tomekfpc Napisano 1 Sierpnia 2012 Napisano 1 Sierpnia 2012 Ktoś z Was szanownych rowerowych maniaków robił taką trasę może? Informacje z pierwszej ręki by się przydały. Chciałbym uniknąć przede wszystkim kostki brukowej której bardzo nie lubię http://goo.gl/maps/ngNhA
Cox Napisano 1 Sierpnia 2012 Napisano 1 Sierpnia 2012 HA, robiłem z bratem te trasy w poprzednie wakacje, on na szosówce dał rade w 100%, trochę po drodze sypiącego się już asfaltu, kostka z tego co pamiętam jest tylko w Prusicach ale tego nie ma na twojej trasie, pamiętam że jechałem przez rude żmigrodzką, jest tam fajny nowy asfalt, można się rozbujać do 60-70 km/h, ogólnie stawy fajne do pooglądania, możesz wziąć lornetkę , pooglądać ptaki ; czaple, czasami nawet jakieś większe, nie wiem nie znam się... porób jakieś fotki i wstaw ! zrób zdjęcie z drewnianym krokodylem, challenge for you, to już się sam musisz dowiedzieć gdzie on jest, najwyżej miejscowych zapytaj miłej jazdy
inhibitor Napisano 1 Sierpnia 2012 Napisano 1 Sierpnia 2012 Robiłem tą trasę motocyklem i nie pamiętam kostki brukowej... Ogólnie okolica bardzo przyjemna, ale ta trasa robiona rowerem to profanacja jak wódka w czopkach... Rowerem to tam się jeździ nieutwardzonymi szutrówkami z dala od asfaltu... tereny wyśmienite... No, chyba, że naprawdę uparliście sie na szosówki... Drewniany Krokodyl to pikuś... Znajdź stalowego słonia...
zws Napisano 1 Sierpnia 2012 Napisano 1 Sierpnia 2012 Ogólnie okolica bardzo przyjemna, ale ta trasa robiona rowerem to profanacja jak wódka w czopkach... Rowerem to tam się jeździ nieutwardzonymi szutrówkami z dala od asfaltu... tereny wyśmienite... Mógłbyś nakreślić jakieś zarysy na te szutrówki ? Bywam okazjonalnie i niejednokrotnie już chciałem pojeździć. Niestety, tamtejsi znajomi tylko asfalty znają