What Napisano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2012 Cześć. Od niedawna odnawiam stary rower górski. Już jeździ, nawet nieźle, ale jest kilka problemów: - Chcę tak, czy siak wymienić kierownicę, bo jest zdarta i zardzewiała. - To samo z wspornikiem kierownicy (stery klasyczne). - Spory luz na kierownicy, jak się wciśnie hamulec z przodu to słychać stuk w rurze. No więc szykuje się wymiana całej "góry" osprzętu, więc postanowiłem przy okazji założyć amortyzator. No i tylko jest taki problem, że stery a-head są przeważnie niższe od klasycznych, musiał bym to chyba skompensować wygiętą kierownicą. Więc nie wiem czy łatwiej znaleźć amortyzator na stery klasyczne, czy a-head. Chciałbym aby miał też blokadę skoku. Rozmiar koła 24". Mocowanie na v-ki i tarcze (najpierw v-ki, później lvl up). Budżet do 200zł. Proszę o pomoc w wyborze. To znaczy co "brać", a czego się wystrzegać jak ognia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2012 Bez szans. Nie pod koła 24". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pranek Napisano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2012 Pod koła 24" znajdziesz np amortyzator RST ale nie wiem jaką masz główkę ramy czy 1" czy 1 i 1/8". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
What Napisano 22 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2012 Żeby zobaczyć rozmiar rury sterowej trzeba rozkręcić kierownicę, a ja teraz jeżdżę na co dzień. Jeśli nie ma jakiegoś innego sposobu, to dopiero po sezonie. A co do tych RST-ów, jaka jest o nich opinia? Znalazłem tylko jeden RST CAPA, bierny, bez blokady,bez tarczy, na sprężynie, skok tylko 50mm, przeznaczenie kids. Nie wiem czy lepszy Zoom nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2012 Szczególnie, że zmierzenie średnicy zajmuje w porywach 10 minut. A Capa to... kapa, kupa. Zwij jak chcesz, lepiej mieć sztywny widelec. Przynajmniej jest lżejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
What Napisano 22 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2012 A: 1. http://www.srsuntour-cycling.com/SID=si644a6fe27d90e6d0450dec2aee0815/index.php?screen=sh.detail&intendenduse=RTR&tnid=3251 2. http://www.srsuntour-cycling.com/index.php?screen=sh.detail&intendenduse=RTR&tnid=3445&sid=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2012 XCT to samo. XCR tylko pod sterówkę 1 1/8". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
What Napisano 23 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2012 A ja aby sprawdzić sterówkę muszę kierownicę rozkręcić, ale nie umiem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
What Napisano 24 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2012 Czyli nic się nie znajdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
What Napisano 6 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2012 Postanowiłem, że co się będę, jak se mogę, czyli włorzę amor na koło 26". No więc szukam czegoś do 200zł, z mocowaniem na tarczę (V już nie zadziała), no i w miarę letkiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.