Skocz do zawartości
  • 0

rowerek do 3500k

Gość Pavell

Pytanie

Gość Pavell
Napisano

Witam. Na wstępie napiszę że jestem laikiem w sprawach rowerów, ale planuję coś zakupić w najbliższym czasie. Od razu napiszę że nie zamierzam brać udziału w żadnych maratonach czy XC, rower ma być tylko i wyłącznie do pojeżdżenia po mieście (60%) i po terenach niekoniecznie górzystych (40%) ponieważ mieszkam na mazurach :) Z tego co ostatnio czytam w sieci to bardzo dobre zdanie ma osprzęt SLX ,XT i SRAM x7-x9.

Bardzo podoba mi się Kross Level A7 , chyba sprzętowo też ciekawy, ale to typowo rajdowy rower. Na mazurach jest dużo terenów piaszczystych leśnych z korzeniami i kamieniami, ale czy to wytrzyma moje 95KG wagi przy wzroście 179cm? W tym sklepie bardzo ładną cene ma A8 ale czy warto? Kross LEVEL A8 2012

Może doradzicie mi coś z doborem rowerku i rozmiaru ramy (noga 81cm) i oby osprzęt był dość dobry i wytrzymały.

patrzyłem jeszcze na :

Unibike EXPERT

MERIDA MATTS TFS 500-D 2012

Merida Matts Trail 800-D 19' 2011

MBIKE RENEGADE DSX 19" 2012

15 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ja bym wziąl MERIDA MATTS TFS 500-D 2012 lub 800d.500d ma ladniej pomalowana rame moim zdaniem,na tych ramach z tego co mowia jest dosc wyprostowana sylwetka czyli dla Ciebie chyba lepiej,nie bedzie cie tak szyja,plecy itd bolały.

Gość Pavell
Napisano

Ja bym wziąl MERIDA MATTS TFS 500-D 2012 lub 800d.500d ma ladniej pomalowana rame moim zdaniem,na tych ramach z tego co mowia jest dosc wyprostowana sylwetka czyli dla Ciebie chyba lepiej,nie bedzie cie tak szyja,plecy itd bolały.

Tak fajna ta 500D ale z tego co czytam widelec nie wytrzymuje cięższych osób zbytnio:( A moje 95kg to już trochę :P

Napisano

Na jakiego grzyba mu rower MTB do jazdy po mieście!

Gość Pavell
Napisano

Na jakiego grzyba mu rower MTB do jazdy po mieście!