Tadeus Napisano 3 Września 2012 Udostępnij Napisano 3 Września 2012 Witam, Do tej pory kupowane dętki dobierałem tylko do rozmiaru koła/opony teraz zauważyłem jednak też, że różnice są w długości wentyla. Pytanie... po co? Przeciez to nie jest tak, że do dłuższego albo krótszego wentyla ma się prostszy dostęp, nie jest też tak, że szeroka obręcz może "pochłonąć" mniejsze rozmiary wentyli, bo wszystkie są na to za duże. Po co więc produkuje się te dłuższe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamfan Napisano 3 Września 2012 Udostępnij Napisano 3 Września 2012 jest właśnie dokładnie tak, jak myślisz, że nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tadeus Napisano 3 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2012 Obręcze są tak "wysokie" że pochłaniają cały wentyl? Serio? To... niespodziewane, szczególnie w przypadku samochodowych, przy których starczy, by wystawała sama końcówka. Będę się musiał u siebie dokładniej przyjrzeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 3 Września 2012 Udostępnij Napisano 3 Września 2012 Spójrz na szosowe koła aero, chociażby Mavic Cosmic Carbone SLR. Tam tak czy siak potrzebna jest jeszcze przedłużka do wentyla, są tak wysokie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tadeus Napisano 3 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2012 Ale normalne obręcze (znaczy nie super-hiper zaawansowane) też są w takich rozmiarach? Bo ja tu mówie o normalnych dętkach za dychę. Podejrzewam, że nikt takiej do takiej zaawansowanej obręczy nie wsadza No nic, w każdym razie do miejskiego kupiłem z wentylami 48mm, najwyżej będą za długie i będą głupio wyglądać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.