Skocz do zawartości

[Amortyzator]Problem z SR SUNTOUR SF11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Po ostatniej jeździe zauważyłem jakiś problem w moim przednim amorku. Jestem zielony co do rowerów i raczej dopiero zaczynam przygodę wtajemniczania się w te tematy. Mam w moim limberku http://www.domenasportowa.pl/product-pol-20954-Amortyzator-przedni-SR-SUNTOUR-SF11-XCR-RL-W-P.html . Otóż problem jest w tym, że gdy chcę np. wybić się do góry (do np. bunny hopa) to przy wysuwaniu z powrotem słychać taki metaliczny dźwięk, zauważyłem też, że po wciśnięciu amorka i zaciśnięciu blokady(nie wiem czy tak można robić) Jest taki odgłos jakby odssało się powietrze i blokada puszcza po czym dalej działa, że nie da się wcisnąć amorka, ale na maxa wysuniętego. Przyglądałem się też dzisiaj i zauważyłem brak jednej śruby, którą pokazałem strzałką na tym zdjęciu http://w236.wrzuta.pl/obraz/3UzBuKI5V1c/amorek. Czy może ktoś mi spróbować pomóc na odległość? Najbliżej serwis limbera mam 25km więc jak będę wiedział co się stało to mogę do nich zajechać.

Zajrzyj sobie na specyfikację tego amortyzatora na stronie producenta! Ten amortyzator służy to ATB i XC! Nie do freeride'u czy co Ty z nim tam robisz. Śrubę musisz kupić koniecznie i ją zamontować. Obstawiam, że to przez to tak Ci stuka. Jeżeli długo już tak jeździsz to może coś uszkodziłeś w środku, ale wątpię, bo tam nie ma co uszkodzić za bardzo. To z blokada jest normalne, że wysunie Ci się i potem zablokuje na max wysuniętym amortyzatorze. Mam tak samo. U mnie nie syczy, więc prawdopodobnie uszkodziłeś blokadę w jakiś sposób. Jak wkręcisz z powrotem śrubę to sprawdź czy dalej syczy.