Vardal Napisano 10 Sierpnia 2012 Napisano 10 Sierpnia 2012 Witam Ze względu na to że rozsypały mi sie stare piasty w kołach, potrzebuje pilnie nowych kółek. I tak jak w temacie zastanawia mnie czy sa jakies róznice w toczeniu się tych piast i w odporności na błoto,wode itd. Czy jedyną przewagą 711/712 jest ich niższa waga? Wiem że róznica w cenie zestawów piast zamyka się w granicach 50zł ale zależy mi na maksymalnej oszczędności i dlatego pytam czy jest sens dopłacać. Pozdrawiam
Miliron Napisano 10 Sierpnia 2012 Napisano 10 Sierpnia 2012 Piasty 7xx to piasty przeznaczone stricte do ścigania. Piasty 8xx w zależności od opcji od ścigania się po ciężką jazdę w górach Ja wybrałem 8xx bo jest na niej możliwość zamontowania bębenka stalowego w 7xx jesteś skazany na średno/mało(zależnie od wagi .. przy moich 95 to bardzo słabo ) wytrzymałe bębenki alu. Miałem zarówno zestaw 7xx jak i 8xx różnica w toczeniu i uszczelnieniu praktycznie żadna
Vardal Napisano 10 Sierpnia 2012 Autor Napisano 10 Sierpnia 2012 A jakie są oznaczenia dla opcji zwykłej i do ścigania. Widziałem oznaczenia piast NT-DxxxSB oraz bez tych liter na końcu. Czy to o to chodzi?
Miliron Napisano 10 Sierpnia 2012 Napisano 10 Sierpnia 2012 Niestety końcówka SB oznacza jedynie, że piasty są na uszczelnianych łożyskach maszynowych. Niektórzy ich nie dodają do opisu ze zwykłego lenistwa albo z faktu że takiej oczywistej oczywistości pisać nie będą Pełne oznaczenie piasty 712 to D712SB-AA. Gdzie ostatnie literki opisują na jakiej osi i z jakim bębenkiem dana piasta jest. AA to odpowiednio aluminiowa oś i aluminiowy bębenek SA - stalowa oś aluminiowy bębenek SS - stalowa oś stalowy bębenek Osobiście posiadam w wersji AS która fizycznie nie występuje w sprzedaży Czyli aluminiowa oś stalowy bębenek 811 występują także w wersji na przednią oś 15mm. I odpowiednio 812 na oś 12 mm
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.