sebbit Napisano 21 Sierpnia 2012 Napisano 21 Sierpnia 2012 Witam, Mam prośbę o pomoc, doradzenie, ewentualne odradzenie:-) Posiadam rower Kelly's magic rama 21,5" (osprzęta, rama identyczna z opisem http://centralbike.pl/product.php?id_product=19 ) i chciałbym zmodyfikować go odrobinę na coś w tym stylu https://www.google.pl/search?hl=en&tok=yATWtb1NWEikANgyya5nlQ&cp=4&gs_id=1&xhr=t&q=96er&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&biw=1344&bih=714&ion=1&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=1oAzUK_2Isq_0QXDr4HoBQ z tyłu zostaje 26" z przodu wymiana amortyzatora i większe koło z przodu. Czy to jest w ogóle możliwe, jeżeli nie to czym się powinienem kierować w wyborze ramy - może jakiś przykład. Mój wzrost to 193 cm waga powyżej 100tki z góry dzięki za pomoc sebastian
nabial Napisano 21 Sierpnia 2012 Napisano 21 Sierpnia 2012 upewnij sie, czy nie zahaczysz czasem butem o przednie kolo w skrecie...taki projekt owszem, bedzie jezdzic, ale jesli masz wieksze ambicje w siodle, to raczej od razu kup pelnego 29era z dedykowana rama
sebbit Napisano 21 Sierpnia 2012 Autor Napisano 21 Sierpnia 2012 upewnij sie, czy nie zahaczysz czasem butem o przednie kolo w skrecie...taki projekt owszem, bedzie jezdzic, ale jesli masz wieksze ambicje w siodle, to raczej od razu kup pelnego 29era z dedykowana rama Powiem szczerze, że nie wiem jak to sprawdzić bez kupienia i przymiarki i właśnie dlatego pytam czy to ma w ogóle sens bytu. Nie wiem co rozumiesz przez większe ambicje w siodle, ale tak chyba je mam:-)
Mod Team IvanMTB Napisano 21 Sierpnia 2012 Mod Team Napisano 21 Sierpnia 2012 Klaniam, Idea jest gut. Sam kiedys mialem 69-era. Nabial jak zwykle patzry z punktu widzenia sciaganta, ktory jak zycie pokazuje nie jest Jedynbym Slusznym Punktem Widzenia Jak to sprawdzic? W dobie komputerow kontrolujacych kazda dziedzine zycia pytanie zdaw sie byc conajmniej nie na miejscu. Proponuje na wstepie sprawdzic BikeCAD'a. Jesli to jest dla Ciebie zbyt zaawansowana sprawa zawsze pozostaje papier milimetrowy, linijka, ekierka i heja przygodo. Wszystko mozna rozrysowac i sprawdzic. Niczego nie trzeba kupowac. Musisz sie tylko uzbroic w pakiet danych na temat Twojego roweru oraz potencjalnego amortyzatora i kola/opony jaka chcesz uzyc. 15-20 minut z tasma miernicza powinno zalatwic sprawe obecnego sprzeta, reszta to male wertowanko sieci w poszukiwaniu liczb. Szacunek... I.
sebbit Napisano 21 Sierpnia 2012 Autor Napisano 21 Sierpnia 2012 Klaniam, Idea jest gut. Sam kiedys mialem 69-era. Nabial jak zwykle patzry z punktu widzenia sciaganta, ktory jak zycie pokazuje nie jest Jedynbym Slusznym Punktem Widzenia Jak to sprawdzic? W dobie komputerow kontrolujacych kazda dziedzine zycia pytanie zdaw sie byc conajmniej nie na miejscu. Proponuje na wstepie sprawdzic BikeCAD'a. Jesli to jest dla Ciebie zbyt zaawansowana sprawa zawsze pozostaje papier milimetrowy, linijka, ekierka i heja przygodo. Wszystko mozna rozrysowac i sprawdzic. Niczego nie trzeba kupowac. Musisz sie tylko uzbroic w pakiet danych na temat Twojego roweru oraz potencjalnego amortyzatora i kola/opony jaka chcesz uzyc. 15-20 minut z tasma miernicza powinno zalatwic sprawe obecnego sprzeta, reszta to male wertowanko sieci w poszukiwaniu liczb. Szacunek... I. Dzięki:-) Zbadam temat i w razie wątpliwości wrócę z pytaniem dotyczącym amora jak zbiorę wszystkie niezbędne informacje i wymiary:-) nie ukrywam, że nie mam jakiejś astronomicznej sumy na początek:-) Może jakieś minimum cenowe od którego powinienem startować. Raczej lasy, troche szutru i ścieżka rowerowa do tego szutru:-)
gad Napisano 22 Sierpnia 2012 Napisano 22 Sierpnia 2012 (edytowane) Był kiedyś model TREKa 69 http://wwww.katalogrowerowy.pl/produkt.php?id_produktu=271 http://www.google.pl/search?q=trek+69er&hl=pl&lr=lang_pl&sa=X&tbs=lr:lang_1pl&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=8Eo1UO6PMs7Dswb3joGACw&ved=0CC0QsAQ&biw=1536&bih=702 Edytowane 22 Sierpnia 2012 przez gad
sebbit Napisano 24 Sierpnia 2012 Autor Napisano 24 Sierpnia 2012 Był kiedyś model TREKa 69 http://wwww.katalogr...id_produktu=271 http://www.google.pl...iw=1536&bih=702 przepiękny:-)
Mod Team IvanMTB Napisano 24 Sierpnia 2012 Mod Team Napisano 24 Sierpnia 2012 Klaniam, Ale juz niedostępny. Można zawsze szukać z drugiej ręki. Za to Carver ciągle jeszcze klepie swoje 96-ery... Szacunek... I.
gad Napisano 28 Sierpnia 2012 Napisano 28 Sierpnia 2012 (edytowane) Sam zastanawiam się nad takim rozwiązaniem, z powody ograniczonego budżeatu na nowy 29er I tak chciałem wymienić przedni amortyzator, a amortyzatorów z piwotami jest coraz mniej. Dojdzie jeszcze wymiana koła i zmiana przednieho hamulca na hydrauliczny,szkoda że SCOTT kiedyś nie pomyślał o zrobieniu mocowania do tylnego hamulca hydraulicznego na tylnym widelcu. Posiadam obecnia rower SCOTT TAMPICO rozmiar ramy XXL http://www.onbikex.de/Fahrrad/Mountainbike-Scott-Tampico-10135.html Edytowane 28 Sierpnia 2012 przez gad
sebbit Napisano 29 Sierpnia 2012 Autor Napisano 29 Sierpnia 2012 Yo! Kellys w 2012 wypuscil serię 29-erów na ramie 21" zastosowane z przodu amortyzatory to: wersja eko: SR SUNTOUR XCR-RL 29s wersja środek: ROCK SHOX Recon Silver TK 29 Solo Air wersja pro: ROCK SHOX Reba RL 29 Dual Air Z kasą cienko trochę więc na razie myślę o wersji ekonomicznej. Obecnie jeżdże na v-brake-ach i myślę o amorku pod vb. Sukcesywnie zmienię na tarczę - na pewno przód, ale nie chciałbym aby każdy następny zakup generował mi kolejny. Chciałbym minimum rok na sprzęcie pojeździć i dalej krok po kroku do przodu Geometria ram w sumie podobna różnice maksymalnie 20mm więc raczej się da:-) http://kellysbike.com/index.php?id=pl_duel&product_id_1=24435&product_id_2=28191&cat_id_1=269&cat_id_2=318&countries_id=170&countries_name=pl
Rekomendowane odpowiedzi