Mily97 Napisano 1 Sierpnia 2012 Napisano 1 Sierpnia 2012 Witam, właśnie zmieniam mostek GT na Octane One Chemical Pro i mam problem. Gdy mostek jest już na miejscu i dokręcam korek sterów na maxa to zostają mi luzy w rurze sterowej. Co mam zrobic aby te luzy zlikwidowac? z góry dzięki za pomoc
rzezniol Napisano 1 Sierpnia 2012 Napisano 1 Sierpnia 2012 Za mało podkładek... lub za płytko wbita gwiazdka. Oczywiście wszystko skręca się na luźnym mostku. Pozdro
Mily97 Napisano 1 Sierpnia 2012 Autor Napisano 1 Sierpnia 2012 Za mało podkładek... lub za płytko wbita gwiazdka. Oczywiście wszystko skręca się na luźnym mostku. Pozdro Podkładki są idealne, mostek jest luźny i ma taką samą wielkość trzymania rury sterowej co poprzedni, więc nie wiem co jest z tym nie tak...
kosa23 Napisano 1 Sierpnia 2012 Napisano 1 Sierpnia 2012 Jeśli od górnej krawędzi mostka do górnej krawędzi rury sterowej amortyzatora jest mniej niż 2mm, top cap może opierać się na rurze sterowej amortyzatora, co uniemożliwi Ci skasowanie luzu sterów. Możesz albo dać więcej podkładek pod mostek, albo uciąć rurę sterową, tak żeby od od górnej krawędzi mostka do górnej krawędzi rury sterowej było około 3mm. Możesz mieć również problem z usunięciem luzu, jeśli gwiazdka sterów przesuwa się w rurze sterowej.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.