Skocz do zawartości

[bielizna termoaktywna] uniwersalna

xander1222

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chcę zakupić bieliznę termoaktywną.

Myślę,że powinna być uniwersalną czyli całoroczna, dobra na wiosenne i jesienne dni a jednocześnie pomagająca w ochronie przed zimą.

Szczerze mówiąc nie znam się za bardzo w tym temacie wiec prosiłbym o jakieś podpowiedzi,linki;)

Cena jaką mogę wydać myślę ze do 200zł

Na początek może sam coś zapodam

http://allegro.pl/bielizna-termoaktywna-brubeck-unisex-2012-l-1gat-i2559757472.html

Co wy na to?

Bielizna na cały rok ? Na zimę jest długi rękaw i długie kalesony, a na lato krótkie spodenki i krótka koszulka. Czyli mamy już dwa komplety. Ja polecam markę 4F lub hitec'a. Mam zestaw letni 4f, a zimowy hitec.

Dodam że w lato też przydało by się jeździć w bieliźnie ale tylko na górę tzw. potówce.

Tu chyba bardziej chodzi o pory przejściowe - wiosna, jesień. Wtedy taki komplecik byłby ok.

Wybierając pomiędzy Brubeck a Hitec, zdecydowanie lepszy jest Brubeck. 4F nie posiadałem, więc się nie wypowiem.

jestem z ostrowa wlkp

W Ostrowie w Galerii Ostrovia również jest Martes Sport.

kolego nie pisałem nic o lecie, choć w tym roku nawet i latem mogłaby się przydać.A zima ta bielizna ma być uzupełnieniem do odzieży zimowej

dzisiaj pojadę zobaczyć

dzisiaj pojadę zobaczyć

A jak myślicie warto pakować się w ten 2 gatunek?

http://allegro.pl/brubeck-bielizna-termoaktywna-unisex-30-2gat-l-i2505283884.html

Tania jest także zeszłoroczna oferta a zapewne poza wyglądem nie różni się niczym

http://allegro.pl/brubeck-unisex-dry-bielizna-termoaktywna-roz-l-i2516536316.html

Z tego co podałeś, zdecydowałbym się na ten zeszłoroczny komplet. Od nowszych może różnić się minimalnie krojem i może materiałem, ale to raczej nie są aż tak duże zmiany. Ja posiadam właśnie bieliznę z rocznika 2010/11 i tak jak pisałem wcześniej, bardzo dobrze się sprawuje.