tomekfpc Napisano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2012 Ktoś z Was szanownych rowerowych maniaków robił taką trasę może? Informacje z pierwszej ręki by się przydały. Chciałbym uniknąć przede wszystkim kostki brukowej której bardzo nie lubię http://goo.gl/maps/ngNhA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2012 HA, robiłem z bratem te trasy w poprzednie wakacje, on na szosówce dał rade w 100%, trochę po drodze sypiącego się już asfaltu, kostka z tego co pamiętam jest tylko w Prusicach ale tego nie ma na twojej trasie, pamiętam że jechałem przez rude żmigrodzką, jest tam fajny nowy asfalt, można się rozbujać do 60-70 km/h, ogólnie stawy fajne do pooglądania, możesz wziąć lornetkę , pooglądać ptaki ; czaple, czasami nawet jakieś większe, nie wiem nie znam się... porób jakieś fotki i wstaw ! zrób zdjęcie z drewnianym krokodylem, challenge for you, to już się sam musisz dowiedzieć gdzie on jest, najwyżej miejscowych zapytaj miłej jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
inhibitor Napisano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2012 Robiłem tą trasę motocyklem i nie pamiętam kostki brukowej... Ogólnie okolica bardzo przyjemna, ale ta trasa robiona rowerem to profanacja jak wódka w czopkach... Rowerem to tam się jeździ nieutwardzonymi szutrówkami z dala od asfaltu... tereny wyśmienite... No, chyba, że naprawdę uparliście sie na szosówki... Drewniany Krokodyl to pikuś... Znajdź stalowego słonia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...