Skocz do zawartości

[Rower] Prośba o ocenę


zawada007

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

kończę składanie roweru, mam już 99% części. Niektóre są ze starego bika a niektóre nowe. Oto konfiguracja, bardzo proszę doświadczonych forumowiczów o ocenę tego "składaka", szczególnie jeśli macie jakieś sugestie co zostawić a co zmienić :

 

1.Mostek MTB Easton EA70 – 150 g

 

2.SZTYCA SMICA PRO POST - 220g

 

3.Korba Race Face Evolve XC – 940 g

 

4.Hamulce Avid Single Digit 7 – 350 g

 

5.Klamki Avid Speed Dial 7 – 180 g

 

6.Siodełko 4ZA VACANSOLEIL TYTAN RIDLEY – 155 g

 

7.Kaseta SRAM PG-980 (11-34) – 260 g

 

8.Linki + pancerze JAGWIRE Ripcord black carboon – 91 g

 

9.Rama – Bottecchia FX 590 Carbon Monocoque – 1497 g

 

10.Widelec RockShox Tora TK Coil 2011 + manetka – 2250 g

 

11.Obręcz Mavic X517 tył – 403 g

 

12.Obręcz Mavic X517 przód – 375 g

 

13.Piasta XTR tył FH-M975 – 270 g

 

14.Piasta XTR przód HB-M985 CL – 145 g

 

15.Szprychy (nieznane) – ok 500 g

 

16.Kierownica FELT 110PP – 220 g

 

17.Manetki SRAM Gripshift 9.0 – 190 g

 

18. Łańcuch Campagnolo Record C9 – 310 g

 

19.Opony – Schwalbe Racing Ralph – 1050 g

 

20.Suport Shimano XT – 95 g

 

21.Pedały Wheler platformy – 400 g

 

22.Ster Cane Creek – 140 g

 

23.Dętki – Continetal Supersonic MTB – 200 g

 

24.Przerzutka przód - SRAM X9 - 160 g

 

25.Przerzutka tył - SRAM 9.0 - 220 g

Napisano

2,3 kg amorek - jak dla mnie za dużo jeśli już przywiązujesz wagę do wagi (carbonowe niektóre podzespoły i rama)

 

Myślicie, że Recon będzie dobry czy lepiej trochę poczekać odłożyć i zainwestować w Rebe lub SIDa ??

Napisano

no właśnie będę się chyba musiał przerzucić na tarcze, przynajmniej jeśli chodzi o przód. Na tą chwilę mam v-ki avida i jestem z nich bardzo zadowolony. Jeśli chodzi o tarcze to mam deore (klamki+zaciski+tarcze) ale moja obecna piasta przednia nie jest do nich przystosowana. Mam co prawda zapasową piastę scotta, na której była zamontowana ww. tarcza ale jest bardzo ciężka... Zatem jeśli chodzi o przód chyba będę musiał zmienić amorek razem z tarczą i odpowiednią piastą bo nie chcę schodzić poniżej klasy XT a to jak wiadomo wiąże się z niemałym wydatkiem. Ale co tam, już niedługo gwiazdka więc będzie okazja :)

Napisano

chodzi o przód chyba będę musiał zmienić amorek razem z tarczą i odpowiednią piastą bo nie chcę schodzić poniżej klasy XT a to jak wiadomo wiąże się z niemałym wydatkiem. Ale co tam, już niedługo gwiazdka więc będzie okazja :)

 

A nie zastanawiałeś się nad piastami Novateca bądź DT Swiss?

Napisano

mówicie i macie :

 

https://plus.google....405481265?hl=pl

 

co do piast to tak czy tak będę musiał to zrobić ponieważ w przyszłym sezonie chcę zmienić amorek. A ponieważ nowe Reby i SIDy są robione praktycznie tylko pod tarcze dlatego nieunikniony jest zakup dostosowanych do nich piast. Myślałem nad DT Swiss bo słyszałem dużo dobrego na temat ich osprzętu i jego wykonania.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...