stpman Napisano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2012 Otóż sprawa miała się tak, że chciałem kupić napinacz Dartmoor Rush, czarny, ISCG 03. Problem w tym, że albo nie ma, albo w jakimś śmiesznym kolorze. Więc zaczęło się szukanie po sklepach internetowych. W 5 sklepach znalzłem go z adnotacją "Prosimy o kontakt mailowy w celu potwierdzenia dostępności", w jednym mieli ponoć na stanie, ale napisałem by się upewnić. Po wysłaniu tych 6 maili czekałem grzecznie na odpowiedź. I wiecie co? NIKT, dosłownie NIKT mi nie odpowiedział. Wszyscy narzekają na spadającą sprzedaż, brak klientów, a tu przychodzi ktoś kto chce kupić napinacz za 200zł, a im się nie chce nawet napisać, że jednak nie mają... Całe szczęście, że w rowerowy.com bez zająknięcia mi go zamówili:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 20 Sierpnia 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2012 Napisz jeszcze do jakich sklepów pisałeś, a jak to przeczytają ludzie z zarządu to osoby odpowiedzialne za kontakt z klientami zapewne poniosą konsekwencje swojego lenistwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stpman Napisano 20 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2012 Cyklo Częstochowa, oni go według Velo mieli, jeszcze Republic Bikes z Tychów, jakiś sklep z Bielska, reszty nie pamiętam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrisK Napisano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2012 środek sezonu rowerowego i urlopowego do tego za mało ludzi zatrudnionych. Do samego odpowiadania na maile trzeba dodatkowy etat a kogo na to stać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.