Michauuu Napisano 31 Sierpnia 2012 Napisano 31 Sierpnia 2012 Hejka:) napaliłem się na ten oto rowerek,ale nie wiem czy warto. http://allegro.pl/cannondale-raven-3000-specs-elo-unikat-usa-okazja-i2590139034.html Moge go mieć za 4k na raty,ale nie wiem czy ramka będzie ok.wymiar pasuje,ale starego carbonu ciut sie boje.lefty to najlepszy model,elektronika blokuje na beton,działa fajnie,rama z tego co widziałem jest w stanie idealnym,dla mnie wymiar jest na styk.no po prostu zacny Zależy mi na cannonie,koniecznie z leftym Poradźciemzy brać czy nie.pozdrawiam
Mod Team IvanMTB Napisano 31 Sierpnia 2012 Mod Team Napisano 31 Sierpnia 2012 Kłaniam, Nie no fajny antyk, do kolekcji to czemu nie ale do jazdy? Ta rama ma w najlepszym wypadku jakies 11 lat a może być nawet tak stara jak 14 czy 15... Ja bym nie zaryzykował, no chyba że do kolekcji Szacunek... I.
Michauuu Napisano 31 Sierpnia 2012 Autor Napisano 31 Sierpnia 2012 No właśnie do jazdy ale na podlasiu niema chyba takich terenów żeby to zakatować...
tobo Napisano 31 Sierpnia 2012 Napisano 31 Sierpnia 2012 Ostatnio miałem takiego w rękach - tak masywnej innej ramy karbonowej nie ma. Na żywca jest przepiękny. Jedyny wg mnie problem to dosyć nietypowy rozmiar amora z tyłu, do tego przedni hedshok może być zatarty. Elektroniczny widelec? Jak coś dupnie to po ptokach. Dotykałeś tego roweru na żywca? Wg mnie za rower najmniej dziesięcioletni to za dużo.
Michauuu Napisano 31 Sierpnia 2012 Autor Napisano 31 Sierpnia 2012 Gość i tak zszedł z ceny 6900 Ale macałem go a serwis leftyego i foxa mam w mieście Ale tego ze rama pęknie mi podczas jazdy po mieście czy w lesie chyba nie mam co sie obawiać? Nie,nie najezdzam na siedzaco przy 40 km/h na krawężniki No i boje sie tego mocowania sztycy,ale jak tyle czasu przeżyło to chyba i teraz tego nie zepsuje? Jak myślicie? Waże około 75kg
tobo Napisano 31 Sierpnia 2012 Napisano 31 Sierpnia 2012 To właśnie problem, bo to wiekowy rower, nietypowe rozwiązania. Ja za 5 tałzenów bym go nie kupił.
Michauuu Napisano 31 Sierpnia 2012 Autor Napisano 31 Sierpnia 2012 Ale ja moge kupić za 4 i to na raty A w razie czego to będzie pasował jakiś współczesny damper? I ten lefty jest oczywiście powietrzny,tak? Pozdrower
tobo Napisano 31 Sierpnia 2012 Napisano 31 Sierpnia 2012 Tam jest chyba damper 150 lub 155 mm, z krótkim tłokiem. Widelec chyba jest powietrzny.
Michauuu Napisano 31 Sierpnia 2012 Autor Napisano 31 Sierpnia 2012 Ale współczesny damper bedzie pasować? I czy pompka do leftyego będzie tez pasować do dampera? Wiem ze jestem jeszcze zielony I czy jest jeszcze cos co powinienem wiedzieć co do tego bika? Wiem ze lefty jest drogi w serwisie i wrażliwy na wilgoć i jest mega sztywny
1415chris Napisano 31 Sierpnia 2012 Napisano 31 Sierpnia 2012 Na ebayu sa dwa podobne (maja oznaczenia inne). Jeden stara stokowa, prawie nowka ale na fattym, za $2500. Drugi ma bid na $895
tobo Napisano 31 Sierpnia 2012 Napisano 31 Sierpnia 2012 W rowerze nastoletnim może posypać się wszystko i bardzo nieoczekiwanie. Nietypowe rozwiązania podnoszą ryzyko zakupu (widelec, sztyca itd) Serwis tego lefty'ego to nie kwestia typowego serwisu tylko obecności elektroniki - wg mnie nie bez powodu cannondale produkował to bardzo krótko. Kto ci naprawi elektronikę w ty widelcu? Wg mnie zakup roweru plus 50 procent do dyspozycji na niespodzianki, wtedy oznacza że mnie stać na sprzęt.
Michauuu Napisano 31 Sierpnia 2012 Autor Napisano 31 Sierpnia 2012 Nie No.sztyca jest przecież standardowa,a jakiś współczesny damper będzie ok.kilka km od domu mam serwis gdzie robią leftyego,więc i tak sprawdza mi wszystko w rowerze przed ew kupnem.a tylnego xtr-a,zatrzaski i hamulce i tak sprzedam Do tylu poszedlby X0,hample to XTR 970 a zatrzaski to XTR 980 więc rower zzacniałby
Obes Napisano 31 Sierpnia 2012 Napisano 31 Sierpnia 2012 Skoro Ci wszystko zrobią, i masz już wszystko poukładane to po co pytasz, żeby uzyskać potwierdzenie wyboru ? no to nie uzyskałeś ...
Mod Team IvanMTB Napisano 31 Sierpnia 2012 Mod Team Napisano 31 Sierpnia 2012 Kłaniam, Ponownie napiszę: to nie jest rower do jazdy, tylko sprzęt kolekcjonerski. No chyba że jesteś członkiem klubu retro i bujasz się na trasy z podobnymi antykami. Żeby na tym jeździć na codzień trzeba liczyć się, tak jak to już nadmienił tobo z nietypowymi i kosztownymi wymianami nie produkowanych już od 10-15 lat komponentów. Tak jak wymiana napedu nie przedstawia sobą jakiś specjalnych problemów to najkosztowniejsze i najbardziej skomplikowane serwisy - rama, damper, amor - mogą Ci zdrowo poszarpać portfel. A to ze zszedł z ceny. Cene na takie antyki dyktuje rynek a nie sprzedawcy. Kupi to-to albo miłośnik staroci albo taki napalony greenhorn jak Ty. Ten pierwszy bedzie sie cieszył z eksponatu do kolekcji, ten drugi predzej czy później napluje sobie w brodę. Daj sobie spokój człowieku Szacunek... I.
Michauuu Napisano 31 Sierpnia 2012 Autor Napisano 31 Sierpnia 2012 Najbardziej bałem się,że rama jest mało wytrzymała,ale skoro taka gruba i w ogóle to chyba Luzik ^^ A te 200g wiecej w ramie mnie nie zbawi za cenę wytrzymałości
Mod Team IvanMTB Napisano 31 Sierpnia 2012 Mod Team Napisano 31 Sierpnia 2012 Staaary... Skoro wszystko wiesz, zrobisz lub Ci zrobia to po jaką jasna choinkę się pytasz? Nagrzałeś sie jak szczerbaty na suchary lub łysy na grzebień Szacunek... I.
ukaniex Napisano 31 Sierpnia 2012 Napisano 31 Sierpnia 2012 To prowokacja? Wysyłane z mojego HTC Sensation Z710e za pomocą Tapatalk 2
Michauuu Napisano 31 Sierpnia 2012 Autor Napisano 31 Sierpnia 2012 muszę to wytłumaczyć swojej głowie A z resztą zapytam w sklepie-jeżeli cena serwisu amora,dampera i łożysk w ramie będzie kosmiczna to sobie daruje,a jak nie to będę miał cannondalea ^^ A co ile należy robić serwis? Rocznie robię tak z 10kkm,ale zimą rower stoi w ciepłym pokoju,a zimówka dostaje po... Odwłoku A jak nie to Wiecie może drodzy parafianie gdzie moge dostać do 4k cannona z leftym? Osprzęt i tak sie wymienia I najlepiej gdyby rama była z amelinium
Obes Napisano 31 Sierpnia 2012 Napisano 31 Sierpnia 2012 Jak Cie na coś nie stać to tego nie kupujesz, przypominasz mi właścicieli BMW których nie stać na opony do nich ...
Mod Team IvanMTB Napisano 31 Sierpnia 2012 Mod Team Napisano 31 Sierpnia 2012 Prophet F800 Do tego kilka sztuk w aukcji. Przerzut roweru UK-PL to 25-30 funtów. Szacunek... I.
Michauuu Napisano 1 Września 2012 Autor Napisano 1 Września 2012 A mozna samemu przeserwisowac leftyego?
Fenthin Napisano 1 Września 2012 Napisano 1 Września 2012 napaliłem się na ten oto rowerek I myślę, że to wszystko wyjaśnia. Lefty to widelec jak widelec. Problemem nie jest sama naprawa, lecz cena i dostępność części zamiennych plus wrażliwość na warunki zewnętrzne.
tobo Napisano 1 Września 2012 Napisano 1 Września 2012 Sztyca jest standardowa ale rozwiązanie mocowania nie jest. Wszystko da się serwisować samemu, nie wiem czy zrozumiałeś że lefty elo to już nieprodukowana wersja lefty, kanon z jakiegoś powodu zrezygnował ze stosowania elektroniki. Kup, przetestuj na sobie, powiesz jak jest. Co by nie napisać i tak wiesz lepiej.
Michauuu Napisano 1 Września 2012 Autor Napisano 1 Września 2012 A jaka jest cena serwisu leftyego? Tak chociaż mniej wiecej. Mam serwis w mieście więc chyba nie byłoby dużego problemu Taki wiek,że wiem lepiej A jest juz elektroniczny prototyp leftyego i z tego co wiem,to mozna przerobic leftyego na inny system blokady z elektroniki...?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.