i regulaminu Wyczytałem w instrukcji że powinna być specjalna pompka do amortyzatorów Rock Shox do serwisu po taką podjechać?I czy jak powietrze zeszło to on nie powinien się obniżyć, bo wysokościowo jest tak samo, tylko coś go blokuje od środka w skoku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lyndowss Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Z tego co wiem to wszystkie wentyle są takie same do amortyzatorów powietrznych, więc może być jakakolwiek. Producent tak pisze, żeby zapewniać sobie zbyt części, które produkuje i jakiś procent pewnie tak własnie robi. Oni tylko zbierają tą całą pewni niemałą marże. Masz powietrzny amortyzator i nie masz do niego pompki? I czy jak powietrze zeszło to on nie powinien się obniżyć, bo wysokościowo jest tak samo, tylko coś go blokuje od środka w skoku To wszystko zmienia. Może go zablokowałeś. Sprawdź. Jak nie to czy uderzyłeś w coś, wjechałeś, czy coś się ostatnio wydarzyło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PoleK Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Oring w komorze Ci puscił... musisz rozkręcić, wymienić oring na tłoku, skręcić, napompować, 20min roboty. Każdy lepszy serwis sobie poradzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tipvip Napisano 4 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2012 W nic nie udeżyłem uderzyłem specjalnie, rower był w serwisie bo nie jeździłem na nim ponad rok, posmarowali itd, pojeździłem 2 razy, potem 3 tygodnie przerwy, wsiadam i czuje że coś jest nie tak. Rowerek kupowałem używany 3 lata temu i nie dostałem pompki. Spróbuję podjechać do jakiegoś serwisu, byle by tylko nie zepsuli mi amorka Takie jeszcze pytanie czy mogę jechać na rowerze do serwisu, czy lepiej nie bo mogę coś tam uszkodzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PoleK Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 W nic nie udeżyłem specjalnie, rower był w serwisie bo nie jeździłem na nim ponad rok, posmarowali itd, pojeździłem 2 razy, potem 3 tygodnie przerwy, wsiadam i czuje że coś jest nie tak. Jeśli robili amora to reklamuj usluge... Recon czasem tak ma, nie trzeba wcale przywalic w nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Wyczytałem w instrukcji że powinna być specjalna pompka do amortyzatorów Rock Shox do serwisu po taką podjechać?I czy jak powietrze zeszło to on nie powinien się obniżyć, bo wysokościowo jest tak samo, tylko coś go blokuje od środka w skoku Dobrze zrobisz jak uderzysz na Kalwaryjską 14 (naprzeciwko "Korony"). W temacie pompki to możesz kupić w Decathonie bardzo porządna za 110 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PoleK Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 W temacie pompki to możesz kupić w Decathonie bardzo porządna za 110 zł. Jasne, sprzęt z decathlonu za 110zl jak można kupić Beto która radzi sobie bdb i ma super patent żeby ciśnienie nie uciekało przy odkręcaniu, za ok 60-70... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Czy ja mu kazałem kupić, nie dałem propozycje to co się rzucasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tipvip Napisano 24 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2012 Dobra, rowerek po serwisie u Dominika z Placu Matejki. Na cenach się nie znam, ale u Dominika wygląda to tak: Serwis amorka – 120zł Full Serwis roweru – 150zł (bez amorów i hamulców hydraulicznych). Serwis hamulców hydraulicznych – 35-45zł sztuka. Generalnie jestem zadowolony, ułożył mi oponę tubeless na koło do dętkówek - czego nie mogli zrobić 2 poprzednie serwisy. Amorek chodzi jak nowy po serwisie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lyndowss Napisano 24 Września 2012 Udostępnij Napisano 24 Września 2012 ułożył mi oponę tubeless na koło do dętkówek - czego nie mogli zrobić 2 poprzednie serwisy Co zrobił? Full serwis - jak to fajnie brzmi. Czasami jak rower jest w dobrym stanie i nie potrzebuje wymiany smarów to przecierają szmatą i regulują. Ciekawe co się w tym przypadku kryje pod tą nazwą. Nie chce być sceptyczny, ale nie stało się nic z czym nie mogłeś sobie sam spokojnie poradzić. Przypomniałeś mi dlaczego robię wszystko w rowerze sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tipvip Napisano 24 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2012 Poprzez własną niewiedzę wcześniej kupiłem oponę i kupiłem bezdętkową a koła mam przeznaczone do dętkowych opon i przez to nie mogłem jej ułożyć żeby była prosta, byłem w dwóch serwisach i mówili że próbowali i się nie da, tym razem się jednak udało i opona mi nie hula w prawo/w lewo. Co do serwisowania samemu -tutaj ciężko się nie zgodzić, Jeśli masz warunki i czas to oczywiście można próbować robić samemu. Full Serwis – tego nie robiłem, zrobię go na wiosnę, zapytałem tylko o cenę. Ze tego, co zrozumiałem jest to rozebranie roweru do gołej ramy, wyczyszczenie i zebranie go od nowa, co daje możliwość sprawdzenia każdego podzespołu w jakim jest stanie - jak jest coś do wymiany to wtedy tylko koszt części lub dostarczasz swoje części. Zapewne jak ktoś już to robił to dla niego może to proste, ale mi się wydaje trudne...nie mam narzędzi, nie mam smarów, nie mam warunków … i najważniejsze nie mam doświadczenia a rower mimo tego, że wygląda na prostą rzecz to dużo rzeczy ma znaczenie…długość linek, ich kąty i masa rzeczy, o których ja nie mam pojęcia. Jak na przykład to, że linki od manetek lepie puścić na krzyż na ramie bo wtedy są lepsze kąty i bardzie precyzyjnie to działa. Tak czy inaczej uważam, że jak ktoś serwisuje rowery już 17 lat…to ma więcej pojęcia niż taki laik jak ja PS: Jest jeszcze express serwis, taki to kosztuje 40-50zł, ale taki to i ja sam potrafie zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lyndowss Napisano 24 Września 2012 Udostępnij Napisano 24 Września 2012 Jak na przykład to, że linki od manetek lepie puścić na krzyż na ramie bo wtedy są lepsze kąty i bardzie precyzyjnie to działa. Co to jest?! Jakaś wiedza tajemna? Nigdy o czymś takim nie słyszałem. Kąty lepsze. A jakie kąty są optymalne? Ciekawe rzeczy Ci naopowiadał ten serwis. Chyba puszczają na krzyż, bo linki się o siebie przetrą i taki ktoś wróci szybciej, żeby kupić nowe u nich... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 24 Września 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 24 Września 2012 Ja np mam na krzyż bo mi tak pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sagitt77 Napisano 26 Września 2012 Udostępnij Napisano 26 Września 2012 Też miałem ten problem z Reconem. Niestety zapłaciłem nieco więcej. Zajrzyj czasem na pokrętło tłumienia czy nie cieknie olej. To jest kolejna przypadłość Recona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.