Skocz do zawartości

[szosa] poszukuję kolarzówki do 500zł

smothero

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. :) Jestem doświadczonym amatorem jazdy na rowerze. Już od jakiegoś czasu jeżdżę bardzo często na dalekie wyprawy, posiadam jakiś stary 15letni rower(MTB) który do takiej jazdy nie jest przystosowany. Z tego powodu chciał bym przeżucić się na kolarzówkę, problem w tym, że budżet jest niski bo tylko do 500zł, więc wyboru wielkiego nie ma. Wiem jakiego roweru szukam, jednak nie umiem tego opisać i nie mogę nic takiego znaleźć. Szukam kolarzówki, która ma z 5, 10, 15 czy 20 lat, takie najbardziej przypadają mi do gustu. Szperając po allegro zauważyłem różne krztałty ram, kierownic, wielkości zębatek itp. itd. i nie wszystkie mi odpowiadały. Poszukuję coś pokroju kolarzowek gianta czy gazelle. Z gianta najbardziej przypadł mi do gustu model Giant Peloton Lite a z gazzele olympia. Dodam jeszcze zdjęcia gianta oraz gazzele, żeby było wiadomo o co mi chodzi. :) Więc takie coś by mnie interesowało, oczywiście nie musi to być któryś z wymienionych najważniejsze aby jego budowa była odpowiednia. :) istotną rzeczą jest ten stan i wyposarzenie, nie musi być piękny wyczyszczony itd. najważniejsze aby był sprawny z pełnym wyposarzeniem.

Gazelle

http://pokazywarka.pl/kkniek/#zdjecie4118524

Giant

http://pokazywarka.pl/giantt/

Napisano

Przeglądałem kolaróweczki na allegro i znalazłem piękną na dobrym osprzęcie i zadbaną. Troszkę przekracza twój budżet, ale kto by go troszkę nie naciągnął dla takiego piękna?

http://allegro.pl/sz...2528596404.html

W mojej opinii coś wspaniałego, niech inni się wypowiedzą. Zobacz też inne aukcje tego użytkownika, sprzedaje same takie "kółka".

• 2 tygodnie później...
Napisano