oro Napisano 25 Sierpnia 2012 Napisano 25 Sierpnia 2012 Hej, Na początek sprzęt: amortyzator - Manitou Minute opony - Rapid Rob 2.25 - przód ok, tył prawie goły Proszę poradzcie jakie opony kupić na profil jazdy 'ulica' - wersja ekonomiczna, opona w granicach 50 zł sztuka - dwie takie same Porządane cechy / wymagania dla opon: wysokie krawężniki - duży balon bardzo dobre trzymanie na zakrętach - zwłaszcza w miejscach nagromadzonego piachu - kilka gleb na RR wystarczy dobra przyczepność na mokrej nawierzchni asfaltowej itp. trudna ścieralność Drugi zestaw opon ma być do zabawy - maksymalny dojazd 20km pod górę (jak dalej to dojazd samochodem), wjazd na górę, zjazd po stromym zboczu, lasy itp... Cena max 120 zł sztuka, chodż nie ukrywam, że cena gra rolę. Porządane cechy / wymagania dla opon: jazda w suchym terenie - ewentualnie 'wilgotnym', po deszczu, żadne błoto ma sprostać ściółce, luźnej ziemi, żwirowi - głównie tył przy podjeżdzaniu - żeby się nie zakopywał itd... odporna na ostre kamienie, skały, dobre prowadzenie w żwirze - głównie przód przy zjeżdzaniu żeby jak najmniej ślizgały sie na liściach i korzeniach - również wilgotnych, mokrych przednia opona musi się zmieścić w wieńcu amortyzatora (czy jak to się tam zwie?) łączącym dolne golenie - obecne RR 2.25 zostawiają jakiś 1cm miejsca po każdej stronie Przeglądałem opony Geax'a, Maxxis'a, Panaracer'a itd... czytałem recenzje, opinie i wiem jedno... wybór jest za duży, dlatego proszę o zaproponowanie jakiś zestawów, najlepiej sprawdzonych. Pozdrawiam
oro Napisano 26 Sierpnia 2012 Autor Napisano 26 Sierpnia 2012 Kenda SBE Maxxis Crossmark Rozumiem, że to zestaw do zabawy...? Kendy jak dotąd nie brałem pod uwagę - jak taki bieżnik sprawdzi się na wilgotnej/mokrej ściółce (igły, liście, luźna ziemia) - nie będzie się ślizgał (to samo dotyczy Maxxis'a Crossmark'a)? Przyznam, że myślałem o oponie z bardziej 'agresywnym' bieżnikiem - wieksze klocki, rzadziej rozstawione, tak by wgryzały się w podłoże. I jak taki bieżnik będzie prowadził się w żwirze podczas zjazdów - utrzyma trakcje, nie bedzie się zakopywał, ślizgał? - przez żwir mam na myśli głównie kruszywo granitowe(?) którym wysypują drogi w lasach. poz.
Michauuu Napisano 26 Sierpnia 2012 Napisano 26 Sierpnia 2012 Właśnie w takim terenie,oczywiście było dość sucho,testowałem crossmarka i było naprawdę ok Szerokosc 2.1 spokojnie wystarcza
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.