byh81 Napisano 8 Maja 2017 Udostępnij Napisano 8 Maja 2017 (edytowane) @Dziubek Zgodzę się z tobą że każdy chce zarobić. Jednak sprzedaż towaru którego się nie ma faktycznie to nie chęć zarobku tylko cwaniactwo którego coraz więcej u nas (kilka razy się o tym boleśnie przekonałem). Bo nasz rodzimy portal aukcyjny ma wszystko gdzieś i żeby w ogóle chcieli zająć się jakąś sprawą trzeba iść najpierw na policję. Edytowane 8 Maja 2017 przez byh81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dziubek Napisano 8 Maja 2017 Udostępnij Napisano 8 Maja 2017 Ja nie mówię o tych co bawią się w "pośredników" bo tego nie popieram. Poza tym czas wysyłki dłuższy niż 3 dni już powinien dać do myślenia, o lokalizacji nie wspomnę. Wypowiadałem się na temat osobników mających fizycznie towar który ściągnęli i opychają dalej. Alle jest tak rodzime jak biedronka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 9 Maja 2017 Udostępnij Napisano 9 Maja 2017 A jak ktoś wierzy, że można kupić za 2 czy nawet 10zł dobrą baterię ... to jego sprawa ... Panasy 2300mAh od Woytazo po 5pln sztuka, nowe z rozbiórki pakietów. Mam kilka sztuk, łącznie zamówiłem kilkadziesiąt dla znajomych i rodziny jak się każdy w Convoye zaopatrywał. Po dwóch latach nadal wszystkie trzymają pojemność. Da się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voodoo21 Napisano 11 Maja 2017 Udostępnij Napisano 11 Maja 2017 (edytowane) Obecnie posiadam Convoy S2+ T6 4C 7135x8 z której jestem zadowolony .Jednak chciałbym dokupić drugą na drugie zamocowanie .Czy brać z identycznymi parametrami? Czy jednak z inną dioda ?Czytałem ,że niektórzy wybierają z inna diodą i wtedy jedna lampka oświetla bardziej drogę przy rowerze.A druga bardziej jako długie światła robi. Jeśli lepiej wybrać opcję z rożnymi diodami. To jaką tym razem wybrać? Jak wygospodarowałem miejsce na kierownicy na drugą latarkę to lepiej wstawić z identycznymi parametrami,żeby świeciły w dualu? Obecnie latarka świeci światłem zbliżonym do naturalnego dziennego.No i tak jak na rower przystało oświetla wszystko przed rowerem na tyle ile dobrze ,że fajnie się jedzie z nią. Tylko czy teraz diody zmieniać. Zdaje mi się że drugą latarkę ludzie wybierali z diodą 5C. Obecnie testuje te zamocowania https://pl.aliexpress.com/item/360-Degree-Rotation-Cycling-Bike-Bicycle-Flashlight-Torch-Mount-LED-Head-Front-Light-Holder-Clip/32777525843.html?spm=2114.13010608.0.0.y4UZMM Przy większych wybojach plastik zaczyna skrzypieć . Nie wiem czy czymś to można przesmarować. Jedynie na większych dołach te zamocowania wydają dźwięki. Przy normalnej jeździe nie. Edytowane 11 Maja 2017 przez voodoo21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
byh81 Napisano 11 Maja 2017 Udostępnij Napisano 11 Maja 2017 To nie jest kwestia diody tylko kolimatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crocodil Napisano 11 Maja 2017 Udostępnij Napisano 11 Maja 2017 Obecnie posiadam Convoy S2+ T6 4C 7135x8 z której jestem zadowolony .Jednak chciałbym dokupić drugą na drugie zamocowanie .Czy brać z identycznymi parametrami? Czy jednak z inną dioda ?Czytałem ,że niektórzy wybierają z inna diodą i wtedy jedna lampka oświetla bardziej drogę przy rowerze.A druga bardziej jako długie światła robi. Jeśli lepiej wybrać opcję z dwoma rożnymi diodami. To jaką tym razem wybrać? Nie chodzi o inną diodę tylko o inną optykę, np. do świateł "krótkich" powinien być kolimator albo soczewka TIR, a do świateł "długich" standardowa optyka. Różnica jest też między rodzajami reflektorów - OP (orange peel, "skórka pomarańczowa") świeci bliżej ale bardziej rozproszonym światłem, natomiast standardowy gładki reflektor ma bardziej skupioną wiązkę światła, która sięga dalej. Można też w ogóle użyć innego modelu latarki, np. Convoy C8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 11 Maja 2017 Udostępnij Napisano 11 Maja 2017 Jak już napisano - potrzebujesz kolimatora. Jako uzupełnienie już posiadanego convoya z referencyjną optyką polecam 15x90* Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dziubek Napisano 11 Maja 2017 Udostępnij Napisano 11 Maja 2017 Czy brać z identycznymi parametrami? Czy jednak z inną dioda ?Czytałem ,że niektórzy wybierają z inna diodą i wtedy jedna lampka oświetla bardziej drogę przy rowerze.A druga bardziej jako długie światła robi. Jeśli lepiej wybrać opcję z rożnymi diodami. To jaką tym razem wybrać? Jak wygospodarowałem miejsce na kierownicy na drugą latarkę to lepiej wstawić z identycznymi parametrami,żeby świeciły w dualu? Moc weź tą samą jak aktualna Ci odpowiada. Jeśli już dokupujesz i chcesz zmiany w świetle to pewnie chodzi o kolimator jak poprzednicy wspominali. @cervandes poleeca Ci 15x90, moim zdaniem lepszy jest 20x60. Pierwszy jest szeroki, ale za płaski dla mnie. Wcześniej jak poszukasz ktoś zachwalał 30x60, tak więc jak widzisz każy lubi co innego. Obecnie latarka świeci światłem zbliżonym do naturalnego dziennego.No i tak jak na rower przystało oświetla wszystko przed rowerem na tyle ile dobrze ,że fajnie się jedzie z nią. Tylko czy teraz diody zmieniać. Zdaje mi się że drugą latarkę ludzie wybierali z diodą 5C. Dioda jak kolimator, ile będziesz pytał osób tyle dostaniesz odpowiedzi. Jedni wolą naturalne, inni ciepłe barwy a znajdą się i osoby którym zimne nie przeszkadza (ja). Poza tym im zimniejsza barwa tym będziesz miał więcej światła, tyle że kolory będą przekłamane. Ale skoro dokupujesz też s2 i będą w dualu to moim zdaniem weź tą samą barwę diody. Alternatywą też jest c8, ale to jako "długie". Nad sensem tej latarki nie będę się wypowiadał bo to odwieczna "walka" między ludźmi czy się nadaje czy nie Ja mam duet s2+ z koli 20x60 i do tego c8. Miód malina dla mnie osobiście. Przy większych wybojach plastik zaczyna skrzypieć . Nie wiem czy czymś to można przesmarować. Jedynie na większych dołach te zamocowania wydają dźwięki. Przy normalnej jeździe nie. Możesz wskazać które to miejsce dokładnie ? Ja czekam na ten uchwyt, więc reklamę robisz słabą Nie chodzi o inną diodę tylko o inną optykę, np. do świateł "krótkich" powinien być kolimator albo soczewka TIR, a do świateł "długich" standardowa optyka. Różnica jest też między rodzajami reflektorów - OP (orange peel, "skórka pomarańczowa") świeci bliżej ale bardziej rozproszonym światłem, natomiast standardowy gładki reflektor ma bardziej skupioną wiązkę światła, która sięga dalej. Można też w ogóle użyć innego modelu latarki, np. Convoy C8. Odwrotnie, standardowo w s2+ jest reflektor OP, SMO można dokupić. Convoy c8 ma fabrycznie SMO. Jedyna jej wada to że nie ma możliwości modyfikacji na kolimator jak w s2+. Ogółem do kombinacji z nią jest tutaj małe pole do popisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voodoo21 Napisano 12 Maja 2017 Udostępnij Napisano 12 Maja 2017 (edytowane) Jeśli jedziesz po zwykłej drodze asfaltowej czy tam ścieżce rowerowej to nic nie słychać i nic nie przeszkadza wszystko idealnie jest z tym uchwytem. Jednak jak chcesz sobie pojeździć po lesie ,drodze z wybojami małymi kamykami czy piaskiem czy nawet w jakimś parku to uaktywnia się dziwnie skrzypienie tego plastiku pomarańczowego i bardziej pochodzi z tego plastiku co przytrzymuje kierownice. Te uchwyty ,żeby nie było są o niebo lepsze niż te najtańsze z Castoramy. Dodatkowo obracane są więc zawsze można ustawić tak jak się chce:) w odpowiednie miejsce skierować latarkę.I chyba najfajniejszy cenowo z Ali Jakość zastosowanie VS cena. Jednak nie wiem , we wcześniejszym rowerze skrzypienia tego nawet na dołach nie miałem. Jednak wtedy tylko z jednym tym uchwytem jeździłem drugi ten z Castoramy .Teraz przy zmianie roweru i dojechaniu identycznego uchwytu od tego samego sprzedawcy .Pomykam na tych obracanych dwóch. Nagle pojawił się ten dźwięk. Jednak nie wiem może Chińczyk zmienił jakościowo plastik czy tam tą gumę pomarańczową .Jutro ewentualnie ,może odepnę raz jeden ,raz drugi uchwyt i sprawdzę czy takie same dźwięki będą dochodziły. To wtedy będzie wiadomo czy uchwyt nowy to powoduje czy jednak kierownica nowa nie lubi tych uchwytów na wybojach. Uchwyty skręcone i latarki dopasowane ok. Fakt że na razie na jednym jest S2+ na drugim uchwycie no name z Kerfa. Edytowane 12 Maja 2017 przez voodoo21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dziubek Napisano 12 Maja 2017 Udostępnij Napisano 12 Maja 2017 To pomarańczowe to plastik ? Ale lipa :/ To już wiem co poleci pierwsze na wymianę. To weź starą dętkę czy kawałek innej cienkiej gumy i wsadź między latarkę a ten plastik. Ewentualnie wymień je na coś innego, z gumy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voodoo21 Napisano 13 Maja 2017 Udostępnij Napisano 13 Maja 2017 Tamto pomarańczowe to guma tylko taka zbliżona właściwościami do plastiku . Ewentualnie z daleka wygląda jak plastik . Dziś rozbierałem uchwyt to poddaje się to pomarańczowe w rękach więc guma. Wiem już co u mnie piszczało ten nowy uchwyt w środku miał za mało smaru jakieś resztki tam były.Znalazłem u siebie resztki finish line uzupełniłem tym i nie hałasuje już i hu nie skrzypi. Dodatkowo parę wiórek plastikowych miał w środku. Więc po zakupie radze odkręcić środek zajrzeć do środka ewentualnie przesmarować po swojemu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dziubek Napisano 13 Maja 2017 Udostępnij Napisano 13 Maja 2017 Obstawiam że zrobię inna rzecz, ale pierw muszę to otrzymać aby mówić cokolwiek na ten temat Grunt że już masz wszystko dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jka Napisano 25 Maja 2017 Udostępnij Napisano 25 Maja 2017 [Lampka] Co kupisz jak masz 50 a co jeśli masz 150zł Może i ja wreszcie trafiłem na coś z tego co w tytule tematu, mam na myśli tą górną granicę cenową. Jako że z pewnych względów nie bardzo pasuje mi na kierownicy tak tutaj polecany Convoy S2 (w różnych postaciach) I by nie było miałem 4 sztuki. Kupiłem i dzisiaj doszedł Mini Convoy O takie coś Zasilane takim czymś i temu podobnymi ogniwami. Wiem wiem zaraz będzie że to g... a nie ogniwa itd. Ale mam i takie (też produkowane w Chinach) Dla zobrazowania jak wielka to jest latarka zrobiłem porównanie z pudełkiem zapałek. I takim ogniwem. Parametrów nie podam, bo ich nie znam, opisu technicznego też nie bo się zupełnie na tym nie znam, za to dodam że spodobał mi się jeden tryb świecenia (i praktycznie dla tego ją kupiłem) tryb mrugający przychylny rowerzyście Jak to będzie w praktyce okaże się za 2/3 dni. W tej chwili latarka dostała taki montaż, a jutro zamontuję to na kierownicy. Ot kupiłem sobie Mini Mini Convoy-a jka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jka Napisano 27 Maja 2017 Udostępnij Napisano 27 Maja 2017 A my się chyba polubimy z Convoye-m za to jego światełko mrugające.Po kilku próbach wyszło że na kierownicy będzie posadzony tak jak na ostatniej fotce jka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dziubek Napisano 28 Maja 2017 Udostępnij Napisano 28 Maja 2017 Powitać. W związku z powtarzającymi się pytaniami o popularną latarkę marki Convoy stworzyłem stronę gdzie osoby zielone mogą dowiedzieć się na jej temat trochę więcej niż było pisane na forum. Treść nie powala technicznymi zagadnieniami, więc bez obaw. Tłumaczenie jest i będzie do bólu proste, a jak dalej coś nie będzie jasne to pisać w komentarzach na www. https://diodek.pl/convoy-s2-jako-idealna-latarka-rower-kompletujemy-zestaw-start/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sansei6 Napisano 28 Maja 2017 Udostępnij Napisano 28 Maja 2017 Przypomnijcie to gdzieś w dziale Przypomnijcie to gdzieś w dziale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mageek Napisano 29 Maja 2017 Udostępnij Napisano 29 Maja 2017 ... stworzyłem stronę gdzie osoby zielone mogą dowiedzieć się na jej temat trochę więcej niż było pisane na forum. ... Świetna robota ! Mam podobne "hobby" ale znacznie mniej czasu na pisanie o tym.Cieszy mnie , że nie jestem odosobniony w przekonaniu co do sterownika 2,1A Zastanawia mnie jednak jedno zdanie o ładowarce OPUS - że niby nie pokazuje prawdziwej pojemności - u mnie w obu Opusach (C-3100 v2.2 , i c-100) w "TEST MODE" jest to pojemność zmierzona przy rozładowaniu baterii prądem o połowę mniejszym od prądu ładowania (w c-100 to tak mniej-więcej) .Pozdrawiam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dziubek Napisano 29 Maja 2017 Udostępnij Napisano 29 Maja 2017 Dzięki za miłe słowa. Orientacyjną bo prawidłowo powinno mierzyć się obciążając ogniwo prądem stałej wielkości, a OPUS mierzy pojemność poprzez ładowanie ogniwa. Ale jak pisałem, granica jest tak mała dla przeciętnego użytkownika że szkoda kasy na specjalistyczne urządzenia. Mam jedno takie ustrojstwo do mierzenia pojemności przy rozładowaniu i jestem w trakcie zabaw jak to wygląda. Kiedyś skrobne może artykuł różnicy między OPUS-em, Lii 500 a tym urządzeniem. Ale to odległe plany bo czasu będzie trzeba chwilę poświęcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mageek Napisano 29 Maja 2017 Udostępnij Napisano 29 Maja 2017 (edytowane) Orientacyjną bo prawidłowo powinno mierzyć się obciążając ogniwo prądem stałej wielkości, a OPUS mierzy pojemność poprzez ładowanie ogniwa Tak się dzieje w trybie zwykłego ładowania - Ładowarka podaje ile "nacisnęła" do ogniwa, ale w trybie testu już nie - ustawiasz prąd ładowania , i ładowarka ładuje tym prądem ogniwo do 100%, a potem połową tego prądu rozładowuje. Jak skończy rozładowywanie to podaje jaka była pojemność, i z powrotem ładuje do 100%. Edytowane 29 Maja 2017 przez mageek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dziubek Napisano 29 Maja 2017 Udostępnij Napisano 29 Maja 2017 (edytowane) Oczywiście, masz rację. Ale ogółem to i tak najsensowniej chyba było by mierzyć pojemność prądem 1C ale OPUS, jak sam pewnie wiesz, nie jest aż tak zaawansowanym urządzeniem. Zresztą, nie wymagajmy od urządzenia za 150 zł cudów. Dalej podtrzymuję zdanie że jest najlepsze urządzenie w swoim przedziale cenowym i dla 90% osób wystarczy. EDIT : A masz jakiegoś bloga czy coś skoro masz podobne hobby ? Bo w profilu u Ciebie nic nie znalazłem. Edytowane 29 Maja 2017 przez Dziubek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mageek Napisano 31 Maja 2017 Udostępnij Napisano 31 Maja 2017 A masz jakiegoś bloga czy coś skoro masz podobne hobby ? Bo w profilu u Ciebie nic nie znalazłem. Niestety nie . i chwilowo się nie zanosi, żebym miał czas na takie rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dziubek Napisano 31 Maja 2017 Udostępnij Napisano 31 Maja 2017 No trudno. Ale skoro jesteś w temacie, i będziesz mieć uwagi do wpisów to pisz PW / maila czy co tam Ci najwygodniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BENO77 Napisano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2017 Witam wszystkich. Przeczytałem tu co można i opisy na światełkach u P. Dariusza i stwierdzam że elektrykiem i optykiem już nie będę. Czy byłby ktoś tak uprzejmy i konkretnie wskazał model, który mi potrzeba spośród tych tańszych. Nie ogarniam - czy lepiej 2,8A czy 3,3A - wykresu barwy świateł, chciałbym móc spokojnie wrócić przez las 35 km/h "Wymagania": - 80% szybka jazda wieczorem i późnym wieczorem przez lasy bez szaleństw - chciałbym żeby była prosta w obsłudze i bez fajerwerków, łatwa do szybkiego demontażu. Ktoś podpowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2017 Barwa 4c, optyka ref, sterownik 3,04A bo to o zawsze o włos więcej światła a o to właśnie w modowanych latarkach chodzi, że włos tu, włos tam i się robią potworki. Wybierz wersję 1 S2+ 1 - Wersja z Driver LED 2,8V-4,5V (2,8A lub 3,04A) 3way z zabezp. termicznym . Rower i EDC. Zabezpieczenie termiczne, dwukierunkowa zmiana trybów, strobo rowerowe i kilka innych funkcji. Prosty w obsłudze. 2,8A lub 3,04A - do wyboru oraz wersje uproszczone z zabezpieczeniem termicznym. Cena 130zł (z XM-L2 na Noctigon). I jeśli chcesz prosto to włącz bank trzeci trybów czyli 10-40-100%: instrukcja tu: https://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=14181 Czyli wkładasz ogniwo, włączasz latarkę i klikasz 13 razy. I gotowe do używania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wooyek Napisano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2017 Czy byłby ktoś tak uprzejmy i konkretnie wskazał model, który mi potrzeba spośród tych tańszych. Tu wszystko opisałem, mam nadzieję że prosto i jednoznacznie: https://www.1enduro.pl/convoy-s2-plus-latarka-na-rower/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.