zawada007 Napisano 19 Sierpnia 2012 Napisano 19 Sierpnia 2012 Witam, kończę składanie roweru, mam już 99% części. Niektóre są ze starego bika a niektóre nowe. Oto konfiguracja, bardzo proszę doświadczonych forumowiczów o ocenę tego "składaka", szczególnie jeśli macie jakieś sugestie co zostawić a co zmienić : 1.Mostek MTB Easton EA70 – 150 g 2.SZTYCA SMICA PRO POST - 220g 3.Korba Race Face Evolve XC – 940 g 4.Hamulce Avid Single Digit 7 – 350 g 5.Klamki Avid Speed Dial 7 – 180 g 6.Siodełko 4ZA VACANSOLEIL TYTAN RIDLEY – 155 g 7.Kaseta SRAM PG-980 (11-34) – 260 g 8.Linki + pancerze JAGWIRE Ripcord black carboon – 91 g 9.Rama – Bottecchia FX 590 Carbon Monocoque – 1497 g 10.Widelec RockShox Tora TK Coil 2011 + manetka – 2250 g 11.Obręcz Mavic X517 tył – 403 g 12.Obręcz Mavic X517 przód – 375 g 13.Piasta XTR tył FH-M975 – 270 g 14.Piasta XTR przód HB-M985 CL – 145 g 15.Szprychy (nieznane) – ok 500 g 16.Kierownica FELT 110PP – 220 g 17.Manetki SRAM Gripshift 9.0 – 190 g 18. Łańcuch Campagnolo Record C9 – 310 g 19.Opony – Schwalbe Racing Ralph – 1050 g 20.Suport Shimano XT – 95 g 21.Pedały Wheler platformy – 400 g 22.Ster Cane Creek – 140 g 23.Dętki – Continetal Supersonic MTB – 200 g 24.Przerzutka przód - SRAM X9 - 160 g 25.Przerzutka tył - SRAM 9.0 - 220 g
mateusz0595 Napisano 21 Sierpnia 2012 Napisano 21 Sierpnia 2012 Ja wymieniłbym amortyzator na lżejszy.
TrueFaith Napisano 21 Sierpnia 2012 Napisano 21 Sierpnia 2012 2,3 kg amorek - jak dla mnie za dużo jeśli już przywiązujesz wagę do wagi (carbonowe niektóre podzespoły i rama)
zawada007 Napisano 22 Sierpnia 2012 Autor Napisano 22 Sierpnia 2012 2,3 kg amorek - jak dla mnie za dużo jeśli już przywiązujesz wagę do wagi (carbonowe niektóre podzespoły i rama) Myślicie, że Recon będzie dobry czy lepiej trochę poczekać odłożyć i zainwestować w Rebe lub SIDa ??
mateusz0595 Napisano 22 Sierpnia 2012 Napisano 22 Sierpnia 2012 Myślę że Recon już byłby w sam raz, no jak już kupisz rebe to będzie git.
Michauuu Napisano 23 Sierpnia 2012 Napisano 23 Sierpnia 2012 Albo odrazu sida wc A nie lepsze byłyby tarczówki?
zawada007 Napisano 23 Sierpnia 2012 Autor Napisano 23 Sierpnia 2012 no właśnie będę się chyba musiał przerzucić na tarcze, przynajmniej jeśli chodzi o przód. Na tą chwilę mam v-ki avida i jestem z nich bardzo zadowolony. Jeśli chodzi o tarcze to mam deore (klamki+zaciski+tarcze) ale moja obecna piasta przednia nie jest do nich przystosowana. Mam co prawda zapasową piastę scotta, na której była zamontowana ww. tarcza ale jest bardzo ciężka... Zatem jeśli chodzi o przód chyba będę musiał zmienić amorek razem z tarczą i odpowiednią piastą bo nie chcę schodzić poniżej klasy XT a to jak wiadomo wiąże się z niemałym wydatkiem. Ale co tam, już niedługo gwiazdka więc będzie okazja
f16marcin Napisano 24 Sierpnia 2012 Napisano 24 Sierpnia 2012 A ja bardzo chętnie zobaczył bym zdjęcia twojego roweru, od strony technicznej super ale jak to wyglada wizualnie
Nevermore Napisano 24 Sierpnia 2012 Napisano 24 Sierpnia 2012 chodzi o przód chyba będę musiał zmienić amorek razem z tarczą i odpowiednią piastą bo nie chcę schodzić poniżej klasy XT a to jak wiadomo wiąże się z niemałym wydatkiem. Ale co tam, już niedługo gwiazdka więc będzie okazja A nie zastanawiałeś się nad piastami Novateca bądź DT Swiss?
zawada007 Napisano 25 Sierpnia 2012 Autor Napisano 25 Sierpnia 2012 mówicie i macie : https://plus.google....405481265?hl=pl co do piast to tak czy tak będę musiał to zrobić ponieważ w przyszłym sezonie chcę zmienić amorek. A ponieważ nowe Reby i SIDy są robione praktycznie tylko pod tarcze dlatego nieunikniony jest zakup dostosowanych do nich piast. Myślałem nad DT Swiss bo słyszałem dużo dobrego na temat ich osprzętu i jego wykonania.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.