djmac Napisano 6 Kwietnia 2006 Napisano 6 Kwietnia 2006 Otoż dzis bylem w sklepie rowerowym i zauwazylem obok roweru Hexagon V3 > V4 . W wygladzie nie zauwazylem zbytnich roznic, bylo wiele ludzi wiec juz nie meczylem sprzedawcy pytaniami zapewnie i tak niewiele bym sie dowiedzial.... Cena taka sama 709zł ten i ten. Tylko CZYM ONE SIE ROZNIA ??
Kacper1c Napisano 6 Kwietnia 2006 Napisano 6 Kwietnia 2006 Nie wypowiadaj sie jak niewiesz Wyszła niedawno limitowana wersja kross hexagon v4 http://www.yatego.com/sport-elite/p,43f0f2...ross-hexagon-v4
djmac Napisano 6 Kwietnia 2006 Autor Napisano 6 Kwietnia 2006 Nie ma hexagona V4 no chyba wiem co widzialem no ok ale z tego http://www.yatego.com/sport-elite/p,43f0f2...ross-hexagon-v4 moze mi ktos na polski albo widoczne różnice w sprzecie ?? (bo ja w wygladzie miedzy V3 nie dostrzeglem za bardzo)
lulek Napisano 6 Kwietnia 2006 Napisano 6 Kwietnia 2006 jest hexagon v4! kilka dni temu wystawilem top o tej samej tematyce ale nikt nie raczyl odpowiedziec ;] podobno to byla seria limitowana.... a ja wiem czym sie roznia! roznia sie korba - tylko nie wiem jak sie nazywa korba ktora ma v4 jeszcze kilka dni temu zastanawialem sie nad v4 ale nawet jesli teraz ktos powie na jego temat cos wiecej to za pozno bo kilka godzin temu kupilem v3, i jest zeicho! ;] pozdr!
djmac Napisano 6 Kwietnia 2006 Autor Napisano 6 Kwietnia 2006 ale nawet jesli teraz ktos powie na jego temat cos wiecej to za pozno bo kilka godzin temu kupilem v3, i jest zeicho! ;] NIC NIE ZA PÓZNO bo ja jeszcze nie kupilem i waham sie miedzy jednym a drugim tylko chyba musze poczekac na moj wypatrzony czerwony kolorek
lulek Napisano 6 Kwietnia 2006 Napisano 6 Kwietnia 2006 ja kupilem bialo niebieski i mi sie bardzo podoba ;] widzialem ten czerwony - tez fajny jakby cie interesowala v3 to zobacz moj top na 'rowery/ramy' w miare jazdy bede go uzupelnial ;] pozdrfko!
djmac Napisano 6 Kwietnia 2006 Autor Napisano 6 Kwietnia 2006 juz go przeczytalem i chetnie bede kontynuowac jego lekture widzialem w necie tylko tego czerwonego i mnie urzekl poprostu bo niebieski widzialem dzis na realu to laniejszy mi sie wydaje czerwony i ma on chyba do tego biale albo srebrne korby w calosci
Pawel_P Napisano 6 Kwietnia 2006 Napisano 6 Kwietnia 2006 Mozecie poogladac kilka fotek (rozne kolory) w dziale testy hexagona V6.
Nasti Napisano 6 Kwietnia 2006 Napisano 6 Kwietnia 2006 Nie lepiej dobić z ceną do 1000 złotych i kupić Hexagona V6 na duuuużooo lepszym osprzęcie http://allegro.pl/item94932428_nowy_kross_...lka_gratis.html
mono Napisano 6 Kwietnia 2006 Napisano 6 Kwietnia 2006 Widocznie strona Krossa to kiepski wyznacznik tego co sie w ich ofercie sprzetowej dzieje
brylix Napisano 14 Kwietnia 2006 Napisano 14 Kwietnia 2006 zastanawiam sie na kupnem hexa v3 ale jesli jest juz v4 dostpeny i w tej samej cenie to po swietach biore v4, na stronie krossa w wersji niemieckiej jest szczegolowy opis roznice to korba cyclone zamiast rometowskiej obrecze alu i tylna przerzutka tx70 zamiast tx50 tylko nie wiem jak z kolorami bo na zdjeciu jest czarno niebieski a w opisie sa kolory z v3
Gość Gość Napisano 14 Kwietnia 2006 Napisano 14 Kwietnia 2006 no ja tez biore V4 i tez mam dylemat z kolorami - w sklepie na dzielnej tylko czarno niebieski i czerwono czarne sa. A u niemcow jeszcze inne kolorki widzialem nawet ladniejsze. Tak wogole to gdzie widzieliscie v4 w cenie 709zl ?
Gość Gość Napisano 15 Kwietnia 2006 Napisano 15 Kwietnia 2006 no ja tez biore V4 i tez mam dylemat z kolorami - w sklepie na dzielnej tylko czarno niebieski i czerwono czarne sa. A u niemcow jeszcze inne kolorki widzialem nawet ladniejsze. Tak wogole to gdzie widzieliscie v4 w cenie 709zl ? dzwonilem do krossa potwierdzili mi ze cena jest jak za v3, jak mozesz to podaj linki do stron gdzie mozna zobaczyc inne kolorki, ja widzialem tylko czarnoniebieski na stronie niemieckiej wyglada calkiem fajnie ale chcialbym zobaczyc pozostale zanim sobie zamowie
sabbatha Napisano 6 Maja 2006 Napisano 6 Maja 2006 inna jest tylna przerzutka i naped jest alu. ja kupilam dwa dni temu. zrobilam dzisiaj 50 km i powiem ze wymiata jak za te cene. naprawde warto kupic ten v4. jak to moi znajomi rowerzysci po ogladnaiu roweru i sprawdzaniu przed kupnem osprzetu stwierdzili jedyna rzecz do ktorej sie mozna przyczepic to plastikowe platformy;))))) ale to norma;) naprawo po 50 km zero sladu znuzenia jazda (w sensie nie zmeczenia tylko nie meczy sam rower) aktualnie kosztuje 759 rower bo do 27 marca tylko 709 kosztowal. lepiej zamowic v4 (ja zamawialam) niz brac gorszy v3. uprzedzam kross ma zamieszanie przy zamawianiu i wysylaniu. ale warto byl oczekac. za te cene (a naprawde szukalismy) nic nie znajdzie sie lepszego. a. i amortyzator dziala a nie jak w niektorych rowerach za te cene;)
ptys Napisano 7 Maja 2006 Napisano 7 Maja 2006 Hm mi sie udalo zamowic go za 680 zl :twisted: Powinien go miec w swoich rączkach juz jutro. Chociaz nie jestem specjalista w tych sprawach, mysle ze sprzet na pewno jest wart swoich pieniedzy, chociaz jak go juz bede mial to postaram sie cos wiecej napisac.
PabloFX Napisano 10 Maja 2006 Napisano 10 Maja 2006 sabbatha czy moglabys napisac jak sprawuja sie hamulce i opony. Sasiad mial hexagona v4 u siebie ale dla kuzyna na komunie. Co prawda patrzylem na te hamulce ale pojezdzic juz nim sie nie dalo ;/ hamulce trzymaja ale opona troche sie slizgala. Jak te opony sie sprawdzaly w czasie jazdy??
wiesiok Napisano 11 Maja 2006 Napisano 11 Maja 2006 Chłopaki ja wam radze bardziej V4 niż V3 bo: - V4 ma lepszy osprzęt - lepsze drobiazgi - ładniejsze kolory - jest z limitowanej serji - i ogólnie jest cała lepsza w czerwcu mam zamiar se kupić V4 bo weszła mi w oko (wcześniej chciałem se kupić V3 ale za tę samą cenę ma się pare drobiazgów lepszych to warto skorzystać ). Już go testowałem wszystko działa bdb. Nie wiem co dalej napisać, ale go polecam. Pozdrowienia dla wszystkich co go chcą kupić. Pa.
tomek998 Napisano 15 Maja 2006 Napisano 15 Maja 2006 wie ktoś może ile kosztuje v4 lub v6 na dzielnej w wawie ? z gory dzieki za odp. pozdrawiam
mariosek25 Napisano 23 Maja 2006 Napisano 23 Maja 2006 Witajcie. Ja kupiłem kilka dni temu Kross Hexagon V4 wersja eksportowa - tylnia przerzutka Acera, korba cyclone alu w kolorze srebrno grafitowym. Na razie zrobiłem tylko kilka kilometrów ale pierwsze wrażenia z jazdy są fajowe. Lekko się jeździ, przerzutki działają płynnie,amortyzator przedni całkiem niezły, hamulce hmm ... bardzo mocne ale martwi mnie nadzwyczaj szybko wycierająca sie tylnia opona - fakt że troche go przykatowałem na początku ogólnie jestem jak na razie zadowolony i myśle że rower wart jest tej ceny. Pozdrawiam
brylix Napisano 23 Maja 2006 Napisano 23 Maja 2006 ja swojego v4 kupilem 3 tygodnie temu udalo mi sie przjechac jak na razie 240km i musze ponarzekac na skrzypiacy amortyzator (ponoc przesuwaja sie plastkikowe oslonki na sprezynie i sprezyna trze o golen) bylem z tym w serwisie ale nie udalo sie tego wyeliminowac moze na miesiecznym przegladzie sugerowanym przez Krosa uda sie to naprawic, jesli chodzi o przelozenia to na poczatku wszytsko "grało" teraz jest z tym roznie ale to pewnie jest do wyregulowania poza tym rowerek jest ok inna sprawa ze to moj pierwszy nowy rower od 15 lat wiec nie mam punktu odniesienia jak ktos kto jezdzil na lepszych kobzach,
algra7 Napisano 23 Maja 2006 Napisano 23 Maja 2006 ja tez pomykam na v4 i zrobilam juz na niej chyba ponad 500 km i w sumie zadnych usterek nie ma regulowalam przerzutki przednie chyba ze dwa razy a tak to wszystko pięknie co do roznic z v3 to tak jak ktos wspomnial, roznia sie tylko korba. tzn v4 ma caly osprzet jak v3 a korbe jak v5.
sebcior Napisano 25 Maja 2006 Napisano 25 Maja 2006 Ja mam od kliku dni. Jest to mój następny rower po hmm 12letnim Romecie Giewont Jeździ się napawde nieźle, muszę jeszcze podregulować przerzutki. Wszystko jest ok jak za tą cene, nawet ten amorek zooma. Jedno mnie natomiast zawiodło... Jadąc po lesie nagle z pod przedniego koła strzelił dosyć gruby patyk akurat mięczy korbę a największą zebatkę, w rezultacie czego straciłem części tego plastiki zasłaniającego zebatke... nie sądziłem , że tak szybko do tego dojdzie. Winny jest temu sam profil korby wklęsły na środku, który raz dwa prosi się by coś ugrzęzło miedzy zebatką a korbą... Naszczęście jednak odłamana część(dokładnie w miejscu zwężenia po korbą) jest niewidoczna z boku. na razie nie będę tego wymieniał, bo nie ma co. Tak dla ciekawości można tą osłone dostać gdzieś dostać i jakie to koszta? Więc uważajcie posiadacze v4 w lesie Tak dla ciekawych... zakupiony rowerek to wersja eksportowa, która różni się zwykłej przerzutką tylną, reszta ta sama...
bartekgib Napisano 25 Maja 2006 Napisano 25 Maja 2006 A czy główka ramy w V3/V4 ma 1 i 1/8 cala czu jest to 1" ? Ważna sprawa, bo wygląda mi to na zdjęciach jakby na 1". Ale to mogą być moje nitrafne spotrzeżenia. Pozdrawiam !
sebcior Napisano 26 Maja 2006 Napisano 26 Maja 2006 może ktoś zważył v4? Bo mi wychodzi 14+/-0,5Kg na mojej super dokładnej wadze łazienkowej
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.