kaapeo Napisano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2012 Aktualne moje to author niobi, może nie ma wyglądu sportowego ale jest mega wygodne i chciałbym, żeby następne też takie było wygodne ale miało bardziej sportowy wygląd Jeżdżę na różne dystanse, ale przeważnie od 30-80 km. Ważę ok 85kg. Szukam czegoś do 120 zł z przesyłką zastanawiałem się np nad: http://allegro.pl/siodlo-selle-italia-x0-czarne-od-bike-arena-i2537811189.html ewentualnie gdyby była znaczna różnica to to.. http://allegro.pl/siodelko-selle-italia-x0-xo-flow-2012-35-okazja-i2544122784.html http://allegro.pl/nowe-selle-italia-shiver-xc-295g-xc-mtb-os-wys-0-i2556437706.html Podałem takie przykładowe, nie znam się na siodłach za bardzo i nie miałem z nimi doświadczenia wielkiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pedziwiatr Napisano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2012 Świadom, że to nie odpowiedź i wiąże się luźno z tematem, mimo wszystko napiszę. 10 lat temu kupiłem siodło najdroższe jakie było w sklepie, bo naczytałem się o problemach kolarzy z prostatą i chciałem im zapobiec. Nie uważam, by były przesadzone, sam ich uniknąłem. Ale zmierzam do tego, że niemal identycznej jakości była masa innych siodeł w cenie 80-200 zł. Tylko były cięższe i nie były pokryte skórą z niby ręcznie haftowanym napisem. Reasumując warto poszukać dobrego siodła - szkoda zdrowia, ale nie musi być drogie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaapeo Napisano 16 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2012 Dlatego też szukam dobrego i niedrogiego, obecnie mam author niobi jak napisałem ma ono otwór pośrodku używam 3 lata i nie miałem przez nie problemów zdrowotnych szukam czegoś podobnego ale o sportowym wyglądzie, drugie siodło mnie interesuje ale czekam na opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...