Skocz do zawartości

[cannondale] raven-czy warto?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hejka:) napaliłem się na ten oto rowerek,ale nie wiem czy warto.

http://allegro.pl/cannondale-raven-3000-specs-elo-unikat-usa-okazja-i2590139034.html

Moge go mieć za 4k na raty,ale nie wiem czy ramka będzie ok.wymiar pasuje,ale starego carbonu ciut sie boje.lefty to najlepszy model,elektronika blokuje na beton,działa fajnie,rama z tego co widziałem jest w stanie idealnym,dla mnie wymiar jest na styk.no po prostu zacny :)

Zależy mi na cannonie,koniecznie z leftym :)

Poradźciemzy brać czy nie.pozdrawiam :)

  • Mod Team
Napisano

Kłaniam,

 

Nie no fajny antyk, do kolekcji to czemu nie ale do jazdy? Ta rama ma w najlepszym wypadku jakies 11 lat a może być nawet tak stara jak 14 czy 15...

 

Ja bym nie zaryzykował, no chyba że do kolekcji :)

 

Szacunek...

I.

Napisano

Ostatnio miałem takiego w rękach - tak masywnej innej ramy karbonowej nie ma. Na żywca jest przepiękny.

Jedyny wg mnie problem to dosyć nietypowy rozmiar amora z tyłu, do tego przedni hedshok może być zatarty.

Elektroniczny widelec? Jak coś dupnie to po ptokach.

Dotykałeś tego roweru na żywca?

Wg mnie za rower najmniej dziesięcioletni to za dużo.

Napisano

Gość i tak zszedł z ceny 6900 :o

Ale macałem go a serwis leftyego i foxa mam w mieście :)

Ale tego ze rama pęknie mi podczas jazdy po mieście czy w lesie chyba nie mam co sie obawiać?

Nie,nie najezdzam na siedzaco przy 40 km/h na krawężniki :)

 

No i boje sie tego mocowania sztycy,ale jak tyle czasu przeżyło to chyba i teraz tego nie zepsuje? :)

Jak myślicie? Waże około 75kg

Napisano

Ale ja moge kupić za 4 i to na raty :)

A w razie czego to będzie pasował jakiś współczesny damper?

I ten lefty jest oczywiście powietrzny,tak?

Pozdrower :)

Napisano

Ale współczesny damper bedzie pasować? :P

I czy pompka do leftyego będzie tez pasować do dampera?

Wiem ze jestem jeszcze zielony ;)

I czy jest jeszcze cos co powinienem wiedzieć co do tego bika?

Wiem ze lefty jest drogi w serwisie i wrażliwy na wilgoć i jest mega sztywny :)

Napisano

W rowerze nastoletnim może posypać się wszystko i bardzo nieoczekiwanie. Nietypowe rozwiązania podnoszą ryzyko zakupu (widelec, sztyca itd)

Serwis tego lefty'ego to nie kwestia typowego serwisu tylko obecności elektroniki - wg mnie nie bez powodu cannondale produkował to bardzo krótko. Kto ci naprawi elektronikę w ty widelcu?

Wg mnie zakup roweru plus 50 procent do dyspozycji na niespodzianki, wtedy oznacza że mnie stać na sprzęt.

Napisano

Nie No.sztyca jest przecież standardowa,a jakiś współczesny damper będzie ok.kilka km od domu mam serwis gdzie robią leftyego,więc i tak sprawdza mi wszystko w rowerze przed ew kupnem.a tylnego xtr-a,zatrzaski i hamulce i tak sprzedam :)

Do tylu poszedlby X0,hample to XTR 970 a zatrzaski to XTR 980 więc rower zzacniałby :D

  • Mod Team
Napisano

Kłaniam,

 

Ponownie napiszę: to nie jest rower do jazdy, tylko sprzęt kolekcjonerski. No chyba że jesteś członkiem klubu retro i bujasz się na trasy z podobnymi antykami.

 

Żeby na tym jeździć na codzień trzeba liczyć się, tak jak to już nadmienił tobo z nietypowymi i kosztownymi wymianami nie produkowanych już od 10-15 lat komponentów. Tak jak wymiana napedu nie przedstawia sobą jakiś specjalnych problemów to najkosztowniejsze i najbardziej skomplikowane serwisy - rama, damper, amor - mogą Ci zdrowo poszarpać portfel.

 

A to ze zszedł z ceny. Cene na takie antyki dyktuje rynek a nie sprzedawcy. Kupi to-to albo miłośnik staroci albo taki napalony greenhorn jak Ty.

 

Ten pierwszy bedzie sie cieszył z eksponatu do kolekcji, ten drugi predzej czy później napluje sobie w brodę.

 

Daj sobie spokój człowieku :)

 

Szacunek...

I.

Napisano

Najbardziej bałem się,że rama jest mało wytrzymała,ale skoro taka gruba i w ogóle to chyba Luzik ^^

A te 200g wiecej w ramie mnie nie zbawi za cenę wytrzymałości :)

  • Mod Team
Napisano

Staaary... Skoro wszystko wiesz, zrobisz lub Ci zrobia to po jaką jasna choinkę się pytasz?

Nagrzałeś sie jak szczerbaty na suchary lub łysy na grzebień :D

 

Szacunek...

I.

Napisano

muszę to wytłumaczyć swojej głowie :P

A z resztą zapytam w sklepie-jeżeli cena serwisu amora,dampera i łożysk w ramie będzie kosmiczna to sobie daruje,a jak nie to będę miał cannondalea ^^

A co ile należy robić serwis?

Rocznie robię tak z 10kkm,ale zimą rower stoi w ciepłym pokoju,a zimówka dostaje po... Odwłoku

A jak nie to Wiecie może drodzy parafianie gdzie moge dostać do 4k cannona z leftym?

Osprzęt i tak sie wymienia :P

I najlepiej gdyby rama była z amelinium

Napisano

napaliłem się na ten oto rowerek

I myślę, że to wszystko wyjaśnia.

 

Lefty to widelec jak widelec. Problemem nie jest sama naprawa, lecz cena i dostępność części zamiennych plus wrażliwość na warunki zewnętrzne.

Napisano

Sztyca jest standardowa ale rozwiązanie mocowania nie jest.

Wszystko da się serwisować samemu, nie wiem czy zrozumiałeś że lefty elo to już nieprodukowana wersja lefty, kanon z jakiegoś powodu zrezygnował ze stosowania elektroniki.

Kup, przetestuj na sobie, powiesz jak jest. Co by nie napisać i tak wiesz lepiej.

Napisano

A jaka jest cena serwisu leftyego? Tak chociaż mniej wiecej.

Mam serwis w mieście więc chyba nie byłoby dużego problemu

 

Taki wiek,że wiem lepiej :P

A jest juz elektroniczny prototyp leftyego i z tego co wiem,to mozna przerobic leftyego na inny system blokady z elektroniki...?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...