PrzemkoVonLezajsk Napisano 21 Sierpnia 2012 Napisano 21 Sierpnia 2012 Na stronie http://www.velonews.pl/newsy/sprzet/2924-szeroka-oferta-29erow-kross pokazali nową ofertę dużych kół Krossa na nastepny rok Niestety na razie brak szczegółowych info Ale 5 modeli to już coś
lauda86 Napisano 21 Sierpnia 2012 Napisano 21 Sierpnia 2012 Ciekawie się zapowiada przyszły rok u Kross-a. Szkoda tylko że malowania są dość monotonne.
Sliski1 Napisano 21 Sierpnia 2012 Napisano 21 Sierpnia 2012 W sumie będzie 7 modeli: 2 karbonowe + 5 Alu. Czekamy na bardziej konkretne informacje z Przasnysza. Jak dostaniemy, to Wy też się o nich więcej dowiecie :)
panSocjolog Napisano 21 Sierpnia 2012 Napisano 21 Sierpnia 2012 Fajnie że pojawia się coraz więcej budżetowych 29erów, ale chyba na forum nie zaglądają bo nie ma nic ze stali No i malowania do kitu.
nabial Napisano 21 Sierpnia 2012 Napisano 21 Sierpnia 2012 czekajcie na geometrie, ktora niedlugo sie pojawi u nas na stronie...
dywyn Napisano 21 Sierpnia 2012 Napisano 21 Sierpnia 2012 Trochę przepaść pomiędzy B+ a B9. Przydałoby się jakieś B10 na XT (lub mixie XT/SLX). Malowanie złe nie jest.
PrzemkoVonLezajsk Napisano 22 Sierpnia 2012 Autor Napisano 22 Sierpnia 2012 http://portal.bikeworld.pl/rower/artykul:a12/9830/29ery+Krossa+na+2013/ Oj robi się mały szum medialny w okół dużych kółek Krossa Szkoda że nie przewidują wypuszczenia roweru.. lub samej ramy z Cr-Mo .... taka reaktywacja Big Wheel
nabial Napisano 23 Sierpnia 2012 Napisano 23 Sierpnia 2012 http://www.team29er.pl/start/rowery/792-kriss-kross-2013-chopaki-z-ssiedztwa
lipcu19 Napisano 2 Września 2012 Napisano 2 Września 2012 Przynajmniej teraz nie zapomnieli o wysokich. Ciekawe kiedy będą ceny.
Luk33 Napisano 2 Września 2012 Napisano 2 Września 2012 Ceny pewnie kosmiczne, osprzęt słaby. Mam tylko nadzieje, że decyzja o sprzedawaniu samych ram wejdzie w życie. Ramę B6 lub B7 chętnie bym przygarnął.
Teodoryk Napisano 2 Września 2012 Napisano 2 Września 2012 (edytowane) Ceny pewnie kosmiczne, osprzęt słaby. Mam tylko nadzieje, że decyzja o sprzedawaniu samych ram wejdzie w życie. Ramę B6 lub B7 chętnie bym przygarnął. Tak właśnie patrzę sobie na komponenty w B7 i patrząc na spodziewany przedział cenowy-3600-3800 to szału nie ma . Szczególnie gdy porównać B7 do Radona 5.0 który nie dość że ma lepszy o klasę osprzęt, lepszy o dwie klasy widelec (Reba) to jeszcze jest o 1.5kg lżejszy(12kg ver 13.5kg) o to wszystko za ok 3500zł z dostawa do domu. To ja sie pytam kto tu kogo robi w balona i dlaczego? Dlaczego niemiecki rower jest nie dośc że tańszy to znacznie od polskiego lepszy. Chciałbym spytać fachowców o geometrię w B7 porównując do B9, bo dla mnie amatora ta w B9 wydaje się bardziej hmmm amatorska??? (większy rozstaw osi , dłuższy tylny trójkąt, sporo dłuższa rama) Edytowane 2 Września 2012 przez Teodoryk
nabial Napisano 2 Września 2012 Napisano 2 Września 2012 zwroc uwage, ze trudno wprost porownywac, bo rozmiary sie nie nakladaja...obie geometrie sa takie se, ta wyzsza to taki scale z turystyczna nuta
Pluszaq Napisano 3 Września 2012 Napisano 3 Września 2012 Szczególnie gdy porównać B7 do Radona 5.0 który nie dość że ma lepszy o klasę osprzęt, lepszy o dwie klasy widelec (Reba) to jeszcze jest o 1.5kg lżejszy(12kg ver 13.5kg) o to wszystko za ok 3500zł z dostawa do domu. To ja sie pytam kto tu kogo robi w balona i dlaczego? Dlaczego niemiecki rower jest nie dośc że tańszy to znacznie od polskiego lepszy. Niestety ale taka specyfikacja była na rok 2012. Na 2013 Radon już zrezygnował z Reby ;( Cięcia kosztów, kryzys?? Komu to przeszkadzało??
lipcu19 Napisano 3 Września 2012 Napisano 3 Września 2012 Skąd wiesz że w 6.0 będzie Reba jak w 7.0 zamiast Sida będzie Reba to nie wiadomo
Teodoryk Napisano 3 Września 2012 Napisano 3 Września 2012 (edytowane) Skąd wiesz że w 6.0 będzie Reba jak w 7.0 zamiast Sida będzie Reba to nie wiadomo odpowiedź masz tu: gdzie Krossowi B7 do gościa -linki wewnątrz ramy, przerzutka przednia Direct mount, Sram X9, cena tylko parę stówek wyżej. Edytowane 3 Września 2012 przez Teodoryk
lipcu19 Napisano 4 Września 2012 Napisano 4 Września 2012 To trzeba brać 6.0 tylko nie zielonego nie wiecie jak było z czasem oczekiwania z bike-discount.de?
nabial Napisano 4 Września 2012 Napisano 4 Września 2012 konczymy offtop z radonem, jesli jest potrzeba, zalozcie nowy temat o tej kolekcji
sqr Napisano 6 Września 2012 Napisano 6 Września 2012 Kross wrzucił do swojego roweru amor od RST (w B2)? To chyba jakaś nowość, trochę szkoda że idzie w tę stronę.
nabial Napisano 6 Września 2012 Napisano 6 Września 2012 moze inaczej - czego sie spodziewales w miejscu tego rst w rowerze z pogranicza sprzetu marketowego i pelnowartosciowego sprzetu? dostajesz to, za co placisz, dobry amor kosztuje tyle, co caly ten rower
Teodoryk Napisano 6 Września 2012 Napisano 6 Września 2012 (edytowane) Po porównaniu paru cen z czeskiej strony Krossa znalazłem prostą zależność pomiędzy cenami polskimi a czeskimi.(cena czeska-10%=cena polska) Powstawiałem do wzoru ceny rocznika 2013 i oto lekko zaokrąglone wyniki: B2 2199 B3 2699 B4 2999 B6 3599 B7 3799 B9 5999 B+ 19999 Seto 2199 Inzai 2999 To tylko zabawa , ale po przeciekach czuć że ceny powinny być bardzo zbliżone Edytowane 6 Września 2012 przez Teodoryk
baz Napisano 7 Września 2012 Napisano 7 Września 2012 (edytowane) B4 prawie za 3tyś no przegięli już nie mówiąc o takim B6 który został okrojony taki Cayon [rower] Northec Cayon 29 - foto i odczucia - 29er - Forum Rowerowe - Największe w Polsce który ma lepszy osprzęt kosztuje ok 2500zł a teraz lekko powyżej 2tyś. Ciekawe czy polskie ceny się zmienią bo jak nie to kross w następnym roku nie będzie hitem Edytowane 7 Września 2012 przez baz
Pluszaq Napisano 12 Września 2012 Napisano 12 Września 2012 Krajowe ceny nowych 29erów Krossa na 2013 r. można już zobaczyć na poniższej stronie http://www.pmbike.pl/pl/c/MTB-XC-29/126
rastatajm Napisano 15 Września 2012 Napisano 15 Września 2012 B4 prawie za 3tyś no przegięli już nie mówiąc o takim B6 który został okrojony taki Cayon [rower] Northec Cayon 29 - foto i odczucia - 29er - Forum Rowerowe - Największe w Polsce który ma lepszy osprzęt kosztuje ok 2500zł a teraz lekko powyżej 2tyś. Ciekawe czy polskie ceny się zmienią bo jak nie to kross w następnym roku nie będzie hitem Osprzęt raczej porównywalny, a rama w B6 dużo bardziej zaawansowana - za to też się słono płaci choć na pierwszy rzut oka tego nie widać...
Pluszaq Napisano 17 Września 2012 Napisano 17 Września 2012 W dniu dzisiejszym na stronie Krossa pojawiły się oficjalne ceny na 2013 rok, tak więc koniec już spekulacji
Rekomendowane odpowiedzi