Skocz do zawartości
  • 0

[XC/ szosa] TREK 8900 ~9kg


djdan

Pytanie

Napisano

Witam!

Rowerek zacząłem składać kilka miesięcy temu i właśnie dzisiaj ukończyłem to dzieło.

 

Oto specyfikacja:

 

 

1.Rama: TREK 8900 - 1700g

2.Widelec: MOSSO - 640g

3.Kierownica: TRUVATIV STYLO WC - 240g

4.Koła: REMERX/NOVATEC/DT - 1690g

5.Stery: CANE CREEK S8 - 112g

6.Kaseta: Ultegra CS-6600 - 235g

7.Łańcuch: SLX - 270g

8.Przerzutka przód: SLX - 150g

9.Manetki: XT - 280g

10.Podkładki: CARBON - 20g

11.Siodełko: San Marco CONCOR - 222g

12.Hamulce: Avid XO/ tarcze Avid/ Formula - 700g

13.Chwyty: PRO - 120g

14.Korba: SLX - 950g

15.Opony: Maxxis Detonator - 600g

16.Dętki: Maxxis Welter Weight - 170g

17.Pedały: Exustar E-PC96 - 210g

18.Sztyca: Controltech Scandium - 250g

19.Przerzutka tył: XT - 240g

20.Mostek: WCS 110mm - 120g

21.Linki i pancerze: Jagwire Ripcord - 91g

 

 

 

9010g

 

 

I jak Wam się podoba?

 

 

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg 7.jpg 8.jpg 9.jpg 10.jpg 11.jpg 1.jpg

zdjęcia na allegro

 

 

Pozdrawiam!

24 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Powiem tak. Miało być ~3500zł, a skończyło się ponad tysiąc drożej :whistling:. A ty jakbyś go wycenił/ za ile bym go sprzedał? Wszystkie części nowe/ ściągnięte z nowego roweru.

 

Złożyłem sobie, tak jak napisałeś trekkinga, bo do XC mam TREK'a 8500 (też składany), a do cięższych zastosowań Giant'a Trance X2 (składany, ale w fabryce) :sweat:

 

Pozdrawiam!

Napisano

No cóż. Takiej ramy już nie idzie dostać. Gdyby była 1" większa byłoby super, a tak to jest OK :thumbsup:

Napisano

Jak dla mnie te białe części nie pasują kolorystycznie do ramy i widła. Waga roweru robi duże wrażenie.Daj znać jak z komfortem jazdy.Spodziewam się małej wygody przy secie mosso +detonator + papierowe dętki.

Napisano

Po kilku próbnych jazdach, których celem było sprawdzenie, czy wszystko działa jak powinno, jeździ się nawet nieźle. Wiadomo, że to nie FS, ale jest całkiem OK. No a o przyspieszeniu i minimalnych oporach nie wspomnę... Zobaczymy, co będzie po dłuższej trasie :)

 

A na ile PLN wyceniacie takiego bike'a?

Napisano

Jutro jak będzie pogoda (a będzie), to zrobię trasę ~100km i napiszę czy jeździ się wygodnie :sweat:

 

PS: Czekam na wypowiedzi innych użytkowników :teehee:

Napisano

Sympatyczny sztywniak.Prezentuje się nieżle.

Osobiście przy sztywnym przodzie i kółkach 26 mimo wszystko założyłbym "grubsze"kapcie tak i nawet z 2.20,aby podwyższyć komfort jazdy,no ale na dobrej szosie da radę. :thumbsup:

Napisano

Nie wiem jak to możliwe, ale nawet po dziurach nie trzęsie tak bardzo jak myślałem (na zdjęciach nawet opony są brudne, bo przejechałem po szutrowej ścieżce), a jestem przyzwyczajony do jazdy na full'u.

Napisano

Przyjemny rower przypuszczamze lepciutko się na tym jeździ. Mostek strasznie długi i rower się troche koslawy zrobił, no i osobiście to giętych kier nie lubie, wolał bym prostą z krotkimi rogami.

 

Ja bym chyba przy takiej zabawie wolał zapleść koła na obręczach 28" i miał bym szosowego 29-era a raczej przełajo-górala, i wyszło by bardziej "awangardowo", bo tak to poprostu góral bez amora i z łysą gumą :) Tak jak patrze na foty to i rama i wideł takie koło spokojnie by przyjeło.

Napisano

Na przód duże koło by i wlazło,ale na tył,to raczej już nie.Przy mufie tylne widły mają znaczne zwężenie i opona już nie wejdzie, a i poprzeczki mogą też być.Jak już to pokombinowałbym z kołami 650b czyli 27,5 cala. :thumbsup:

Napisano

Po wczorajszej przejażdżce stwierdzam, że rowerek spisuje się wyśmienicie!!! Opory minimalne, pozycja wygodna, czego chcieć więcej. Czasami tylko jak trafi się wielka dziura (polskie drogi), to zatrzęsie, ale staram się je omijać i jest OK!

 

Co do kół, to trafiła mi się okazja tych 26" i kupiłem. Poza tym, nawet nie myślałem o innych niż 26". Jakby zmienić opony i widelec, to jest to normalny góral, więc w razie sprzedaży będzie łatwiej. No a jeśli chodzi o kiere, to żałuję, że kupiłem giętą, ale cóż. Może kiedyś zmienię. A mostek jest idealny (110mm).

 

I takie pytanie. Czy wam też przylepiają się takie małe kamyczki albo piasek do opon (podobnych do moich Maxxis'ów).

 

Pozdrawiam!

Napisano

Ten projekt zainspirował mnie do zagospodarowania stojącej luzem ramy Kellysa, sprawdziłe, koło 28" z oponą od trekinga wchodzi bez problemu nawet z rozsądnym zapasem (widły 425mm). Bedzie zabawa na jesienno-zimowe wieczory, zabaczymy jaki mi rower z tego wyjdzie :)

Napisano

Kurcze, z przykrością muszę stwierdzić, że w tylnym kole jest defekt :(. Ale jest to pewnie mała dziurka, bo dopiero dzisiaj (od niedzieli) zauważyłem brak powietrza. Pewnie jest to wina papierowych dętek. Nie wiem, czy kupić nowe, czy tą załatać. Jeśli kupić, to jakie polecacie :icon_question: :icon_question: :icon_question: Tylko, żeby nie ważyły 1kg

 

Pzdr!

Napisano

Okazało się, że ta dziurka nie jest wcale taka mała, a bardzo duża :verymad: . Czekam dopiero na porządne łatki, bo te, które posiadam, załatały mi dętkę na 5 sekund :yucky:

Napisano

Przy oponach szosowych nie ma mocarnych dętek - jeśli przebijają się to praktycznie zawsze z powodu penetracji opony, a nie jak w terenie przez dobicie do obręczy.

Napisano

Heble XO- czysta okazja. Z początku chciałem Elixir'y CR, ale jak trafiły się model wyższe... :sweat: Muszę powiedzieć, że działają SUPER. W porównaniu do Hayes'ów Stroker Trail, Avidów Juicy 3 i 7 i Elixirów R działają dużo lepiej.

 

A odnośnie dziury, to opona jest nienaruszona, bo dętka jest przebita od strony obręczy. Jest to w miejscu, w którym przymocowana jest szprycha. Sądzę, że to przez owinięcie obręczy tylko taśmą izolacyjną (2 warstwy). Teraz owinąłem 5 razy :woot: i czekam na łatki :teehee:

 

 

Pozdrawiam!

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...