Skocz do zawartości

[Rower] Proszę o pomoc w wyborze roweru


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Tak jak w temacie, nie wiem który wybrać bo się nie znam :P ale interesuje mnie który z tych rowerów ma lepszą podstawę i osprzęt. I czy w ogóle spiszą się w terenie średnim podjazdy zjazdy, czasem zeskok z max półmetra itp.

 

Kross Level A3 2012

 

 

Rama Aluminium Lite

Kolory Matte Black 'n' Red, Matte Black 'n' Blue

Rozmiar S, M, L

Widelec Suntour XCM V3 RL (travel 100mm, remote lockout)

Ilość biegów 24

Przerzutka przód Shimano Altus M310

Przerzutka tył Shimano Alivio M430

Hamulec przód Shimano Disc M446 (hydraulic, rotor 160mm)

Hamulec tył Shimano Disc M446 (hydraulic, rotor 160mm)

Dżwignie hamulca Shimano Disc M445 (hydraulic)

Manetki Shimano Alivio M410, 8 speed

Korby Shimano Altus M311 Octalink 42/32/22T

Suport Shimano Alivio BB-ES25 Octalink

Łańcuch Shimano HG40

Kaseta/Wolnobieg Shimano Altus HG31-8 11-32T

Piasta przód Joy Tech D041DSE 36H

Piasta tył Joy Tech D142DSE 36H

Obręcze KROSS Disc (Alloy, Double Wall)

Opony Schwalbe Rapid Rob PP 26"x2.1"

Kierownica KROSS Sport Components (alloy, low rise, 31,8mm)

Wspornik kierownicy KROSS Sport Components (alloy, ahead, 31,8mm)

Wspornik siodła KROSS Sport Components (alloy, 27,2mm)

Stery VP A41AC Semi-Integrated

Siodło Selle Royal Seta Custom

Chwyty KROSS

Pedały Alloy/Nylon

 

Kross Level A3 2012 [a3r2] - Rowery Kross - Sklep rowerowy Mudserwis

 

cena 1900zł

 

vs

 

 

 

Rower Jamis Durango Sport 2012

 

RAMA: 6061 triple-butted aluminum main tubes, over-sized seat tube, sloping radius top tube, S-bend down tube, zero-stack head tube, over-sized stays, replaceable derailleur hanger

WIDELEC: RST Blaze TNL, MCU/coil spring with Turn-n-Lock lock out, external preload adjustor, 100mm travel

KORBA: Shimano M391, 44/32/22, 170mm (13-15”), 175mm (17-21”)

PRZERZUTKA PRZEDNIA: Acera M390 34.9mm dual pull

PRZERZUTKA TYLNA: Shimano Acera M390

MANETKI: Shimano Acera M390 RapidFire Plus-SL, 9-speed

KASETA: Shimano HG-30, 9-speed, 11-34

PIASTY: Formula alloy 6-bolt disc

HAMULCE: Hayes MX-5 mechanical disc brakes with 160mm rotors & ML-330 levers

OBRECZE: Alex TD25 double-wall disc-specific

OPONY: Geax Barro Mountain, 26 x 2.1”

SIODEŁKO: Jamis Trail with pressure relief channel

WAGA (kg): 14,1kg

 

Rower Jamis Durango Sport 2012 [durangosport12] - Rowery Górskie - Sklep rowerowy Mudserwis

 

cena 1750 zł

Napisano

Kross ma wszystko lepsze, nie wiem tylko jak jest z amortyzator bo z blaze nie miałem żadnego kontaktu. I korba wyższa w tym drugim. I w sumie ciekawie rama wygląda takie trochę podobne do wyższej klasy treków, trochę zjazdowe zacięcie, dziwna taka :) No i nie jest to kross, którego widać na każdym zakręcie.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...