sprzedaję samochód i planuję małą część pieniędzy z jego sprzedaży przeznaczyć na jakiś rower.
Zdecydowałem się na crossa, z którego mam zamiar zrobić a'la rower trekkingowy (mianowicie, dodać bagażnik i torbę na niego).
Kwota, jaką jestem zdecydowany wydać na rower to 1000-1200zł, zdaję sobie sprawę, że to mało, jednak rower będzie mi służyć raczej rekreacyjnie, do robienia zakupów. Mierzę 179cm wzrostu i ważę 77kg, więc rama chyba 20-21, koło obowiązkowo 28
lecz podobno ma ona kiepski osprzęt i amortyzator bez blokady(?). Czy dla gościa, który głównie będzie jeździć po mieście, lub robił trasy do 50km ten rower się nadaje? A może polecacie jakiś inny do 1200zł?
Dzięki za odzew!
PS: jestem laikiem w sprawach rowerów, więc jeśli będziecie pisać jakieś specjalistyczne pojęcia to proszę z opisem do czego to coś służy i co dzięki temu zyskujemy
Pytanie
Gość Janusz
Witam,
sprzedaję samochód i planuję małą część pieniędzy z jego sprzedaży przeznaczyć na jakiś rower.
Zdecydowałem się na crossa, z którego mam zamiar zrobić a'la rower trekkingowy (mianowicie, dodać bagażnik i torbę na niego).
Kwota, jaką jestem zdecydowany wydać na rower to 1000-1200zł, zdaję sobie sprawę, że to mało, jednak rower będzie mi służyć raczej rekreacyjnie, do robienia zakupów. Mierzę 179cm wzrostu i ważę 77kg, więc rama chyba 20-21, koło obowiązkowo 28
Jestem zainteresowany Meridą z linku: http://www.rowerymerida.pl/produkt435/crossway-5-v-n2-rower-merida.html
lecz podobno ma ona kiepski osprzęt i amortyzator bez blokady(?). Czy dla gościa, który głównie będzie jeździć po mieście, lub robił trasy do 50km ten rower się nadaje? A może polecacie jakiś inny do 1200zł?
Dzięki za odzew!
PS: jestem laikiem w sprawach rowerów, więc jeśli będziecie pisać jakieś specjalistyczne pojęcia to proszę z opisem do czego to coś służy i co dzięki temu zyskujemy
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.