Skocz do zawartości

[szosa] poszukuję kolarzówki do 500zł


smothero

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. :) Jestem doświadczonym amatorem jazdy na rowerze. Już od jakiegoś czasu jeżdżę bardzo często na dalekie wyprawy, posiadam jakiś stary 15letni rower(MTB) który do takiej jazdy nie jest przystosowany. Z tego powodu chciał bym przeżucić się na kolarzówkę, problem w tym, że budżet jest niski bo tylko do 500zł, więc wyboru wielkiego nie ma. Wiem jakiego roweru szukam, jednak nie umiem tego opisać i nie mogę nic takiego znaleźć. Szukam kolarzówki, która ma z 5, 10, 15 czy 20 lat, takie najbardziej przypadają mi do gustu. Szperając po allegro zauważyłem różne krztałty ram, kierownic, wielkości zębatek itp. itd. i nie wszystkie mi odpowiadały. Poszukuję coś pokroju kolarzowek gianta czy gazelle. Z gianta najbardziej przypadł mi do gustu model Giant Peloton Lite a z gazzele olympia. Dodam jeszcze zdjęcia gianta oraz gazzele, żeby było wiadomo o co mi chodzi. :) Więc takie coś by mnie interesowało, oczywiście nie musi to być któryś z wymienionych najważniejsze aby jego budowa była odpowiednia. :) istotną rzeczą jest ten stan i wyposarzenie, nie musi być piękny wyczyszczony itd. najważniejsze aby był sprawny z pełnym wyposarzeniem.

 

Gazelle

http://pokazywarka.pl/kkniek/#zdjecie4118524

Giant

http://pokazywarka.pl/giantt/

Napisano

Przeglądałem kolaróweczki na allegro i znalazłem piękną na dobrym osprzęcie i zadbaną. Troszkę przekracza twój budżet, ale kto by go troszkę nie naciągnął dla takiego piękna?

http://allegro.pl/sz...2528596404.html

 

 

W mojej opinii coś wspaniałego, niech inni się wypowiedzą. Zobacz też inne aukcje tego użytkownika, sprzedaje same takie "kółka".

  • 2 tygodnie później...
Napisano

A co sądzicie o tej kolarzówce ? Kupiłem niedawno tą kolarzówkę / szosówkę (chyba tak to się nazywa ? PEUGEOT, link : PEUGEOT na tej stronie znajduje się 20 zdjęć roweru. Wiem tylko, że jest to Peugeot i zapłaciłem za niego 400 zł. Chciałbym na tym rowerze szybko i wygodnie jeździć. Czy w takim razie wystarczy zmiana siodełka na bardziej miękkie ? Czy nie przepłaciłem za ten rower ? Czy moze znasz ten model ? Takie informacje dostałem od sprzedajacego:

 

WITAM SPRZEDAJE ROWER PO REGULACJI PEUGEOT

DANE TECHNICZNE":

RAMA PEUGEOT

WIDELEC PEUGEOT

KORBA: OD PEUGEOTA

PRZERZUTKA PRZÓD: SIMPLEX

PRZERZUTKA TYŁ: SIMPLEX

PIASTY: EILARD

HAMULCE: MAFAC

KLAMKI: MAFAC

MANETKI: SIMPLEX

OBRĘCZE MAVIC

SIODEŁKO WHELLER

SZTYCA ORYGINALNA

PEDAŁA GIPIEMME SPRINT

STERY ORYGINALNE

MOSTEK ATAX

KIEROWNICA ORYGINALNA

DŁUGOŚĆ RURY POD SIODŁOWEJ 59CM

KOŁA 28"

WAGA11,5KG

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Napisano

A co sądzicie o tej kolarzówce ? Kupiłem niedawno tą kolarzówkę / szosówkę (chyba tak to się nazywa ? PEUGEOT, link : PEUGEOT na tej stronie znajduje się 20 zdjęć roweru. Wiem tylko, że jest to Peugeot i zapłaciłem za niego 400 zł. Chciałbym na tym rowerze szybko i wygodnie jeździć. Czy w takim razie wystarczy zmiana siodełka na bardziej miękkie ? Czy nie przepłaciłem za ten rower ? Czy moze znasz ten model ? Takie informacje dostałem od sprzedajacego:

 

WITAM SPRZEDAJE ROWER PO REGULACJI PEUGEOT

DANE TECHNICZNE":

RAMA PEUGEOT

WIDELEC PEUGEOT

KORBA: OD PEUGEOTA

PRZERZUTKA PRZÓD: SIMPLEX

PRZERZUTKA TYŁ: SIMPLEX

PIASTY: EILARD

HAMULCE: MAFAC

KLAMKI: MAFAC

MANETKI: SIMPLEX

OBRĘCZE MAVIC

SIODEŁKO WHELLER

SZTYCA ORYGINALNA

PEDAŁA GIPIEMME SPRINT

STERY ORYGINALNE

MOSTEK ATAX

KIEROWNICA ORYGINALNA

DŁUGOŚĆ RURY POD SIODŁOWEJ 59CM

KOŁA 28"

WAGA11,5KG

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi

 

Kolarzówa fajna, rama jedynie trochę porysowana.

W starych kolarzówkach polecam zmianę klamek (mają już mnóstwo lozów po 20 latach ciskania i terkocą na wybojach) i wymienić wszystkie linki, pękają w najmniej odpowiednich momentach ze starości. Lepiej wydać te 15,- i się nie zdziwić przy nagłym hamowaniu. Łańcuch też warto wymienić, jeśli nie stracił na wytrzymałości i nie pęknie po pierwszej stówce to na pewno jest rozciągnięty i zajeździ Ci kasetę.

Kolejna wymiana to opony, guma na bank jest sparciała i nawet jeśli posiada jeszcze jako takie rowki to utrata na przyczepności jest mocna. Nawet na lekkich zakrętach bez piachu będzie Ci uciekało przednie koło i co chwila będziesz łapał kapcie.

Co do wygodnego siodełka kolarskiego to jest to chyba mit. Spodenki z pampersem załatwią sprawę.

Jeśli chodzi o cenę, to moim zdaniem nie była wysoka, akurat.

Napisano

Sueper, dzieki za fachowa opinie. A ja sie przejmowalem, ze niektorzy (nawet "znawcy' z tego forum) pisali, ze to zlom, ze osprzet muzealny. To wszystko ma sie nijak do tego jak tym rowerem sie jezdzi. Od dwoch dni na nim jezdze - cos wspanialego: rower leciutki, kierownica zwrotna, ale nie leci za bardzo w lewo czy w prawo - idealne czucie, przerzutki stare a trzymaja jak nowe, biegi wchodza jak po masle, pracy lancucha praktycznie nie slychac, jest nowy, siodelko mozna wymienic, ale nie jest tak zle. Ogolnie rewelacja. Ale co tu duzo mowic, na niemieckim Ebay takie o takie rowerki ludzie sie bija niemalze, znaja sie na rzeczy, kochaja sport i wiedza co dobre. W dzisiejszych czasch ludzie patrza czy na ramie jest napis GIANT i czy amortyzatory sa. A jak kosztuje 3000 zl to na pewno super rower. A tu prosze, 400 zl za kilkudziesiecioletni rower a jezdzi sie jak na nowym. A teraz co chwila trzeba do serisy bo sie psuja albo przerzutki, albo armortyzatory i inne rzeczy. tu nic nie musze wymieniac, wszystko dziala w 100% Rama tylko podrdzewiala, ale to nieuniknione - farba, taka, na korozje, zeby zabezpieczyc i tyle. Jednym slowem rewelacja !!! =)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...