poiu00 Napisano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2012 Witam Mam pytanie i potrzebuje szybkiej odpowiedzi więc z stąd ten temat Chce sobie kupić hamulce tarczowe mechaniczne i tu pytanie jaki model polecicie (około 300 zł mogę wydać) . Moja waga to 80 kg - wcześniej miałem V brake - a na mech nie znam się , więc proszę o odpowiedzi , z góry dzięki ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m0rdeczka Napisano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2012 Jeśli 300 to cena na jedno koło to już lepiej kup hydrauliczne m596, a jeśli komplet to z mechanicznych najlepszym wyborem jest bb5 od avida, ewentualnie droższe bb7 jak się zmieści, a patrząc na ceny to w sam raz. Tylko masz piasty i ramę pod tarcze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poiu00 Napisano 19 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2012 Regulamin forum, pkt 2i - Safian piasty nie - to będę musiał dokupić a ramę ? nawet nie wiem , po czym poznam ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
x153 Napisano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2012 No to z 300zł się nie zmieścisz w wymianie piasty (piasta + zaplatanie) i zakupie kompletu hebli. Możesz pomyśleć o zmianie przedniego koła (kup-sprzedaj) + tarcza tylko na przód (bb5tki). Tylko KONIECZNIE sprawdź, czy masz przy widelcu montaż na tarcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poiu00 Napisano 19 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2012 Regulamin forum, pkt 2i - Safian Tzn zle napisalem 300 zl jest na komplet hebli - a widelec mam na tarcze i V / Czyli jak coś to tylko bb5 lub bb7 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...