- 0
[Rower] Cube AMS 110 Pro
-
Podobna zawartość
-
- 2 odpowiedzi
- 1 369 wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 4 225 wyświetleń
-
- 13 odpowiedzi
- 5 173 wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 4 425 wyświetleń
-
- 12 odpowiedzi
- 4 961 wyświetleń
-
Pytanie
JosefBB
Witam,
Napiszę swgo pierwszego posta na forum dlatego że jeszcze wczoraj byłbym mega wdzięczny gdybym jako gość podobnego tutaj był znalazł.
Otóż po wieloletniej przygodzie rowerowej z HT (górskiej, szutrowej asfaltowej itp.), po objechaniu Tatr, Dachsteinu, Babiej i Baraniej i Izerów i, i, i, dosięgł mne problem że moi nowi rowerowi przyjaciele, tzw zółtodzioby wykazuja niezwykły progres w jeździe po górach.
Od sytuacji że nie byłi w stanie dotrzymac mi koła dziś to ja odpadałem na podjazdach... Myśle co jest??? starość? a może sprzęt.....?
No i ... pozyczyłem od jednego z kolegów Geniusa 50 2011 i wszystko stało sie jasne, mój sprzęt to przeżytek
.
Od czego internet... i kilka sklepów w miescie i ostatecznie trafiłem na takie urządzenie które nazywa się:
Fully Cube AMS 110 Pro 2012 / 18" / dla 176cm / 73kg (spec: http://www.cube.eu/p...ro/ams-110-pro/ )
Szukałem opinii tu i tam czy warto co to w ogóle za patent i nic więc mówię biorę go na kletę. Najwyżej sam napisze coś o nim co niniejszym chce uczynić.
Powiem krótko, odzyskałem swoje miejsce w peletonie
Róznica nie jest duża... jest gigantyczna. Prawie wszystko jest inne:
- kontorla trkacja na podjeździe
- przełożenie siły pedałowania w skutecznośc parcia do przodu
- zminimalizowane uślizgi na kamieniach i na szutrach
- zjazd: hamulce niezwykła skuteczność
wraz z oponami Racket Ron daja duże poczucie pewności na zjazdach
- balans wagi - no tu mam małe znaki zapytanie na ile to kwestia geometri a ile ustawienia siodełka
- 10 rzedowa kaseta XT to w sumie płynność doboru obciążeń ale.... pedałować trzeba
sam nie jedzie... ( poprzednio jeździełm na Alivio i zdecydowana różnica to szybkość reakcji. Zmiana biegu trwa 5x krócej niż w Alivio)
- amortyzacja Foxa f 90 psi / r 150 psi: 1. klasa i zdecydowanie lepiej blokować r. dampera na podjazdach bo komfort jest wystarczajacy a skuteczność o niebo wieksza (przodu nie tykałem)
I pozostaje ostatnia kwestia, dla mnie bardzo istotna tj. stosunek ceny do jakości.
Uważam ze nie powinniśmy przy naszy zarobkach płacić za takie cosik więcej niż 2000,- PLN a cena katalogowa to 8.099,-... no comment poza tym że tyle bym nie dał.... ;-)
Generalnie sprzęcik nie powinien oglądać asfaltu, OFF ROAD ONLY !!!
PS jak widzicie opis bez wchodzenia w szczególy tech., tylko odczucia.
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.