drMarcin Napisano 31 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2012 Witam, Posiadam rower kross hexagon V6, ważę 117kg tak tak hehe, ale już niedługo Jeżdżę szosowo tak naprawdę jeździłbym na szosie ale waga na to nie pozwala. Jstem laikiem w sprawach sprzętu rowerowego i prosiłbym o konkretne porady odnośnie zakupu butów i pedałów do jazdy typowo szosowej. Cena tak do 400 zł maxxxx mogą być tańsze. Mile widziane linki do aukcji z allegro Z góry dzikuję za odpowiedzi Witam, Posiadam rower kross hexagon V6, ważę 117kg tak tak hehe, ale już niedługo Jeżdżę szosowo tak naprawdę jeździłbym na szosie ale waga na to nie pozwala. Jstem laikiem w sprawach sprzętu rowerowego i prosiłbym o konkretne porady odnośnie zakupu butów i pedałów do jazdy typowo szosowej. Cena tak do 400 zł maxxxx mogą być tańsze. Mile widziane linki do aukcji z allegro Z góry dzikuję za odpowiedzi Przepraszam, że dubluje posta ale nie mogę zedytować mój przykład ( jestem laikiem, z tego co wyczytałem to takie wybrałem) mój przykład http://allegro.pl/wyprzedaz-buty-rowerowe-spd-shimano-sh-m087-45-i2500903310.html Buty http://allegro.pl/pedaly-shimano-spd-pd-m520-czarne-bloki-lublin-i2521950161.html pedały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reksik98 Napisano 31 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2012 Też mnie to interesuje. Może ktoś mógłby napisać coś o butach turystycznych i pedałach do nich? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...