Madison Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Witam serdecznie, od 10 dni jestem właścicielem Canyon AL 7.0. Rower kupiony jako nowy ze strony producenta. Dla zainteresowanych specyfikacja poniżej. Rama ----- Canyon New F8 Technology Amortyzator ----- DT Swiss XRM 100 Przerzutka Tył ----- Shimano Deore XT Shadow Przerzutka Przód ----- Shimano SLX E-Type 3x10 Manetki ----- Shimano SLX 10-speed Hamulce ----- Formula RX Klamki hamulcowe ----- Formula RX Piasty ----- Mavic Crossride Disc Kaseta ----- Shimano Deore 11-36 10 Obręcze ----- Mavic Crossride Disc Opony ----- Schwalbe Nobby Nic 2.25“, Racing Ralph 2.25“ Evolution Line Korba -----Shimano SLX FC-M 660-10 42/32/24 Suport ----- Shimano SLX Kierownica ---- Ritchey WCS (31,8) Mostek ----- Ritchey Pro Rizer Gripy ----- Canyon Bracelets Siodełko ----- Selle Italia Q-BikSztyca ----- Iridium SL Koszyczek biało żółty ----- Elite Custom-Race Koszyczek Czarny ----- Mattock czyli wizualna replika Elite Custom Race Licznik ----- Sigma 1609 STS + CAD (jeszcze nie zamontowałem) Na razie rower na fabrycznym osprzęcie według producenta waży 10.90 kg Oczywiście dokupiłem do niego pedały SPD Shimano M520. Rower ma za sobą pierwszy maraton, a mianowicie Bike Maraton w Myślenicach. Ze sprzętu jestem bardzo zadowolony, choć przez swoją głupotę rozregulowałem hamulce i miałem z nimi nie mały problem. O pracy amortyzatora nie mogę się za bardzo wypowiadać, bo ciągle jeszcze używam pompki. Jest to mój pierwszy poważny amortyzator i tak naprawdę nie wiem kiedy dobrze działa ; ) Jeśli chodzi o najbliższe zmiany to na razie jeszcze trochę jestem zadłużony ale planuje przed zimą albo na wiosnę kupić niebieskie linki zdjęcie świeże z dziś, w małopolsce (a przynajmniej u mnie) małe problemy z wodą przez suszę i dopiero dziś mogłem go umyć po maratonie, w niedziele nie wypadało </p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 4 Września 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Patrząc na ustawienie siodełka można odnieść wrażenie,że rower jest za mały. Ciekaw jestem tego XRMa- to model 2012? Rower chyba z Outletu? Mycie Karcherem nie jest wskazane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Madison Napisano 4 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Patrząc na ustawienie siodełka można odnieść wrażenie,że rower jest za mały. Ciekaw jestem tego XRMa- to model 2012? Rower chyba z Outletu? Mycie Karcherem nie jest wskazane. Tak XRM to model 2012, nie, nie jest Outletu czemu tak sądzisz ? Karcher oprócz dużego ciśnienia ma też inne końcówki robiące mgiełke i różne takie bez obaw nie biję paroma atmosferami po ramie, a rozmiar to L 20", siodełko było tak fabrycznie ustawione a dość dobrze mi się siedzi i nie zmieniałem może coś niedługo pokombinuję z nim, bo mam 188cm wzrostu więc to chyba nie jest zbyt dobre ustawienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Mycie Karcherem nie jest wskazane. Dokładnie, jak sobie powciskasz wodę pod uszczelki to będzie problem ... Właściwie jak na 20" i 188 cm to siodełko wcale nie jest mocno wyciągnięte ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Madison Napisano 4 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Rulez, ja nie znam się za bardzo jak to powinno być ? jeśli jestem wyższy to siodełko bardziej w przód czy w tył ? myślałem właśnie, że w wprost przeciwnie do tego co mam, bo jeśli odsunę do tyłu to będę miał bardziej wydłużoną sylwetkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenzo Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Tak XRM to model 2012, nie, nie jest Outletu czemu tak sądzisz ? Karcher oprócz dużego ciśnienia ma też inne końcówki robiące mgiełke i różne takie bez obaw nie biję paroma atmosferami po ramie, a rozmiar to L 20", siodełko było tak fabrycznie ustawione a dość dobrze mi się siedzi i nie zmieniałem może coś niedługo pokombinuję z nim, bo mam 188cm wzrostu więc to chyba nie jest zbyt dobre ustawienie Fabrycznie? Przecież Canyon przychodzi w kartonie (bikeguard) ;-) Nie zmienia to faktu, że sprzęt kozacki (też miałem, tyle że wersje 8.0... dopóki nie zapie***lili). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Madison Napisano 4 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Fabrycznie? Przecież Canyon przychodzi w kartonie (bikeguard) ;-) Nie zmienia to faktu, że sprzęt kozacki (też miałem, tyle że wersje 8.0... dopóki nie zapie***lili). Fabrycznie, fabrycznie : ) Siodełko zamontowane jest na sztyce, ja tylko musiałem je do ramy skręcić ; ) Oni chyba ustawiają w takim razie pod klienta, bo przy zamówieniu trzeba wpisać wzrost, a sami w rozmowie doradzili mi rozmiar L. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Świetnie sie prezentuje. Chyba lepiej niż mój. Poza słabymi punktami pod względem wagi których zawsze w każdym rowerze pełno, realnym i zalecanym (IMHO) do wymiany jest przednia przerzutka. Moja rama ma jeden gwint w rurze podsiodłowej więc w grę wchodzi jedynie mocowanie e-type, Ty natomiast masz już zapewne dwa gwinty więc polecam wymianę na direct mount Srama. Wszystkie e-type (chyba prócz nowego XTR) to słabe konstrukcje szybko łapiące luzy. Wysyłane z mojego HTC Sensation Z710e za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Oni chyba ustawiają w takim razie pod klienta, bo przy zamówieniu trzeba wpisać wzrost, a sami w rozmowie doradzili mi rozmiar L. Czy Ty wierzysz w to co piszesz ? Jak powinno być? tak żebyś dobrze się czuł ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Madison Napisano 4 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Czy Ty wierzysz w to co piszesz ? zazwyczaj tak ; ) no dokładnie ustawienie przez kogoś obcego jest niemożliwe, bo 188cm jest nie równe 188, że tak powiem ale jakoś tak mniej więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 ukainex w grę wchodzi jedynie mocowanie e-type, Ty natomiast masz już zapewne dwa gwinty więc polecam wymianę na direct mount Srama Tyle, że w opisie jest E-type, więc skąd te wnioski ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Zdanie wyrwane z kontekstu i nie wiem jaka odpowiedź sprawi byś był usatysfakcjonowany... . MOJA rama ma następujące mocowanie: Przez co jedyny BEZPROBLEMOWY sposób montażu przerzutki przedniej to e-type lub customowa węglowa obejma i przerzutka na hak. Natomiast model kolegi prezentuje się o, tak: W standardzie montowana jest przerzutka Shimano, ale polecam Sram gdyż jest o niebo trwalsza. Moja XT e-type po 3kkm ma już luzy jak stąd do księżyca. Wszystko jest jasne, już? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 4 Września 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Września 2012 W kwestii siodełka, to miałem na myśli odległość między siodełkiem a kierownicą- jak na 188 cm i ramę 20" siodełko jest dosyć blisko kierownicy. nie jest Outletu czemu tak sądzisz Jakoś tak mnie korba zmyliła- wydawałoby się że na 2012 zamontują już nowego SLXa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uczaj25 Napisano 7 Września 2012 Udostępnij Napisano 7 Września 2012 Mam takie pytanko można gdzieś dostać ramy CANYON w Polsce ,szukałem i nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 7 Września 2012 Udostępnij Napisano 7 Września 2012 Najwyżej używane na Allegro, Canyon prowadzi wyłącznie sprzedaż internetową ze swojej siedziby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pytanie
Madison
Witam serdecznie,
od 10 dni jestem właścicielem Canyon AL 7.0. Rower kupiony jako nowy ze strony producenta.
Dla zainteresowanych specyfikacja poniżej.
Rama ----- Canyon New F8 Technology
Amortyzator ----- DT Swiss XRM 100
Przerzutka Tył ----- Shimano Deore XT Shadow
Przerzutka Przód ----- Shimano SLX E-Type 3x10
Manetki ----- Shimano SLX 10-speed
Hamulce ----- Formula RX
Klamki hamulcowe ----- Formula RX
Piasty ----- Mavic Crossride Disc
Kaseta ----- Shimano Deore 11-36 10
Obręcze ----- Mavic Crossride Disc
Opony ----- Schwalbe Nobby Nic 2.25“, Racing Ralph 2.25“ Evolution Line
Korba -----Shimano SLX FC-M 660-10 42/32/24
Suport ----- Shimano SLX
Kierownica ---- Ritchey WCS (31,8)
Mostek ----- Ritchey Pro Rizer
Gripy ----- Canyon Bracelets
Siodełko ----- Selle Italia
Q-BikSztyca ----- Iridium SL
Koszyczek biało żółty ----- Elite Custom-Race
Koszyczek Czarny ----- Mattock czyli wizualna replika Elite Custom Race
Licznik ----- Sigma 1609 STS + CAD (jeszcze nie zamontowałem)
Na razie rower na fabrycznym osprzęcie według producenta waży 10.90 kg
Oczywiście dokupiłem do niego pedały SPD Shimano M520.
Rower ma za sobą pierwszy maraton, a mianowicie Bike Maraton w Myślenicach.
Ze sprzętu jestem bardzo zadowolony, choć przez swoją głupotę rozregulowałem hamulce i miałem z nimi nie
mały problem. O pracy amortyzatora nie mogę się za bardzo wypowiadać, bo ciągle jeszcze używam
pompki. Jest to mój pierwszy poważny amortyzator i tak naprawdę nie wiem kiedy dobrze działa ; )
Jeśli chodzi o najbliższe zmiany to na razie jeszcze trochę jestem zadłużony ale planuje przed zimą albo
na wiosnę kupić niebieskie linki
zdjęcie świeże z dziś, w małopolsce (a przynajmniej u mnie) małe problemy z wodą przez suszę i dopiero
dziś mogłem go umyć po maratonie, w niedziele nie wypadało
</p>
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
14 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.