kontooo2 Napisano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2012 Oto mój sprzęcik, głowy cel: ma się nie rzucać w oczy. Czesci zaznaczone na czerwono wymienione w tym roku. W planach wymiana mostka i kierownicy oraz wymiana amortyzatora. W tym sezonie jeszcze na zwykłych pedałach. Z czasem dodam więcej zdjęć. Rama: Scott Scale 40 19cali 2009 Widelec: Rock Shox Tora 302 - do wymiany Kierownica: Scott X-Rod Mostek: Scott Comp Gripy: Ritchey WCS Stery: Ritchey WCS Siodło: Selle Italia SLR Sztyca: Ritchey WCS #Osprzęt Korba: Shimano XT FC-M780 DYNA-SYS 175mm 10rz. Przerzutka przód: Shimano XT RD-M780 E-TYPE DYNA-SYS 3rz. Przerzutka tył: Shimano XT RD-M773 SGS SHADOW DYNA-SYS 10rz. Kaseta: Kaseta Shimano XT CS-M771 10rz Łańcuch: Shimano łańcuch Deore XT CN-HG94 10rz. Manetki: Shimano XTR SL-M980 DYNA-SYS Pancerze i linki: Shimano DURA-ACE #Koła Przednie: Mavic Crossmax Tylne: Mavic Crossride, skradziono tylne Crossmaxa... mam nadzieje że uda mi się jeszcze upolować ten starszy model Opony: MICHELIN Wild Racer 26x2,0 #Hamulce Klamki: Shimano XTR XC BL-M985 Zaciski: Shimano SLX BR-M675 Okładziny: metaliczne Shimano F03C Przewody: XTR SM-BH90-SB #Akcesoria Koszyk: Elite Custom Race Licznik: Sigma 1009 STS Rogi: Ritchey WCS - jakoś na dniach mają dotrzeć Torba podsiodłowa: Kellys [sharedmedia=garage:vehicles:2600] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michauuu Napisano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2012 Za******* rower! To jest zacny Tora rzeczywiście do wymiany i obowiązkowo zatrzaski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2012 Rower ma się nie rzucać w oczy? Ten nie rzuci się w oczy chyba tylko ślepemu Już sama sztyca i siodło warte są noszenia narzędzi by je skubnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontooo2 Napisano 30 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2012 Jak ktoś się nie zna... to chyba nie będzie wiedział ze warto... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2012 Brzydki w sumie jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontooo2 Napisano 30 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2012 Cieszy mnie ten post hehe, ma jeździć nie wyglądać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delmariano Napisano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2012 Niestety kolego, ale Scotty rzucają się w oczy. BTW, fajna maszyna.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel123t Napisano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2012 Cudna maszyna! Scotty mają boskie "malowanie" Jeśli chcesz żeby nie rzucał się w oczy to zedrzyj naklejki, podrap lakier i psiknij gdzieniegdzie sprayem, wtedy na pewno nikt na niego nie spojrzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontooo2 Napisano 31 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2012 Czyli plan się nie powiódł, co byście w nim jeszcze zmienili ? Osobiście chciał bym żeby był lżejszy ale nie za wszelka cenę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2012 To, co właśnie chcesz zmienić - kierownicę, mostek i amortyzator. Szczególnie ten ostatni, już za 600zł urwiesz ponad pół kilo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uczaj25 Napisano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2012 Rowerek całkiem całkiem ,tora do wymiany obowiązkowo.Jak wygląda sprawa wagi w przypadku twojego Scotta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mlodziutki Napisano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2012 Tak jak koledzy wyżej mówią rurki wymienić oprócz sztycy bo ona chyba nie jest ciężka i przede wszystkim na pierwszym miejscu amor Jak masz trochę więcej do wydania do bym polecał Manitou R7 da się go dostać na alledrogo nawet za 950zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uczaj25 Napisano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2012 Sztyca WCS 31,6 350mm waży 233g mam ją również lecz mam zamiar ją wymienić ponieważ zrobiłem błąd że kupiłem wersję Wet czyli lakierowaną ,po prostu masakra jak to się ściera od pierwszego włożenia , tak się zastanawiam po co robią tą wersje wet jeśli jest ona na pare razy chodzi mi o lakier ,w takiej klasie jak WCS powinno być coś bardziej trwałego ,później sztyca wygląda nie estetycznie.Mam zamiar zmienić na Thomsona elite Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontooo2 Napisano 31 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2012 Amortyzator zmienię ale nie w tym roku, budżet na rower się skonczyl ostatnia część to rogi które dzisiaj dotarly. Co do wagi to nie mam mozliwosci sprawdzenia. Zgadzam się co do sztycy WCS wersji WET, schodzi lakier bardzo łatwo... u mnie na szczęście nie jest jeszcze tak źle... kilka zadrapan. Kierownice i mostek zmienie na Ritchey WCS WET black oczywiście, może i jest coś lżejszego ale tak sobie upatrzyłem żeby mieć tej samej firmy co rogi gripy czy też sztyca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grochu Napisano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2012 a nie wystarczy ten sam kolor, odcien i faktura? btw maszyna zacna bardzo ladna aczkolwiek widzialbym w nim mniej bialego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontooo2 Napisano 31 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2012 Chyba się nie da mniej białego, tylko napisy są białe . Na ile wyceniacie ten rower ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2012 Sztyca WCS 31,6 350mm waży 233g mam ją również lecz mam zamiar ją wymienić ponieważ zrobiłem błąd że kupiłem wersję Wet czyli lakierowaną ,po prostu masakra jak to się ściera od pierwszego włożenia , tak się zastanawiam po co robią tą wersje wet jeśli jest ona na pare razy chodzi mi o lakier ,w takiej klasie jak WCS powinno być coś bardziej trwałego ,później sztyca wygląda nie estetycznie.Mam zamiar zmienić na Thomsona elite Wet czy dry, schodzi tak samo Ritchey kiepsko nadaje się na estetyczną sztycę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontooo2 Napisano 2 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2012 Opłaca się zmieniać te kola ? Przednie to Crossmax podobno z 2002 roku ale musiało być mało jeżdżone bo jest w bardzo dobrym stanie, tylne to crossride nowe z 2012. Chodzi głownie o wagę czy jest sens jak jest to na jakie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 2 Września 2012 Udostępnij Napisano 2 Września 2012 To bezsensowne pytanie. Masz je w rowerze, kręcą się, nic im nie dolega - zostawić. Wymienić bo: są brzydkie, są nie do pary, są w sumie ciężkie, są mavicami. To są mało racjonalne powody wymiany ale mogą być jak najbardziej obowiązujące Przedni crossmax to chyba druga generacja tych kół, po nich były dwa kolejne modele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontooo2 Napisano 3 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2012 Pojechałem go zważyć do sklepu rowerowego, wyszło równo 13kg ze wszystkim tzn rogi, licznik, torba pod siodłowa z zawartością, koszyk na bidon. Do lekkich na pewno nie należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uczaj25 Napisano 3 Września 2012 Udostępnij Napisano 3 Września 2012 Pojechałem go zważyć do sklepu rowerowego, wyszło równo 13kg ze wszystkim tzn rogi, licznik, torba pod siodłowa z zawartością, koszyk na bidon. Do lekkich na pewno nie należy. Mogłeś już zdjąć tą torbę z zawartością ,może wiele ważyć a w przypadku wagi rowerowej 0,5 kg to już dużo . Na pewno masz potencjał do zejścia z wagi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontooo2 Napisano 3 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2012 Jaki amortyzator polecacie do tej ramy ? Moja waga to jakieś 75 kg, co do ceny hm około 1000 zl może być trochę więcej jak będzie faktycznie sporo lepszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uczaj25 Napisano 4 Września 2012 Udostępnij Napisano 4 Września 2012 Sądzę że Manitou R7 PRO MDR Absolute 100mm przekracza lekko budżet o 199zł (http://allegro.pl/manitou-r7-pro-mdr-absolute-100mm-od-bike-arena-i2575435535.html) ale warto i świetna propozycja za tą cenę .Amorek lekki 1499g no i jakość do ceny znakomita ,używany przez wielu kolarzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontooo2 Napisano 20 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2012 Bez torby podsiodlowej 12,58kg. Założyłem jeszcze rogi oraz osłonę na ramę więc bez tego pewnie było by około 12,50kg. W tym miesiącu planuje zmianę mostka na Ritchey WCS. Sent from my iPad 3 using Tapatalk HD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
f16marcin Napisano 20 Września 2012 Udostępnij Napisano 20 Września 2012 Ale śliczny ten Crossmax ;D do crossride bez porównania, no ale i 3x droższe, rower śliczny a jak wymienisz amor to pomyśl o GPS w ramie ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontooo2 Napisano 20 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2012 Mi tez się bardzo podoba ten Crossmax , szukam co jakiś czas na allegro takiego samego modelu ale ciężko... bo to jest dosyć stare koło i jak się trafi to w kiepskim stanie. Aktualnie będę miał inne wydatki i na amortyzator przypadł budżet 600 zł. Opłaca się brać ten model do tego roweru czy lepiej zbierać na coś lepszego ? Nie chce wydać więcej niż 1000 zł na amortyzator. http://allegro.pl/amortyzator-sr-suntour-epicon-rld-100mm-air-kolory-i2647050839.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pytanie
kontooo2
Oto mój sprzęcik, głowy cel: ma się nie rzucać w oczy. Czesci zaznaczone na czerwono wymienione w tym roku. W planach wymiana mostka i kierownicy oraz wymiana amortyzatora. W tym sezonie jeszcze na zwykłych pedałach. Z czasem dodam więcej zdjęć.
Rama: Scott Scale 40 19cali 2009
Widelec: Rock Shox Tora 302 - do wymiany
Kierownica: Scott X-Rod
Mostek: Scott Comp
Gripy: Ritchey WCS
Stery: Ritchey WCS
Siodło: Selle Italia SLR
Sztyca: Ritchey WCS
#Osprzęt
Korba: Shimano XT FC-M780 DYNA-SYS 175mm 10rz.
Przerzutka przód: Shimano XT RD-M780 E-TYPE DYNA-SYS 3rz.
Przerzutka tył: Shimano XT RD-M773 SGS SHADOW DYNA-SYS 10rz.
Kaseta: Kaseta Shimano XT CS-M771 10rz
Łańcuch: Shimano łańcuch Deore XT CN-HG94 10rz.
Manetki: Shimano XTR SL-M980 DYNA-SYS
Pancerze i linki: Shimano DURA-ACE
#Koła
Przednie: Mavic Crossmax
Tylne: Mavic Crossride, skradziono tylne Crossmaxa... mam nadzieje że uda mi się jeszcze upolować ten starszy model
Opony: MICHELIN Wild Racer 26x2,0
#Hamulce
Klamki: Shimano XTR XC BL-M985
Zaciski: Shimano SLX BR-M675
Okładziny: metaliczne Shimano F03C
Przewody: XTR SM-BH90-SB
#Akcesoria
Koszyk: Elite Custom Race
Licznik: Sigma 1009 STS
Rogi: Ritchey WCS - jakoś na dniach mają dotrzeć
Torba podsiodłowa: Kellys
[sharedmedia=garage:vehicles:2600]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
50 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.