Skocz do zawartości
  • 0

[Rower] Kross Level A2 Black-White


magicznybartek

Pytanie

Witam, chciałbym zaprezentować wam mój rower, który został kupiony na początku Lipca. Dlaczego Kross? Pewnego dnia poszedłem do Sklepu rowerowego u mnie w Mieście i gdy zobaczyłem Level'a od razu wiedziałem, że go chcę i będzie mój pomimo wszystko, można powiedzieć, że się w nim Zakochałem :)

 

Kross Level A2 Black-White

Rama - Aluminium Lite

Kolory - Czarno-biały mat

Rozmiar - M

Widelec - Suntour XCM V3 RL (skok 100mm, zdalna blokada)

Ilość biegów - 24

Przerzutka przód - Shimano Altus M310

Przerzutka tył - Shimano Alivio M430

Hamulec przód - Tektro V-brake

Hamulec tył - Tektro V-brake

Dźwignie hamulca - Tektro

Manetki - Shimano Alivio M410, 8 biegów

Korby - Shimano Altus M311 Octalink 42/32/22T

Suport - Shimano Alivio BB-ES25 Octalink

Łańcuch - Shimano HG40

Kaseta - Shimano Altus HG31-8 11-32T

Piasta przód - Joy Tech 802DSE 36H

Piasta tył - Joy Tech 751DSE 36H

Opony - Schwalbe Rapid Rob PP 26"x2.1"

Obręcze - KROSS V-brake (Aluminiowe, podwójna ścianka)

Kierownica - KROSS Sport Components (Aluminiowa, niski wznios, 31,8mm)

Wspornik kierownicy - KROSS Sport Components (Aluminiowy, ahead, 31,8mm)

Wspornik siodła - KROSS Sport Components (Aluminiowy, 27,2mm)

Stery - VP A41AC półzintegrowane

Siodło - Selle Royal Seta Custom

Chwyty - KROSS

Pedały - Aluminium/Nylon

Waga - ok. 13,99 kg

 

 

Póki co seria, jedyne co doszło to nóżka, bo nie chcę porysować roweru, ale w późniejszych planach zmieniam cały napęd,pedały na platformowe, a później się zobaczy :)

post-158272-0-29559900-1345921046_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Po pierwsze.. zgadzam się z Kamilem. Wrzuć real foto.

Po drugie.. zgadzam się Nevermore ;p Zmień amorka na Epicona lub coś.. :) Ja kupiłem kross level a2 na hydraulice z przerzutką tylną deore xt i tez pierwsze co będę zmieniał to amora na epicona :)

Pozdro ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co zakładasz taki temat skoro są już 2 tematy dot a2 w tym dziale?

Również się dorzucam po co kolejny temat. Używa się opcji szukaj, jak jest już temat/wątek to nie zakłada się kolejnego.

A ja bym tam polecił Raidona też fajny amorek, nawet fajnie pracował zanim go sprzedałem.

Teraz mam Krossa A2 z przebiegiem grubo ponad 6tysięcy i się sprawuje ten XCM co tam jest może dlatego, że ważę tylko 71kg przy 188cm wzrostu.

Jak się dba to wystarcza w zupełności. I znów bd wymieniał amorek na Raidona oraz jeszcze warto w oponki zainwestować, te Rapid Roby mi wystarczyły na niecałe 3tysiące, obecnie założone na tyle mam Maxxisy Cross Marki i zero śladów zużycia jak na razie, a na przodzie dalej tego Rapid Roba mam- już kiepsko wygląda i gorzej trzyma czas więc też na wymianę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również się dorzucam po co kolejny temat. Używa się opcji szukaj, jak jest już temat/wątek to nie zakłada się kolejnego.
- Przepraszam za mój błąd, następnym razem to się nie stanie :)

Co do opon to się z tobą zgadzam, strasznie się ścierają przy jeździe na asfalcie, ale w terenie muszę przyznać, że są bardzo dobre :) Powiem Ci tak, ja też mało ważę i mam nadzieję, że amorek mi wystarczy na długo hehe, a później się pomyśli, ale chcę póki co zmienić pedały na platformowe, bo te oryginalne to straszna tandeta i pewnie kiedyś ten amorek, a jeszcze później założę sobie ten napęd :D na razie muszę zainwestować w oświetlenie, ponieważ robi się ciemno, a będę jeździł cały czas niezależnie od pogody, no chyba, że Zima hehe ;)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja proponuje pedały spd, a potem amortyzator, napęd nie jest jeszcze aż tak tragiczny, najlepiej wymienić go na lepszy wtedy gdy się po prostu zużyje. ;)
Nie lubię za bardzo pedałów spd :)

Tak, wiem napęd to będę brał dopiero jak ten oryginalny Alivio się zużyje :) No zobaczy się co i jak się potoczy, będę na bieżąco informował :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie ty masz tu napęd alivio?

Tylna przerzutka alivio, ale to tylko wisienka, bo przednia, łańcuch, kaseta i korba to altusy więc to żaden alivio. Pisałeś że nie lubisz? A ile na nich jeździłeś? Może nie spróbowałeś się przyzwyczaić, skok wydajności jest tak ogromny, że jak dla mnie to pierwsza rzecz którą trzeba wymienić w rowerze. No ale rób jak uważasz, to twój rower. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile na nich jeździłeś? Może nie spróbowałeś się przyzwyczaić, skok wydajności jest tak ogromny, że jak dla mnie to pierwsza rzecz którą trzeba wymienić w rowerze. No ale rób jak uważasz, to twój rower. ;)
Jeździłem gdzieś 2 miesiące, no ale skoro jest ogromny skok wydajności to się pomyśli :) (Pedały nie w tym rowerze)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdżę dopiero 2 miesiące, ale na tyle się już przyzwyczaiłem, że strasznie dziwnie jeździ mi się na platformach. Ale rozumiem, że nie każdemu mogą przypaść do gustu, co kto lubi. ;) Jesli np. bolały cię kolana, albo masz jakieś przykre wspomnienia (upadki itp) to pokombinuj z ustawieniami bloków, pozycji i spróbuj raz jeszcze, nie poddawaj się, może tym razem zostaniesz na dłużej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli np. bolały cię kolana, albo masz jakieś przykre wspomnienia (upadki itp)
Miałem jedną wywrotkę w nich, ale to nie przez to z nich zrezygnowałem, po prostu nie miały u mnie tak dużego znaczenia w mojej jeździe, bo wygodniej mi się jeździło na zwykłych.
nie poddawaj się, może tym razem zostaniesz na dłużej
Nigdy się nie poddaję hehe :)

Jak pisałem, pomyślimy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...