Skocz do zawartości

[amortyzator przedni] serwis DT Swiss XRC 100


Rekomendowane odpowiedzi

W Warszawie są 2 serwisy, Happy na Herbsta i Legion na Górczewskiej.

Główny serwis jest w Obornikach:

DT Swiss Poland

Ul. Towarowa 36

64-600 Oborniki

phone: +48 61 29 73 593

e-mail: service.pl@dtswiss.com

 

Jak ważysz więcej niż 75kg to sobie odpuść XRC 100 bo to amor dla wagi piórkowej, cieniutkie golenie i brak sztywności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XRM zmienia postać rzeczy. Ja bym brał jednak DT ze względu na to, że takich amorów jest mało w PL więc będziesz się wyróżniał a nie kolejna Reba no i z bardziej technicznej kwestii tj. łatwości ustawienia pod siebie bo tylko 1 wentyl i automatyczna komora negatywna (coś jak SoloAir w RSie). Z Rebą będziesz się bawił długie godziny a to jest średnio interesujące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aj mam problem, dziś chcę zamówić rower, i nie weim 6.0 czy 7.0

7.0 jest na obniżce olimpijskiej i zamiast 1300 euro kosztuje 1200 euro

zatem jest droższy o 200euro +/- 850zł

różnice::

1. amortyzator. W 6.0 RS Reba RL w 7.0 DT Swiss XRM 100

2. klamki hamulcowe W 6.0 Avid Elixir 1 w 7.0 Formula RX

3. hamulce W 6.0 Avid Elixir 1 w 7.0 Formula RX

4. korba W 6.0 SH Deore w 7.0 SH SLX

5. suport W 6.0 SH Deore w 7.0 SH SLX

6. mostek W 6.0 Ritchey Comp w 7.0 Ritchey WCS

7. kierownica W 6.0 Ritchey Comp Rizer w 7.0 Ritchey Pro Rizer

 

Waga dla 6.0 - 11.15kg

dla 7.0 - 10.90kg

 

No i równie ważna korzyść na rzecz 7.0 - malowanie, bardzo mi się podoba kolorystyka, niebieskie wstawki super pasują i nie wiele osób ma takie, poza tym jest szansa na ciekawą personalizację roweru - niebieskie linki bądź tarcze hamulcowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz się już sam zastanowić. Choć ja stojąc przed takim wyborem myślałbym pewnie z góry o wymianie Elixirów, a wtedy te 850zł za lepsze hamulce i lżejszą korbę nabiera sensu. No i ten widelec DT kusi. XRM nie miałem w rękach, ale okazyjnie przejechałem się na XRC. Przyjemne, filigranowe cudeńko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczytałem trochę o DT XRM'ie na zachodnich forach i znalazłęm co najmniej 2 opinie, że jest dość sztywny, ważę 74kg, dodam, że rower będę wykorzystywał nie tylko na maratonach MTB ale czasem na wycieczkę cało dniową w beskidy, bo mieszkam pod Krakowem

i jeszcze jedno jakby wyglądał serwis takie amortyzatora ? czy robi się je regularnie co jakiś okres czasu ? i ile kosztuje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczytałem trochę o DT XRM'ie na zachodnich forach i znalazłęm co najmniej 2 opinie, że jest dość sztywny, ważę 74kg, dodam, że rower będę wykorzystywał nie tylko na maratonach MTB ale czasem na wycieczkę cało dniową w beskidy, bo mieszkam pod Krakowem

i jeszcze jedno jakby wyglądał serwis takie amortyzatora ? czy robi się je regularnie co jakiś okres czasu ? i ile kosztuje ?

 

witaj

serwisuje się co około 200 godzin pracy, teoretycznie, zależy pewnie jeszcze gdzie jeździsz. Mam XRC Twin shot z tego roku, ważę w okolicy 80 kg i na pewno na sztywność nie narzekam, napisze nawet że sztywniejszy od Foxa RL100, jeżdżę głównie na Powerade u Golonki więc trasy łatwe nie są i widelec ma się na czym uginać... minusik to ustawienie , jest z tym trochę zabawy, ale jak już to zrobisz to jest super, drugi to wyższy koszt serwisu zależny oczywiście od tego co jest do zrobienia,... serwisuje w Obornikach u przedstawiciela - dobry serwis, szybko działają.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

exocet dzięki

zasadnicze pytanie, czy sztywność amortyzatora to pozytywna cecha ? nie wiele jeszcze wiem o MTB

I taka wypowiedź z bikeforum

Herman22 "Mi amortyzatory DT głównie kojarzą się z odpadającą sterówką od reszty amortyzatora. Naprawdę już kilka widziałem filmików z maratonów, gdzie na jakiś zjazdach ludziom te DT odpadały i było to śmieszne, bo reszta konkurencji normalnie jakoś to przejeżdżała. Być może ten model będzie bardziej wytrzymały, bo jest cięższy i aluminiowy"

 

wiadomo, że znajdę negatywne opinie nawet o XTR czy ramach Cannondala ale czy ta sytuacja u góry to zwykły wyjątek czy częsty przypadek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

exocet dzięki

zasadnicze pytanie, czy sztywność amortyzatora to pozytywna cecha ? nie wiele jeszcze wiem o MTB

I taka wypowiedź z bikeforum

Herman22 "Mi amortyzatory DT głównie kojarzą się z odpadającą sterówką od reszty amortyzatora. Naprawdę już kilka widziałem filmików z maratonów, gdzie na jakiś zjazdach ludziom te DT odpadały i było to śmieszne, bo reszta konkurencji normalnie jakoś to przejeżdżała. Być może ten model będzie bardziej wytrzymały, bo jest cięższy i aluminiowy"

 

wiadomo, że znajdę negatywne opinie nawet o XTR czy ramach Cannondala ale czy ta sytuacja u góry to zwykły wyjątek czy częsty przypadek?

 

:) Na YouTube jest jeden film z przed kilku lat jak zawodnik wpada w drugiego i łamie rurę sterową, ale co to za argument...,

to tak jak kiedyś opony Racing Ralph tańczyły w błocie i to do nich przylgnęło a nowa wersja opon jest świetna i nie ma z nią problemów, wszystko możesz połamać, ale ja jeszcze nie widziałem połamanego widelca DT, i obym ie zobaczył ;), DT ma jedną znaczącą wadę - jest drogi , niezależnie czy kupujesz damper, amortyzator czy koła, ale płacisz za jakość, oczywiście możesz kupić Foxa, Rebe czy co tam innego i będziesz zadowolony, ja jestem zadowolony z DT i nie zamierzam zmieniać, a mam jeszcze Foxa więc porównanie jest, ..sztywność ma znaczenie szczególnie jak się ścigasz, tracisz mniej energii, rower lepiej-pewniej się prowadzi, itd,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właściwie to już się zdecydowałem na 7.0

jeszcze rozmiary porównuję, mam 188cm wzrostu i długość nogi wewnątrz +/- 88cm

kalkulator twardo wylicza mi rozmiar M ale on nawet jak wpiszę 195cm daje M :P

goście w Canyonie piszą, że L powinien być OK

ma ktoś może +185 i Canyona ? : )

 

 

a i bardzo dziękuję wszystkim za pomoc, za około 2 tygodnie (mam nadzieję, że przyjdzie przed 1 września i moim pierwszym maratonem w Myślenicach - bikemaraton) pochwalę się zdjęciami

teraz biorę się za lekturę ustawień amortyzatorów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...