HSM Napisano Piątek o 08:18 Udostępnij Napisano Piątek o 08:18 (edytowane) @KNKS Lezyne Macro StVZO 500+ Front Reverse (to Reverse jest ważne): CatEye GVolt 100 oraz GVolt 70.1 Knog Blinder 120 StVZO też się chyba da (jak inne Knogi Blindery) zamocować "od góry". Blinder 80 StVZO Jak widać ocięcie jest w każdej z nich, ale rozkład strumienia jest już rożny i nie zawsze wszystko w nim jest ok... Poniżej jeszcze to samo zdjęcie w dzień: Edytowane Piątek o 08:44 przez HSM 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nctrns Napisano Piątek o 10:34 Udostępnij Napisano Piątek o 10:34 Evo1300 i 1700 też są dostępne w Polsce https://rove.pl/pl/p/Lampka-Przednia-Magicshine-Evo-1300-Black%2C-z-uchwytem/33196 https://velopoint.pl/lampki-przednie/3094-lampka-przednia-magicshine-evo-1700-6970823652943.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filipog44 Napisano Piątek o 10:49 Udostępnij Napisano Piątek o 10:49 18 godzin temu, cervandes napisał: A po co mieć 2000lm? Żeby móc tego użyć w odpowiednim scenariuszu. Jak ktoś oślepia, to można użyć mocnego światła żeby zrozumiał. A w terenie, gdzie nikogo nie ma - jeździ mi się o wiele lepiej niż z poprzednio posiadanym Evo 1700. Dla mnie kategoryczne odcięcie jest złe z powodu tego, że nie widzę w terenie krzaków i gałęzi przed twarzą. Pogoniłem Evo bez żalu także z innego powodu - nietypowa konstrukcja jednak do mnie nie przemówiła - konflikt z pancerzami oraz słabe akku sprawiły, że zdecydowałem się na zmianę. W moim przypadku, Evo 1700 nie sprawdziła się z tych samych powodów (konflikt z kablami i przeciętny akumulator przy jednoczesnym kiepskim (nieprecyzyjnym) wskaźnikiem stanu akumulatora). Co to za lampka, o której piszesz? Ja w podobny sposób używam Sigmy Buster 1100 - podczas jazdy po drogach i po mieście, korzystam z najsłabszego trybu ciągłego 150 lm, a w terenie lub w całkowitej ciemności, gdy nikt nie jedzie z naprzeciwka, pełnej mocy. 14 godzin temu, Mandoleran napisał: Dokładnie. Miałem knoga blindera ustawionego tak że praktycznie nie oślepiałem nikogo, a odcięcia lampka nie miała żadnego. A nikt jeszcze mi nie zwrócił uwagi że kogoś oślepiam. Byłem bardzo zadowolony z tej lamki i chyba kupie ją ponownie. Zerknij jeszcze na Sigmę Buster 1600 lub 1100. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrismel Napisano Piątek o 11:37 Udostępnij Napisano Piątek o 11:37 @filipog44 Jak sobie wyobrażasz walenie taką mocą nadjeżdżającym z przeciwka po oczach ? Przecież to jest lampka która nadaje się wyłącznie na offroad pod warunkiem że nie ma nikogo w okolicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KNKS Napisano Piątek o 13:26 Udostępnij Napisano Piątek o 13:26 (edytowane) Swoją drogą ciekawe przez ile sekund ta lampka jest w stanie generować maksymalną moc... I jak bardzo się nagrzewa 🤔. Edytowane Piątek o 13:28 przez KNKS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HSM Napisano Piątek o 13:51 Udostępnij Napisano Piątek o 13:51 (edytowane) Evo 1700 tez zostało przetestowane przez człowieka, od którego wziąłem zdjęcia wyżej... maksymalny strumień światła dla "świateł mijania" - nie wiem, co autor miał na myśli, bo nie znam tej lampki - można porównywać z tymi wcześniejszymi i maksymalny strumień w ustawieniu "światła drogowe": te same warunki i miejsce testu... Mnie natomiast irytuje, że nie ma na rynku lampek w wersji, którą sobie wydumałem - tzn. akumulatorowa, ale z akumulatorem jako oddzielną, wymienną jednostką, do której podłącza się zarówno oświetlenie na przód jak i na tył. Nawet jak są takie zestawy, to mają jakieś minusy, kompromisy..., a już z=żaden nie pozwala podłączyć obydwy lampek do tego samego źródła prądu. Jakoś producenci nie potrafią zrobić zestawu, który: -ma certyfikowaną lampkę przednią z odcięciem, oraz trybem świateł drogowych (długich), -ma możliwość sterowania światłami z kierownicy - najlepiej w postaci przełącznika bezprzewodowego, -ma możliwość stosowania różnych baterii/akumulatorów (o różnej pojemności w zależności od potrzeb), z możliwością ich montażu gdzieś na ramie, w torbie, itp. - czyli na oddzielnym kablu, -ma możliwość podpięcia czerwonego światła na tył... Ze znanych mi najbliżej do ideału jest w przypadku lampek (a w zasadzie systemu) Lupine, ale to kosztuje tyle, co niejeden tani rower, a i tak nie ma tych nieszczęsnych tylnych świateł podłączanych do centralnej baterii... @KNKS na znalezionej przeze mnie stronie https://fahrradbeleuchtung-info.de/ - gdzie człowiek testuje lampki wg jednolitej metodologii i z której pochodzą wklejane dzisiaj przeze mnie zdjęcia - są też amatorskie pomiary strumienia świetlnego w czasie i jest z tym różnie. Niektóre lampki zjeżdżają z wykresami od razu i na wszystkich trybach, inne najbardziej tracą w w czasie tylko w trybach najmocniejszych, a są też takie, które od włączenia, po wyczerpanie prądu dają dokładnie taki sam strumień świetlny... Edytowane Piątek o 13:52 przez HSM 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nemrod82 Napisano Piątek o 14:40 Udostępnij Napisano Piątek o 14:40 Nowy wypust Konga ma otwory montażowe zarówno na górze jak i na dole. Także można go montować w tradycyjnym uchwycie jak i pod GoPro: No i oczywiście lustro daje inżynierom dużo większe możliwości kontroli nad ukształtowaniem wiązki światła. Tu zdjęcie jak działa B&M Space: Równomierny rozkład światła na całej oświetlanej powierzchni bez hotspotów i oślepiania. Coś czego taki Knog niestety nie potrafi. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano wczoraj o 10:14 Udostępnij Napisano wczoraj o 10:14 23 godziny temu, filipog44 napisał: Co to za lampka, o której piszesz? Magicshine Ray 2600B Taka sama zasada działania i sterowanie co w Evo1700 - tj jeden klik na pilocie kwadratem i przechodzisz z najsłabszych mijania na pełen palnik. Dużo większa bateria, szerszy strumień światła pod kołem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano wczoraj o 11:14 Mod Team Udostępnij Napisano wczoraj o 11:14 @KNKS W porównywarce na stronie "centrum rowerowego" też są wykresy spadku mocy. Z tego co widzę, to dopasowują modele z zestawienia do aktualnej oferty, co jest słabe, bo część lampek zniknęła z porównania... Jednak daje to jakiś obraz na realne wartości w stosunku do deklarowanych, i pozwala zobaczyć, że maksymalne wartości są dostępne dość krótko, a jak lampka świeci z 3/4, czy 2/3 mocy przez 1 - 2 g., to jest dobrze. @cervandes Nie obawiasz się wytrzymałości uchwytu, który wygląda jak pasek z tworzywa ? A, i jakby ktoś był zainteresowany, to w tytułowym budżecie jest obecnie np. Kross Blade 1400 (bez odcięcia). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano wczoraj o 11:42 Udostępnij Napisano wczoraj o 11:42 @KrissDeValnor - uchwytu jakiego, na lampkę? Nawet nie wiem jak wygląda, ja nie toleruję lampek z boku mostka. Od razu wleciał GUB609 i adapter gopro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano wczoraj o 12:10 Mod Team Udostępnij Napisano wczoraj o 12:10 W wolnej chwili zrób jakieś w miarę realnie oddające wrażenia wizualne fotki (najlepiej w terenie) - z tego co widzę, to nie jest to łatwe, bo np. lampki Cateye na firmowej stronie świecą jak złe, a w w/w porównywarce CR już dużo gorzej... Wierzymy w Ciebie PS nie miałem nigdy uchwytu tego typu - jak to w praktyce wygląda, i czy są jakieś minusy (oprócz zaliczenia orła na kierę), bo dla laika wszystkie operacje w okolicach śrub mostka niekoniecznie muszą wydawać się bezpieczne (a może nie mając żadnej świadomości wręcz odwrotnie, bo się w ogóle nie zastanawia ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano wczoraj o 12:56 Udostępnij Napisano wczoraj o 12:56 Ale mocowanie które, GUB 609? Jedyne czego trzeba przestrzegać to max momentu dokręcania śrub. I drugi temat - podkładki w samym mocowaniu. Pod łeb śruby jedna i po drugiej stronie uchwytu (przed tulejką) druga. A mocowanie typu garmin to moim zdaniem najwygodniejsze szybkozłącze rowerowe. Żadnych problemów, łamania, jak się taki uchwycik z odpowiednim momentem skręci, to nawet w trakcie jazdy regulacja poziomu świecenia jest możliwa. A w razie fikołka to bez różnicy czy wywalasz się z lampką na kierownicy w standardowym mocowaniu czy takim jak mam ja - co ma się połamać, to się połamie. Ja jestem zdania, że lepiej się nie wywalać Fotki spoko, mogę zrobić. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chopmaz Napisano 23 godziny temu Udostępnij Napisano 23 godziny temu @cervandes Zamówiłem tego Ray 2600. Jak dostanę to potestuję. Oślepia innych użytkowników drogi? Czytałem dobre recenzje na temat lampki. Jakiego tryb używasz w mieście? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 5 godzin temu Udostępnij Napisano 5 godzin temu @chopmaz - najsłabszego, po prostu. Dopiero jak wyjadę w opuszczone, ciemne miejsca wtedy używam nadal najsłabszego, ale długich, czyli lecę na dwie najsłabsze diody. Pełen palnik odpalam jak gnam gdzieś bardzo szybko i potrzebuję widzieć znacznie więcej. Dodam jeszcze, że mi się w Magicshinach sterowanie podoba bardzo, ale mocowanie pilota jest takie sobie/złe. Wraz z GUBem 609 przychodzi taki plastik do zamocowania latarki. Podpiłowałem go tu i tam a następnie przykleiłem do pilocika od lampki. O wiele lepiej mi się to sprawdza niż ten fabryczny rzepik którego zakładanie nie jest wcale takie proste. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chopmaz Napisano 4 godziny temu Udostępnij Napisano 4 godziny temu Chyba dokupię tego GUBa Dzięki za patent! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.