kikosqe Napisano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2012 posiadam amortyzator rock shox 2 na zoltej sprezynie i chodzi bardzo opornie jak zwiekszycz czulosc ww amortyzatora. chcialbym jeszcze dodac ze po deszczu kiedy golenie sa mokre chodzi lepiej . posiadam amortyzator rock shox 2 na zoltej sprezynie i chodzi bardzo opornie jak zwiekszycz czulosc ww amortyzatora. chcialbym jeszcze dodac ze po deszczu kiedy golenie sa mokre chodzi lepiej . dodam jeszcze ze nie chce wymieniac sprezyny na czarna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sancho Napisano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2012 posiadam amortyzator rock shox 2 na zoltej sprezynie i chodzi bardzo opornie jak zwiekszycz czulosc ww amortyzatora. chcialbym jeszcze dodac ze po deszczu kiedy golenie sa mokre chodzi lepiej . dodam jeszcze ze nie chce wymieniac sprezyny na czarna Zmiękczysz go jedynie poprzez wymianę sprężyny, innej metody nie ma. Poprawić jego pracę możesz czyszcząc regularnie golenie za pomocą np. brunoxa deo albo silikonu w spray wycierając golenie po czyszczeniu do sucha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m0rdeczka Napisano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2012 Wlać rzadki olej, o ile masz tam jakiś tłumik, ale nie wiem czy to tylko nie spowoduje szybszego odbicia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtasin Napisano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2012 Brunox to zło. Wyczyść w środku, posmaruj uszczelki wazeliną techniczną, wlej do goleni trochę oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sancho Napisano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2012 Brunox to zło. Wyczyść w środku, posmaruj uszczelki wazeliną techniczną, wlej do goleni trochę oleju. Takie opinie to możesz dla siebie zatrzymać. Gdybyś chociaż uzasadnił czemu ma nie używać brunoxa czy innego podobnego preparatu a nie powtarzał po innych w kółko to samo. Olej leje się tam gdzie potrzeba. Występowały różne wersje tego amortyzatora (z hydrauliczną blokadą, z tłumieniem powrotu). Jeśli masz zamiar wlać olej do lewej goleni gdzie znajduje się sprężyna to najpierw ją uszczelnij jeśli masz tarczę ponieważ po czasie zacznie cieknąć a dodatkowo będziesz miał ciągle mokrą lagę która będzie zbierała brud. Porządny serwis oraz regularne czyszczenie na pewno poprawią pracę amortyzatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtasin Napisano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2012 Brunox to zło i będę się dzielił tą opinią, kiedy i gdzie mi się spodoba. Ten preparat może nadaje się do poprawy pracy na chwilę, ale na dłuższą degraduje smary (wazelinę i oleje), a sam smaruje raczej kiepsko i wyrabia w użytkownikach błędne przeświadczenie, że jak popryskają, to już serwis odbębniony i wszystko jest w porządku. Z darta 2 (dokładniej z otworów do śrub mocujących zacisk), który stoi u mnie w pokoju nic nie cieknie, może ten konkretny egzemplarz jest inny, gorszy, ale nie cieknie i już, a oleju w goleni jest jakieś 20 ml. A co filmu olejowego i związanego z tym syfu: wolę lekki syf na goleni i akceptowalną pracę niż mdły zapaszek, mniejszy syf i sztywny widelec po 40-50 km w pyle. IMO brunox to środek doraźny dla leni, którym się nie chce poświęcić co jakiś czas 15 minut na to, by rozebrać, wyczyścić i nasmarować widelec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sancho Napisano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2012 Brunox nie jest preparatem smarującym, może poprawia poprawia pracę ale tylko chwilowo. Ja go używam do czyszczenia goleni i usuwania zanieczyszczeń z uszczelek. W moim przypadku dart II przejechał około 4000km w różnym terenie w tym czasie był wykonany jeden pełen serwis. Jego praca w porównaniu do innych dartów jest naprawdę dobra, jeszcze nie było zjazdu po którym miał bym zmęczone nadgarstki. Jeśli ktoś wcale nie konserwuje amortyzatora to podczas serwisu może być zaskoczony ile brudu znajduje się w środku. Jeśli dostała się woda to także mogą być zardzewiałe lagi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 7 Sierpnia 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2012 Zmiana oleju w prawej ladze(w tzw tłumiku) nic nie da - eksperymentowałem z tym i szybszy jest tylko powrót. Jedynym wyjściem jest przerobienie go na powietrze albo zmienić go na lepszy model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.