Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W sumie będzie 7 modeli: 2 karbonowe + 5 Alu. Czekamy na bardziej konkretne informacje z Przasnysza. Jak dostaniemy, to Wy też się o nich więcej dowiecie ;):) :)

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Ceny pewnie kosmiczne, osprzęt słaby. Mam tylko nadzieje, że decyzja o sprzedawaniu samych ram wejdzie w życie. Ramę B6 lub B7 chętnie bym przygarnął.

Napisano (edytowane)

Ceny pewnie kosmiczne, osprzęt słaby. Mam tylko nadzieje, że decyzja o sprzedawaniu samych ram wejdzie w życie. Ramę B6 lub B7 chętnie bym przygarnął.

 

Tak właśnie patrzę sobie na komponenty w B7 i patrząc na spodziewany przedział cenowy-3600-3800 to szału nie ma .

 

Szczególnie gdy porównać B7 do Radona 5.0 który nie dość że ma lepszy o klasę osprzęt, lepszy o dwie klasy widelec (Reba) to jeszcze jest o 1.5kg lżejszy(12kg ver 13.5kg) ;) o to wszystko za ok 3500zł z dostawa do domu. To ja sie pytam kto tu kogo robi w balona i dlaczego? Dlaczego niemiecki rower jest nie dośc że tańszy to znacznie od polskiego lepszy.

 

Chciałbym spytać fachowców o geometrię w B7 porównując do B9, bo dla mnie amatora ta w B9 wydaje się bardziej hmmm amatorska??? (większy rozstaw osi , dłuższy tylny trójkąt, sporo dłuższa rama)

 

krossb7ib91.jpg

Edytowane przez Teodoryk
Napisano

zwroc uwage, ze trudno wprost porownywac, bo rozmiary sie nie nakladaja...obie geometrie sa takie se, ta wyzsza to taki scale z turystyczna nuta

Napisano
Szczególnie gdy porównać B7 do Radona 5.0 który nie dość że ma lepszy o klasę osprzęt, lepszy o dwie klasy widelec (Reba) to jeszcze jest o 1.5kg lżejszy(12kg ver 13.5kg) o to wszystko za ok 3500zł z dostawa do domu. To ja sie pytam kto tu kogo robi w balona i dlaczego? Dlaczego niemiecki rower jest nie dośc że tańszy to znacznie od polskiego lepszy.

 

Niestety ale taka specyfikacja była na rok 2012. Na 2013 Radon już zrezygnował z Reby ;( Cięcia kosztów, kryzys?? Komu to przeszkadzało??

Napisano (edytowane)

Skąd wiesz że w 6.0 będzie Reba jak w 7.0 zamiast Sida będzie Reba to nie wiadomo

 

odpowiedź masz tu:

 

 

gdzie Krossowi B7 do gościa -linki wewnątrz ramy, przerzutka przednia Direct mount, Sram X9, cena tylko parę stówek wyżej.

Edytowane przez Teodoryk
Napisano

Kross wrzucił do swojego roweru amor od RST (w B2)?

To chyba jakaś nowość, trochę szkoda że idzie w tę stronę.

Napisano

moze inaczej - czego sie spodziewales w miejscu tego rst w rowerze z pogranicza sprzetu marketowego i pelnowartosciowego sprzetu? dostajesz to, za co placisz, dobry amor kosztuje tyle, co caly ten rower

Napisano (edytowane)

Po porównaniu paru cen z czeskiej strony Krossa znalazłem prostą zależność pomiędzy cenami polskimi a czeskimi.(cena czeska-10%=cena polska)

 

Powstawiałem do wzoru ceny rocznika 2013 i oto lekko zaokrąglone wyniki:

 

B2 2199

B3 2699

B4 2999

B6 3599

B7 3799

B9 5999

B+ 19999

 

Seto 2199

Inzai 2999

 

To tylko zabawa , ale po przeciekach czuć że ceny powinny być bardzo zbliżone ;)

Edytowane przez Teodoryk
Napisano

B4 prawie za 3tyś no przegięli już nie mówiąc o takim B6 który został okrojony taki Cayon [rower] Northec Cayon 29 - foto i odczucia - 29er - Forum Rowerowe - Największe w Polsce który ma lepszy osprzęt kosztuje ok 2500zł a teraz lekko powyżej 2tyś. Ciekawe czy polskie ceny się zmienią bo jak nie to kross w następnym roku nie będzie hitem

 

Osprzęt raczej porównywalny, a rama w B6 dużo bardziej zaawansowana - za to też się słono płaci choć na pierwszy rzut oka tego nie widać...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...