Danielox Napisano 31 Lipca 2012 Napisano 31 Lipca 2012 Witam, posiadam starszy model kolarzówki z aluminiowymi kołami (obręcze stare, udało mi się odczytać tylko: aero 622x13 z Czech). Na moim terenie (dś) drogi nie są zawsze super jakości (to tu łata, to tu pęknięty asfalt, fałda, czasami kostka brukowa itp.) przez co obręcze kół (szczególnie tylnego koła) straciły okrągły kształt. Jak jedzie się po prostej, ładnej drodze to czuć się tak jakby się jechało po fałdowanej drodze (podbija do góry - coś jak jajko). Oraz czasami czuć jakby coś zarzucało tyłem na lewo i prawo. Naprawić tego raczej się nie da (albo może...), dlatego poszukuję wytrzymałej obręczy lub całe koło, które nie będzie się tak łatwo odkształcać. Dodam że nie jeżdżę codziennie i nie nabijam jednego dnia 100 km. Jaką radzilibyście kupić obręcz lub koło? Cena max dla obręczy to 200 zł, dla koła do 300. (mówię to o jednej obręczy lub kole, bo przód nie wydaje się być uszkodzony, a na pewno nie aż tak jak tył). Jest to dla mnie bardzo ważne, dlatego proszę o jakiekolwiek podpowiedzi. Z góry thx.
dawid Napisano 1 Sierpnia 2012 Napisano 1 Sierpnia 2012 alexrims da22 lub lepiej da28, jeździłem kiedyś na tych obręczach i zrobiły 20 000km, żadnego centrowania rower sprzedałem wraz z kołami i dalej jeszcze jeździły
Danielox Napisano 1 Sierpnia 2012 Autor Napisano 1 Sierpnia 2012 A po jakich drogach jeździłeś? Bo to też ma znaczenie.
dawid Napisano 2 Sierpnia 2012 Napisano 2 Sierpnia 2012 Polskich dużo km tez zrobilem w miescie bawiac sie jako kurier
Danielox Napisano 2 Sierpnia 2012 Autor Napisano 2 Sierpnia 2012 A jakie rodzaj zaplatania byłby najlepszy aby koło się nie deformowało?
dawid Napisano 3 Sierpnia 2012 Napisano 3 Sierpnia 2012 tył 3 krzyże, innej opcji za bardzo nie ma. Przód to już wedle uznania, ja jestem zwolennikiem zaplotu na słoneczko. Bierz zestaw na 36 szprych jeśli koniecznie zależy Ci na wytrzymałości
Danielox Napisano 21 Sierpnia 2012 Autor Napisano 21 Sierpnia 2012 Wgrałem na YT filmik jak wygląda te moje nieszczęsne koło. Do najbliższego serwisu mam 30 km, więc nie opłaca mi się jeździć tam i z powrotem (nie wiadomo co powie serwisant), dlatego chciałem się tu poradzić, czy takie koło da radę naprawić?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.