Madison Napisano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2012 Witam, gdzie w Polsce (najlepiej w Krakowie) zna się ktoś na amortyzatorach DT Swiss gdzie będę mógł go serwisować ? Wybieram rower MTB Canyon AL 6.0 z Rebą albo 7.0 z DT Swiss XRC 100 i nie wiem czy pakować się w firmę DT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2012 W Warszawie są 2 serwisy, Happy na Herbsta i Legion na Górczewskiej. Główny serwis jest w Obornikach: DT Swiss Poland Ul. Towarowa 36 64-600 Oborniki phone: +48 61 29 73 593 e-mail: service.pl@dtswiss.com Jak ważysz więcej niż 75kg to sobie odpuść XRC 100 bo to amor dla wagi piórkowej, cieniutkie golenie i brak sztywności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Madison Napisano 9 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2012 serdeczne dzięki, ważę 74 kg ; ) a cienkie golenie są dobrym argumentem żeby mi go wybić z głowy, bo zwyczajnie mi się nie podobają ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2012 Problem w tym, że Canyon AL 7 nie ma widelca DT XRC tylko widelec XRM A widelec XRM nie ma cienkich goleni i dopuszczalna waga bikera to 110 kg DT Swiss - XRM 100 Single Shot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Madison Napisano 9 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2012 true, mój błąd sorki, nie mniej jednak postawię chyba na Rebe, to będzie mój pierwszy rower MTB więc nie sądzę aby mi nie wystarczyła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 XRM zmienia postać rzeczy. Ja bym brał jednak DT ze względu na to, że takich amorów jest mało w PL więc będziesz się wyróżniał a nie kolejna Reba no i z bardziej technicznej kwestii tj. łatwości ustawienia pod siebie bo tylko 1 wentyl i automatyczna komora negatywna (coś jak SoloAir w RSie). Z Rebą będziesz się bawił długie godziny a to jest średnio interesujące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Madison Napisano 11 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 aj mam problem, dziś chcę zamówić rower, i nie weim 6.0 czy 7.0 7.0 jest na obniżce olimpijskiej i zamiast 1300 euro kosztuje 1200 euro zatem jest droższy o 200euro +/- 850zł różnice:: 1. amortyzator. W 6.0 RS Reba RL w 7.0 DT Swiss XRM 100 2. klamki hamulcowe W 6.0 Avid Elixir 1 w 7.0 Formula RX 3. hamulce W 6.0 Avid Elixir 1 w 7.0 Formula RX 4. korba W 6.0 SH Deore w 7.0 SH SLX 5. suport W 6.0 SH Deore w 7.0 SH SLX 6. mostek W 6.0 Ritchey Comp w 7.0 Ritchey WCS 7. kierownica W 6.0 Ritchey Comp Rizer w 7.0 Ritchey Pro Rizer Waga dla 6.0 - 11.15kg dla 7.0 - 10.90kg No i równie ważna korzyść na rzecz 7.0 - malowanie, bardzo mi się podoba kolorystyka, niebieskie wstawki super pasują i nie wiele osób ma takie, poza tym jest szansa na ciekawą personalizację roweru - niebieskie linki bądź tarcze hamulcowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 Musisz się już sam zastanowić. Choć ja stojąc przed takim wyborem myślałbym pewnie z góry o wymianie Elixirów, a wtedy te 850zł za lepsze hamulce i lżejszą korbę nabiera sensu. No i ten widelec DT kusi. XRM nie miałem w rękach, ale okazyjnie przejechałem się na XRC. Przyjemne, filigranowe cudeńko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Madison Napisano 11 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 czy ten DT Swiss ma manetkę blokady na kierownicy ? golenie po 32mm w obu, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 Wnioskując po zdjęciu na stronie Canyona, tak. Ale zapytać nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 Dla mnie wybór jest prosty. Elixiry to straszny niewypał więc od razu idą do wymiany a to kosztuje bo nie sprzedasz ich w dobrej cenie. Korba SLX to najlepszy kompromis między ceną a wagą. Rurki to już wedle uznania, mnie osobiście nie grzeje napis WCS ani PRO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Madison Napisano 11 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 poczytałem trochę o DT XRM'ie na zachodnich forach i znalazłęm co najmniej 2 opinie, że jest dość sztywny, ważę 74kg, dodam, że rower będę wykorzystywał nie tylko na maratonach MTB ale czasem na wycieczkę cało dniową w beskidy, bo mieszkam pod Krakowem i jeszcze jedno jakby wyglądał serwis takie amortyzatora ? czy robi się je regularnie co jakiś okres czasu ? i ile kosztuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exocet Napisano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 poczytałem trochę o DT XRM'ie na zachodnich forach i znalazłęm co najmniej 2 opinie, że jest dość sztywny, ważę 74kg, dodam, że rower będę wykorzystywał nie tylko na maratonach MTB ale czasem na wycieczkę cało dniową w beskidy, bo mieszkam pod Krakowem i jeszcze jedno jakby wyglądał serwis takie amortyzatora ? czy robi się je regularnie co jakiś okres czasu ? i ile kosztuje ? witaj serwisuje się co około 200 godzin pracy, teoretycznie, zależy pewnie jeszcze gdzie jeździsz. Mam XRC Twin shot z tego roku, ważę w okolicy 80 kg i na pewno na sztywność nie narzekam, napisze nawet że sztywniejszy od Foxa RL100, jeżdżę głównie na Powerade u Golonki więc trasy łatwe nie są i widelec ma się na czym uginać... minusik to ustawienie , jest z tym trochę zabawy, ale jak już to zrobisz to jest super, drugi to wyższy koszt serwisu zależny oczywiście od tego co jest do zrobienia,... serwisuje w Obornikach u przedstawiciela - dobry serwis, szybko działają. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Madison Napisano 11 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 exocet dzięki zasadnicze pytanie, czy sztywność amortyzatora to pozytywna cecha ? nie wiele jeszcze wiem o MTB I taka wypowiedź z bikeforum Herman22 "Mi amortyzatory DT głównie kojarzą się z odpadającą sterówką od reszty amortyzatora. Naprawdę już kilka widziałem filmików z maratonów, gdzie na jakiś zjazdach ludziom te DT odpadały i było to śmieszne, bo reszta konkurencji normalnie jakoś to przejeżdżała. Być może ten model będzie bardziej wytrzymały, bo jest cięższy i aluminiowy" wiadomo, że znajdę negatywne opinie nawet o XTR czy ramach Cannondala ale czy ta sytuacja u góry to zwykły wyjątek czy częsty przypadek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exocet Napisano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 exocet dzięki zasadnicze pytanie, czy sztywność amortyzatora to pozytywna cecha ? nie wiele jeszcze wiem o MTB I taka wypowiedź z bikeforum Herman22 "Mi amortyzatory DT głównie kojarzą się z odpadającą sterówką od reszty amortyzatora. Naprawdę już kilka widziałem filmików z maratonów, gdzie na jakiś zjazdach ludziom te DT odpadały i było to śmieszne, bo reszta konkurencji normalnie jakoś to przejeżdżała. Być może ten model będzie bardziej wytrzymały, bo jest cięższy i aluminiowy" wiadomo, że znajdę negatywne opinie nawet o XTR czy ramach Cannondala ale czy ta sytuacja u góry to zwykły wyjątek czy częsty przypadek? Na YouTube jest jeden film z przed kilku lat jak zawodnik wpada w drugiego i łamie rurę sterową, ale co to za argument..., to tak jak kiedyś opony Racing Ralph tańczyły w błocie i to do nich przylgnęło a nowa wersja opon jest świetna i nie ma z nią problemów, wszystko możesz połamać, ale ja jeszcze nie widziałem połamanego widelca DT, i obym ie zobaczył , DT ma jedną znaczącą wadę - jest drogi , niezależnie czy kupujesz damper, amortyzator czy koła, ale płacisz za jakość, oczywiście możesz kupić Foxa, Rebe czy co tam innego i będziesz zadowolony, ja jestem zadowolony z DT i nie zamierzam zmieniać, a mam jeszcze Foxa więc porównanie jest, ..sztywność ma znaczenie szczególnie jak się ścigasz, tracisz mniej energii, rower lepiej-pewniej się prowadzi, itd, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Madison Napisano 11 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 właściwie to już się zdecydowałem na 7.0 jeszcze rozmiary porównuję, mam 188cm wzrostu i długość nogi wewnątrz +/- 88cm kalkulator twardo wylicza mi rozmiar M ale on nawet jak wpiszę 195cm daje M goście w Canyonie piszą, że L powinien być OK ma ktoś może +185 i Canyona ? : ) a i bardzo dziękuję wszystkim za pomoc, za około 2 tygodnie (mam nadzieję, że przyjdzie przed 1 września i moim pierwszym maratonem w Myślenicach - bikemaraton) pochwalę się zdjęciami teraz biorę się za lekturę ustawień amortyzatorów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 Oczywiście i bez dyskusji rozmiar L, no chyba, że będziesz jeździł na szosowym mostku 130 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Madison Napisano 12 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2012 poszło zamówienie na AL 7.0 dzięki jeszcze raz za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.