Tsanasahan Napisano 4 Września 2012 Napisano 4 Września 2012 Witam http://www.pomalujrower.pl/ jak w temacie odradzam malowanie ramy w tej firmie. Na początku zostałem poinformowany że jeśli rama przyjdzie od razu zadzwonią do mnie wypytać o szczegóły. Od paru dni zero telefonu i zero kontaktu. Wydzwaniam i wydzwaniam i nie odbierają. Dla mnie sprawa pilna bo zaraz mam wyjazd na wakacje ,i chciałem po powrocie już ją mieć u siebie [ malują ponoć około 10 dni ]. Oni to jakaś firma krzak ,a nie porządna firma :/ i jak się tu nie wnerwiać O D R A D Z A M !!!
Greg000 Napisano 4 Września 2012 Napisano 4 Września 2012 Rozumiem ze sie zbulwersowales ale rada na przyszlosc- zanim zaczniesz cos upubliczniac poczekaj zawsze do konca sprawy i jej pelnego wyjasnienia. Wtedy mozesz zdac rzeczowe sprawozdanie. Kiedys takimi postami na publicznym forum narobisz sobie klopotow.
zawada007 Napisano 4 Września 2012 Napisano 4 Września 2012 polecam sprawdzić tych Panów - tu od razu widać, że jest full profeska : http://archiwum.veloart.home.pl/Malowanie_ramy_wg_zalecen_klienta-757.html
Tsanasahan Napisano 4 Września 2012 Autor Napisano 4 Września 2012 Rozumiem ze sie zbulwersowales ale rada na przyszlosc- zanim zaczniesz cos upubliczniac poczekaj zawsze do konca sprawy i jej pelnego wyjasnienia. Wtedy mozesz zdac rzeczowe sprawozdanie. Kiedys takimi postami na publicznym forum narobisz sobie klopotow. opisuję FAKT ,a co będzie dalej nie omieszkam poinformować. Mam nadzieję że będzie wszystko ok ,ale jak widać nie jest to pewne.
kuchar Napisano 5 Września 2012 Napisano 5 Września 2012 Mamy okres urlopowy. Może zwyczajnie zrobili sobie przerwę, każdemu się należy. Poczekaj na wyjaśnienie sprawy.
elton29 Napisano 5 Września 2012 Napisano 5 Września 2012 Jak wyżej najpierw wyjaśnij sprawę bo może istotnie wybrali się na urlop bo Cię przeciesz nie przekręcą z powodu jakiejś śmiesznej ramy, oceń efekt końcowy ich pracy mi wtedy krytykuj albo nie bo sam fakt żenie możesz się dodzwonić jest śmieszny i nie powinien wpłynąć na ocenę tej firmy.
Cyprian Napisano 5 Września 2012 Napisano 5 Września 2012 Malowałem tam wiele ram i nie miałem nigdy problemu wręcz przeciwnie. Niestety jak widać wszystkim nie da się dogodzić, rozgoryczenie trzeba gdzieś wylać i siać zamęt.
Mod Team mrmorty Napisano 5 Września 2012 Mod Team Napisano 5 Września 2012 zamykam do chwili wyjaśnienia sprawy. Jak sprawa się rozwiąże to daj znać na priv i otworzę temat
Mod Team mrmorty Napisano 14 Września 2012 Mod Team Napisano 14 Września 2012 otwieram gdyż sprawa nie została jeszcze załatwiona
Tsanasahan Napisano 14 Września 2012 Autor Napisano 14 Września 2012 2i Witam sprawa wygląda w skrócie tak : - około 2 tygodnie temu wysłałem ramę [ po wcześniejszym kontakcie z tą firmą ] - w trakcie miałem problemy z dodzwonieniem się [ przez parę dni nikt nie odbierał , jeśli mieli urlop wcześniej powinienem być o tym poinformowany] - wracam z urlopu ,a ramy dalej brak - tym razem ma być na 18.09.2012 [ pożyjemy zobaczymy ] - 3 tygodnie jak dla mnie przegięcie , o ile się to znowu nie przedłuży Widzę że innym to nie sprawia problemu ! jednak jak dla mnie ustalanie wcześniejszych terminów , nie odbieranie telefonów , brak pewności co do nowego terminu powoduję że postanowiłem o tym poinformować , a może lepiej nie pisać i cicho siedzieć ?? ps. Ciekawe jeszcze jaki będzie efekt malowania , bo to kolejny chyba odległy temat ! Pozdrawiam
Schwefel Napisano 14 Września 2012 Napisano 14 Września 2012 Jasna sprawa, że się można wkurzyć jak ramę malują tyle czasu. Ja swoją malowałem na Asnyka i trwało to równy tydzień a też był okres urlopowy i byli zawaleni robotą. Sent from my iPad using Tapatalk HD
elton29 Napisano 15 Września 2012 Napisano 15 Września 2012 Czy na pewno wszystko s twojej strony było załatwione prawidłowo? Opisałeś czy też wyjaśniłeś co mają zrobić? Wiesz ile czasu wykonują tego typu usługę?
Tsanasahan Napisano 15 Września 2012 Autor Napisano 15 Września 2012 Czy na pewno wszystko s twojej strony było załatwione prawidłowo? Opisałeś czy też wyjaśniłeś co mają zrobić? Wiesz ile czasu wykonują tego typu usługę? Jak wyżej najpierw wyjaśnij sprawę bo może istotnie wybrali się na urlop bo Cię przeciesz nie przekręcą z powodu jakiejś śmiesznej ramy, oceń efekt końcowy ich pracy mi wtedy krytykuj albo nie bo sam fakt żenie możesz się dodzwonić jest śmieszny i nie powinien wpłynąć na ocenę tej firmy. Twe odpowiedzi są na poziomie jakiegoś przedszkolaka [ bez obrazy ] : - " nie przekręcą z powodu jakiejś śmiesznej ramy " [ śmieszna rama ? , przekręt ?, bez komentarza] - " oceń efekt końcowy ich pracy mi wtedy krytykuj " [ niby czemu skoro nie wiadomo kiedy będzie efekt końcowy ! , a kontakt z firmą też jest istotny ! ,choćby po to aby się dowiedzieć czy rama dotarła !! ] - " Czy na pewno wszystko s twojej strony było załatwione prawidłowo? " [ nie bo ośmieliłem się napisać o tym na forum i mam czelność być nie zadowolony ] - " Opisałeś czy też wyjaśniłeś co mają zrobić? " [ kto wysyła ramę do malowania nie wyjaśniając jaki kolor itp ? znasz kogoś takiego ? czy znasz to z własnych doświadczeń ? ] - "Wiesz ile czasu wykonują tego typu usługę?" [ "malują ponoć około 10 dni" - czytaj ze zrozumieniem ,bo zostało to na samym początku powiedziane ] wedle Ciebie to klient jest winny jak on śmie być nie zadowolony i opisywać to na forum !! przecież teoretycznie 21 dni to tak mało. Powinienem czekać kolejny tydzień czy tam dwa i dopiero wtedy pisać ?
elton29 Napisano 15 Września 2012 Napisano 15 Września 2012 · Ukryte przez durnykot, 19 Września 2012 - na prośbę użytkownika Ukryte przez durnykot, 19 Września 2012 - na prośbę użytkownika Nie napisałem, że klient jest winny w tym wypadku, tylko wiem z jakimi ludźmi czasem trzeba robić deal, uważają że są najmądrzejsi i tylko oni się liczą i wszystko kręci się do okoła dookoła nich więc pytam, czy ty wobec tej firmy byłeś ok, pytałem, nie twierdziłem!!! Pisząc śmieszna rama miałem na myśli, że na pewno nic się złego nie stało i jeśli wyniknęło wynikło małe opuźnienie opóźnienie to nie należy z tego powodu siać paniki, tylko wykorzystaj to na swoją korzyść żądając jakiejś rekompensaty w postaci np. rabatu! I dalej twierdzę, że jak coś s...ą albo się w ogóle nie wywiążą z umowy powinieneś wtedy nawinąć, chodź choć raczej tyko w formie informacji czy przestrogi o tym, ale w zasadzie nic nie osiągniesz, gdyż jest to firma usługowa a nie użytkownik forum, na którego administracja miałaby jakiś wpływ. W dodatku znamy tylko i wyłącznie Twoją wersję wydarzeń, której nie możemy zweryfikować.
Mateusz30 Napisano 15 Września 2012 Napisano 15 Września 2012 · Ukryte przez durnykot, 18 Września 2012 - Brak powodu Ukryte przez durnykot, 18 Września 2012 - Brak powodu Czerwono strasznie, ale i tak nie poprawiłeś wszystkich błędów.
kadargo Napisano 15 Września 2012 Napisano 15 Września 2012 · Ukryte przez safian, 15 Września 2012 - Brak powodu Ukryte przez safian, 15 Września 2012 - Brak powodu Dobrze że nie napisał "po niemiecku" bez spacji
elton29 Napisano 15 Września 2012 Napisano 15 Września 2012 · Ukryte przez durnykot, 19 Września 2012 - brak kultury Ukryte przez durnykot, 19 Września 2012 - brak kultury Jeśli dla Ciebie pajacu dysleksja to powód do kpin to spotkajmy się osobiście, powiesz mi to w twarz! Jak już robisz korektę błędów to odłóż na chwilę skrecanie długopisów i skup się na zadaniu dokładnie!!
Tsanasahan Napisano 16 Września 2012 Autor Napisano 16 Września 2012 Regulamin forum, pkt 2i OK zobaczymy czy faktycznie będzie we wtorek i w jakim stanie. Pozdrawiam
pipiaro Napisano 16 Września 2012 Napisano 16 Września 2012 elton29-Nie rozumiem twojego zdziwienia rozczarowaniem kolegi z forum.Ciekawi mnie jak Ty byś się zachował na jego miejscu i chciał bym zobaczyć Twój spokój i opanowanie.Nieważne że dla większości firma jest dobra bo bardzo dobrze maluje itp.Jeśli się umawiam z jakąś firmą , serwisem itp. ustalam co i jak ma być zrobione i w jakim czasie to nie po to żebym potem się martwił bo nie mam z tą firmą kontaktu.Jeśli firma ma urlop w tym czasie to podczas pierwszej rozmowy jej obowiązkiem jest to zaznaczyć a nie że jak przyśle od razu to będzie kontakt co i jak a potem lipa.Rozumiem 2-3 dni nie raz coś się przedłuży bo każdy jest człowiekiem i różnie bywa ale nie tyle czasu,no i należało by o tym fakcie klienta poinformować.
Mod Team mrmorty Napisano 18 Września 2012 Mod Team Napisano 18 Września 2012 · Ukryte przez durnykot, 19 Września 2012 - bo tak Ukryte przez durnykot, 19 Września 2012 - bo tak Jeśli dla Ciebie pajacu dysleksja to powód do kpin to spotkajmy się osobiście, powiesz mi to w twarz! Jak już robisz korektę błędów to odłóż na chwilę skrecanie długopisów i skup się na zadaniu dokładnie!! Dysleksja nigdy dla nikogo(mówię o ekipie administrującej forum) nie była powodem do kpin, natomist Ty pisząc w ten sposób nie wykazujesz się minimalną starannością i nie masz szacunku do innych, którzy muszą tekst z takimi babolami czytać, a jeśli chcesz się koniecznie ustawiać na rozmowę w cztery oczy to wybierz sobie inne forum, bo tu na ustawce możesz zostać zapleciony jak porządne koło - na trzy krzyże
venom2000 Napisano 18 Września 2012 Napisano 18 Września 2012 A to jest informacja z ich strony Czas wykonania usługi to ok. 7 dni roboczych (czas usługi uzależniony jest od koloru oraz obłożenia na lakierni). W okresie od marca do czerwca termin ten może się wydłużać. Dodatkowe elementy dostarczone wraz z ramą, wyceniane są indywidualnie na miejscu w naszej lakierni. Nie wyceniamy elementów przez telefon. Pracujemy od Poniedziałku do Piątku 9 - 16.
Rulez Napisano 18 Września 2012 Napisano 18 Września 2012 Nic tam nie ma o tym, że nie odbierają telefonów i w jakim okresie ich nie odbierają ....
Tsanasahan Napisano 18 Września 2012 Autor Napisano 18 Września 2012 A to jest informacja z ich strony Czas wykonania usługi to ok. 7 dni roboczych (czas usługi uzależniony jest od koloru oraz obłożenia na lakierni). W okresie od marca do czerwca termin ten może się wydłużać. Dodatkowe elementy dostarczone wraz z ramą, wyceniane są indywidualnie na miejscu w naszej lakierni. Nie wyceniamy elementów przez telefon. Pracujemy od Poniedziałku do Piątku 9 - 16. MNIE JUŻ RĘCE OPADAJĄ !!! - NIE otrzymałem informacji z ich strony o umówionej wysyłce [ Mieli wysłać ramę wczoraj abym otrzymał ją dziś [ 18.09.2012 ] ] - WIĘC DZWONIĘ dziś i co się dowiaduję !! " ramy nie wysłaliśmy bo jednak najpierw musi Pan dokonać przelewu 200 zł. " - DLACZEGO najpierw mnie informują że będzie za pobraniem !! - DLACZEGO nie oddzwonili i nie powiedzieli ,że zmieniają metodę płatności !! - DLACZEGO to ja muszę zadzwonić i się sam dowiadywać o czymś takim !! bo sami to by za tydzień nie zadzwonili !! - DLACZEGO maja to wszystko w DUPIE skoro wiedzą że mi zależy na czasie !! - DRAŃSTWO bo zanim przelew się zaksięguje to " najszybciej będę miał w czwartek " - BOJĘ się dalszego etapu tej sprawy :/ ps - rama mała bez amortyzatora i wahacza z tyłu !! ile się maluje samochód ?? bo rower u nich ponad 3 tygodnie :/ - jak w czwartek jej nie otrzymam to wsiądę w auto i zrobię w sumie to 500 km bo coś mi się wydaje że ŚCIEMNIAJĄ na potęgę. Zapłaciłem za nią 1500 zł. więc jak dla mnie jest to sporo kasy !! - elton29 Ja sam walę tyle byków że szok !! jednak staram się je poprawiać. Jest to takie proste bo komputer sam podkreśla [ nie to co kiedyś ] i mam nadzieję [ może złudną ] że czegoś dzięki temu się nauczę. - czekam i czekam mieli wysłać do mnie @ z nr konta.
pomalujrowerpl Napisano 18 Września 2012 Napisano 18 Września 2012 Witam, Zostaliśmy poinformowani o negatywnej opinii na temat naszego zakładu i dlatego musimy to skomentować. Każdy klient, który ma ochotę wykonać u Nas malowanie swojego roweru wysyłając go kurierem zazwyczaj wysyła emaila z zapytaniem jak potrzeba przygotować paczkę. Najczęściej na takiego emaila odpowiadamy: „Ramę rowerową wraz z pisemny zleceniem (numerem koloru) proszę wysłać na adres: Pomalujrower.pl Ul. Instalatorów 5 02-237 Warszawa” Adres jest inny od tego podanego na stronie ponieważ pod adresem (Instalatorów 5) kurierzy są zazwyczaj z samego rana (mieści się tam wiele firmy korzystających z ich usług z podpisana umowa co gwarantuje dostawę z samego rana ). To tylko takie sprostowanie na przyszłość. Paczka została wysłana poprzez portal wysylajtaniej.., dostarczona została przez kuriera w piątek na koniec naszego dnia pracy. Paczka przeleżała weekend – oczywiście klient wydzwaniał w dni w które nie pracujemy. W poniedziałek było rozpoczęcie roku szkolnego więc większość pracowników miało dzień wolny. Pan Paweł dalej wydzwaniał – mógł napisać smsa zapewne kolega by oddzwonił w wolnej chwili. We wtorek kolega zadzwonił w celu otrzymania zlecenia na ramę (tzn. numeru koloru). Po otrzymaniu wyznaczyliśmy czas realizacji tego zlecenia na 10 dni roboczych – nie typowy kolor „biała perła”. W tym miejscu chciał bym zapytać autora tego tematu w jaki sposób obliczył różnice daty; 31 sierpień(data dostarczenia przesyłki do naszego zakładu) – 15 wrzesień. To jest naprawdę bardzo interesujące ponieważ napisał że jest to 21 dni !! Pan Paweł wydzwaniał prawie co dziennie, wielokrotnie pytając się o datę wykonania, była podana zaraz po otrzymaniu koloru. Te wielokrotne telefonu nie przyśpieszały pracy, a tylko spowalniały ponieważ kolega zamiast zajmować się przygotowanie ram, musiał udzielać wielokrotnie tych samych informacji. Zlecenie zostało przyjęte 4 września i właśnie dzisiaj mija 10 dni roboczy dlatego nie rozumiem dlaczego p. Paweł zrobił takie zamieszanie oraz stworzył ten temat? Może po to aby popisać troszkę nie prawdy – kłamstw na temat naszego zakładu. Nigdy nie wysyłamy ram za pobraniem, tylko i wyłącznie z powodu dużej dodatkowej opłaty za pobranie oraz problemów z tą procedurą związanych. Proszę o administratora tego forum o zamknięcie tego tematu oraz krótkie sprostowanie iż p. Paweł W. pisze nie prawdę. Wieluń się za Pana wstydzi Panie Pawle. PS. I tak klient nie będzie zadowolony z pomalowanej ramy.. ponieważ będzie się chciał odegrać na forum.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.