Pankrok Napisano 20 Sierpnia 2012 Napisano 20 Sierpnia 2012 Przede wszystkim pragnę się przywitać gdyż jest to mój pierwszy post na forum. Zaznaczam, że jestem kompletnym laikiem, trzy lata temu kupiłem sobie rower w celu zrzucenia wagi, postanowiłem, że będzie to lepszy rower niż oglądane w biedronce na zakupach. Wybór padł na model Cheetah, marki Hercules. Od tamtego czasu mniej lub bardziej regularnie staram się spędzać czas na jeździe, przejechałem ok. 2000km. Ostatnio trafiłem na makabryczną pogodę i na drugi dzień jak poszedłem pojeździć zauważyłem, że po prawej stronie w okolicach łączenia pedału z zębatką (wybaczcie nazewnictwo) regularnie coś stuka, dzieje się to przy mocniejszym kręceniu. Zdjąłem łańcuch i koła, wyczyściłem dokładnie zębatki, ale po złożeniu stukanie nie ustało, dodatkowo mam teraz problem z ustawieniem przerzutki i podejrzewam zużycie łańcucha. Nie jestem już pewien czy ja czegoś nie zepsułem i myślę, że lepiej oddać rower do normalnego serwisu. Dzwoniłem dzisiaj do Żuchlińskiego , salonu na morskiej w gdyni, przedstawiłem pokrótce sytuację, ale odniosłem wrażenie, że Pan, który odebrał niespecjalnie miał ochotę ze mną rozmawiać, pewnie był zajęty...w każdym razie dowiedziałem się, że normalny przegląd kosztuje tam 90pln i do tego musiałbym dodać ok.65pln na łańcuch. W tym momencie postanowiłem się tu zarejestrować Jeśli moglibyście doradzić coś w tej sytuacji byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam, Jarek