wisnia96 Napisano 4 Sierpnia 2012 Napisano 4 Sierpnia 2012 Witam, Przymierzam się do kupna roweru tyou cross i ograniczyłem się już do jednego modelu czyli do Cube LTD CLS PRO http://www.cube.eu/pl/tour/cls/ltd-cls-pro/ Cena jaka została mi zaproponowana to 2400 zł + rabat w postaci 15% z ceny roweru na akcesoria czyli jakieś 360 zł. Zaproponowano mi rozmiar 50 przy 177 cm wzrostu i 71 kg wagi. Czy cena dorównuje jakości, a może znajdę coś lepszego w tej cenie? A może oferta dobra, brać i się nie zastanawiać?
nitro070 Napisano 15 Sierpnia 2012 Napisano 15 Sierpnia 2012 Witam powiem odrazu że nie znam się zupełnie na rowerach i dopiero zaczynam się nimi interesować a w szczególności spodobał mi się właśnie Cube LTD CLS PRO którego mam zamiar kupić i starałem się znaleźć w sieci trochę informacji o nim, znalazłem tylko tyle : http://www.ceneo.pl/14192148 nadole jest opinia. przeczytałem też dużo forów o stopie z jakiego zrobiono rower i według mnie jest on tak samo wytrzymały jak droższe modele tylko odkupione jest to większą wagą więc o to bym się nie martwił. Co do osprzętu to tego nie badałem bo ten który mam przy swoim obecnym rowerze za 600zł nie sprawia mi problemu i ja nie patrzyłem na wygodę po postu ma działać. W mojej opinii jest to piękny Rower którego cena nie powinna przekraczać 2000zł bo tyle jest wart porównując z innymi rowerami. Bardzo byłbym wdzięczny jeżeli opiszesz mi swoje wrażenia donośnie tego roweru. Pozdrawiam