Skocz do zawartości

[amortyzator przód] Koło 24"


What

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

 

Od niedawna odnawiam stary rower górski. Już jeździ, nawet nieźle, ale jest kilka problemów:

- Chcę tak, czy siak wymienić kierownicę, bo jest zdarta i zardzewiała.

- To samo z wspornikiem kierownicy (stery klasyczne).

- Spory luz na kierownicy, jak się wciśnie hamulec z przodu to słychać stuk w rurze.

 

No więc szykuje się wymiana całej "góry" osprzętu, więc postanowiłem przy okazji założyć amortyzator.

No i tylko jest taki problem, że stery a-head są przeważnie niższe od klasycznych, musiał bym to chyba skompensować wygiętą kierownicą. Więc nie wiem czy łatwiej znaleźć amortyzator na stery klasyczne, czy a-head. Chciałbym aby miał też blokadę skoku. Rozmiar koła 24". Mocowanie na v-ki i tarcze (najpierw v-ki, później lvl up). Budżet do 200zł.

 

Proszę o pomoc w wyborze. To znaczy co "brać", a czego się wystrzegać jak ognia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby zobaczyć rozmiar rury sterowej trzeba rozkręcić kierownicę, a ja teraz jeżdżę na co dzień. Jeśli nie ma jakiegoś innego sposobu, to dopiero po sezonie.

 

A co do tych RST-ów, jaka jest o nich opinia?

 

Znalazłem tylko jeden RST CAPA, bierny, bez blokady,bez tarczy, na sprężynie, skok tylko 50mm, przeznaczenie kids. Nie wiem czy lepszy Zoom nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...