Skocz do zawartości
  • 0

[Rower] Accent El Nino 2012


kaapeo

Pytanie

Napisano

Na wstępie podałem rok 2012 bo niedawno go złożyłem i tak też podałem ;)

Rower został nie do końca od podstaw zaplanowanie składany, większość części z mojego starego KTM'a poszło tutaj, w planach do wymiany siodło, koła, obecnie jestem na etapie wymiany siodła do 150 zł o sportowym wyglądzie i dosyć wygodne żeby było.. Myślałem nad siodłem któryś z modeli: Selle Italia X0, X2 lub San Marco Ponza, Ritchey PRO Biomax lub WTB Silverado PRO, jakieś propozycje które by dobrze się prezentowało i było w miarę wygodne ?

 

Opony obecnie Race King 2.2, na wymianę mam zwijane RoRo co zbijają trochę wagę. Na razie zdjęcie poglądowe, jak widać siodło nie pasuje do tego roweru + mostek muszę odwrócić na "-".

 

Więcej zdjęć kiedy przyjdzie mi siodło lecz najpierw muszę wybrać :)

 

Accent El Nino 2012

 

Rama (Frame): Accent El Nino 19"

Widelec (Fork): RST First Air 100mm

 

Kierownica (Handlebar): SVMONO Carbon karbonowa 680mm

Mostek (Stem): Accent Avio 110mm

Gripy (Grips): Dartmoor

Barendy (Barends): Prodigy

Stery (Headset): Accent Airplane maszynowe pół-zintegrowane 1-1/8”

Kapsel (Top cap): Dartmoor Ride Your Way *czerwony

Podkładki (Spacers): Neco 5mm/10mm

 

Siodło (Seat): Author Niobi

Sztyca (Seatpost): Accent SP-408 31.2 / 400mm

Obejma Podsiadłowia (Seat Clamp) Paco 34.9 *czerwony

 

# Osprzęt

Korby (Crankset): Shimano Deore FC-M590 44-32-22T / Dł. r. 170mm

[Wymienione śruby na alu Aerozine, kolor czerwony]

Przerzutka przód (Derlr Front): Shimano Deore FD-M591

Przerzutka tył (Derlr Rear): Shimano Deore SLX RD-M662 GS Shadow

Kaseta (Cassette): Shimano Deore HG50 9 rzędów

Łańcuch (Chain): Shimano Deore SLX HG73 / KMC Z9200

Manetki (Shifters): Shimano Deore SL-M590

Pedały (Pedals): Shimano SPD PD-M520

Pancerze i linki (Cables): Unex Sleek szlifowane, końcówki uszczelniane, protektory UNEX. Końcówki KCNC czerwone.

 

# Koło przód (Wheel Front):

Obręcz (Rim): Mavic XM-317

Szprychy (Spokes): DT Champion

Piasta (Hub): Shimano Deore LX

Zacisk (Skewers): Dartmoor Bolt-On Czerowny

Opona (Tire): Continental Race King 26x2,20

Dętka (Tube): Continental

 

# Koło tył (Wheel Rear):

Obręcz (Rim): Mavic XM-317

Szprychy (Spokes): DT Champion

Piasta (Hub): Shimano Deore LX

Zacisk (Skewers): Dartmoor Bolt-On Czerowny

Opona (Tire): Continental Race King 26x2,20

Dętka (Tube): Continental

 

# Hamulec przód (Brake Front):

Hamulec (Brake): Avid Juicy 7

Klamka (Handle): Avid Juicy 3

Okładziny (Cladding): metaliczne Kool Stop

Tarcza (Shield): Shimano Deore XT SM-RT79 160mm centerlock

 

# Hamulec tył (Brake Rear):

Hamulec (Brake): Avid Juicy 3

Klamka (Handle): Avid Juicy 3

Okładziny (Cladding): metaliczne Kool Stop

Tarcza (Shield): Shimano Deore XT SM-RT79 160mm centerlock

 

 

DSC03918.jpg

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

@@Piksel, preferowany amor do tej ramy to 80mm, jak będzie w trakcie jazdy to się zobaczy aktualnie nie wybrałem się nim jeszcze na tereny... Jak wcześniej First siedział w ramie 17" i jakoś wytrzymywałem to tutaj powinno być lepiej :)

 

@@redbull1, co do wagi to jeszcze nie powiem bo nie ważyłem no i nie mam jak zważyć poczekam na finalną wersję...

Jeżeli chodzi o śruby to jedynie w korbie są, w mostku i kilka innych są odpowiednio pomalowane ;)

Napisano

@magicznybartek

Kierownica nie jest może "firmowa" ale chciałem nową i karbonową, nie chciałem też płaskiej tylko z lekkim gięciem trafiłem idealnie :) Miałem połamane nadgarstki więc starałem się dopieścić przód żeby tłumił drgania.

 

@rybciasum

Skok obniż ? Jeździłeś czy tylko po zdjęciach tak twierdzisz ? 100mm jest odpowiedni do tej ramy, gdybym miał... 80 ? To bym wyleciał przez kierownice prędzej.

 

 

@PKDeath

Czerwone śrubki alu - specjalnie anodowane kupiłem tylko do korby, reszta czerwonych śrubek jest pomalowana, nie stać mnie na takie pieszczoty :)

Napisano

Próbowałem przy tej ramie z 80, 100 i 120mm skoku. 120 jest porypana straszliwie geometria i nadaje się praktycznie tylko w dół, przy 80 rower prowadzi się dość nerwowo i żeby to zniwelować trzeba podnieść kierownicę, za to na zjazdach przy 80mm jest po prostu źle. Pewnie to jeszcze by było zależne od klasy amora i dokładnego ustawiania geo pod konkretną trasę, ale 100mm jest optymalne i bardzo uniwersalne.

Napisano

Założę się, że gdyby zamiast Firsta był tu Epicon (pracujący praktycznie całą długością górnych goleni), nikt nie odezwałby się ani słowem na temat wysokości widelca. *

 

 

Jeszcze tak z ciekawości. Czym i jak malowałeś śrubki?

 

 

 

 

 

*A wiecie, że Epicon jest wyższy od Firsta o około 5mm? :P Zaś First ustawiony na 100mm ma książkowe i równiutkie 480mm.

Napisano

Na obecną chwilę taki amortyzator mi wystarcza, działa wyśmienicie więc nie widzę sensu zmiany :)

 

@Fenthin

Miałem trochę farby z samochodu i popsikałem pistoletem, a później lakierem.

Napisano

Właśnie jak zamawiałem ta ramę obawiałem się, że rama będzie brzydka, ale w rzeczywistości wygląda o wiele lepiej niż na zdjęciu :) Dopiero ją kupiłem spokojnie :D

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...