marek200 Napisano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2012 Witam. Krótko i na temat. Czy mogę posmarować uszczelkę przeciwpyłową olejem innym niż teflonowy? Jak to wpłynie na zabezpieczenie "przeciw syfowe" ? a może po prostu będę musiał częściej smarować? (z resztą i tak pisze żeby smarować po zakończeniu każdej jazdy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek1990 Napisano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2012 ja co ok.100-150km lub dopiero w razie potrzeby dozuje Brunoxa deo i jest git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek200 Napisano 17 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2012 Jak na razie zrobiłem +- 80 km i widzę że jeszcze zostają spore ślady oleju na goleniach ale coś do smarowania zakupić muszę. Kross jak czytałem poleca Brunoxa ale Fork Deo. Nie wiem czy to czymś się różni. Raczej nie ale kto to wie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PoleK Napisano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2012 czyms tam sie rozni... ja nie smaruje regularnie, raczej rzadko, ale wycieram brud z uszczelek i goleni zawsze:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek200 Napisano 17 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2012 No tak obowiązkowe czyszczenie po każdej jeździe plus rama żeby się ładnie świeciła . Chce wcześniej kupić jakiś olej bo lepiej być przygotowanym. W najbliższym czasie będę latał po sklepach za tym Brunox'em i zobaczymy jak działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2012 Ale po co smarować uszczelkę żeby łatwiej się do niej kurz przylepiał ? jeśli na goleniach zostaje olej to niczego nie smaruj a nawet zetrzyj delikatnie olej z goleni. A jeśli olej nie będzie zostawał to nie żaden brunox tylko delikatnie przesmaruj golenie olejem następnie ugnij kilka razy amortyzator i zetrzyj resztki oleju z goleni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek200 Napisano 18 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2012 Resztki oleju i kurz wycieram regularnie po każdej jeździe. Podobno ten brunox właśnie tworzy jakąś tam powłokę, która ogranicza przywieranie kurzu. Wiadomo że nie działa to długo i nie jest to jakieś bardzo potrzebne, może trochę usprawnić pracę amortyzatora. Z resztą nie jest on taki strasznie drogi (ok 24 zł z przesyłką na allegro za 200 ml) więc kupić nie problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sonix Napisano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2012 I starcza na długo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.