Skocz do zawartości

stara kolarzówka,przeróbka na...

Huddy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam na imię Przemek,mam 17 mieszkam w Rzeszowie i od jakiś czas temu zajarałem się kolarzówkami , kiedy już zagłębiłem się w temat kolarzówek,poznałem rowery typu ostre,single speed i flip flop?

Z góry przepraszam jeśli coś napisze źle,jestem zielony w demontażu/montażu/częściach do rowerów,troszkę znam się na mechanicznych sprawach bo odrestaurowywałem stary motorek mojego Ojca.. oto moja miłość - http://a8.sphotos.ak...932842257_n.jpg

Do rzeczy, chciałem sobie kupić jakąś kolarkę , miałem się wybrać na giełdę w RZ,tam poszukać,ale jakoś nie miałem czasu..

Gdy pojechałem do kuzyna,okazało się ,że on ma kolarzówkę na której się wywalił i postanowił że juz na niej nie będzie jeździł,tak więc dał mi ją.

Wygląda to tak -http://www.fotosik.p...o/album/1231656 jak widać nie ma tylnego koła,ale za to ma czadowe zapięcie z tyłu(pierwszy raz takie widziałem na oczy ).

Chciałbym z tego wszystkiego zrobić sobie single speeda,ale teraz nasuwa się pytanie

- czy rama jest odpowiednia? czy rama nie ma większego znaczenia?

czytałem o takim patencie jak " flip flop " chyba tak się to nazywało,chodzi o to że z jednej strony koła jest ostre ,a z drugiej single , kiedy chcę to odkręcam tylne koło,odwracam je,skręcam i jadę..Na single speedzie są hamulce,prawda?

Chciałbym chyba taki właśnie patent, jak myślicie,jest to przydatne?

Jeśli możecie, napiszcie co dokładnie musiałbym kupić ( podrzućcie link gdzie najtaniej można to dostać),co odkręcić,co uciąć.

z góry dziękuję,proszę o pomoc i Przepraszam za lekki chaos, ale się śpieszyłem:D

Pozdrawiam ! :)

ogólnie tragedia. rama do odrestaurowania totalnego. musiałbyś kupić praktycznie wszystko nowe. kup sobie używaną szosę, zrób ostre albo singla.będzie taniej. nikt kto ma flipflop nei przekłada koła w te i z powrotem bo nikomu się nie chce tego robić. mi również.