Skocz do zawartości

[ rower] Który rower wybrać - Kands 1300 czy Kands 700 ?

mieszko10

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Koledzy jak w temacie mam dylemat jaki rower wybrać.

Jestem typowym amatorem w tych sprawach więc poradzcie.

Rower będzie służył mi do amatorskiej jazdy po szosie i w plenerze bez szaleństw więc nie potrzebuje nie wiadomo jakiej maszyny. Myślałem nad niską półką. Mój wybór padł na 2 rowery, poradzcie czy wystarczy mi do zwykłej jazdy ten 1 czy dołożyć trochę i mięc ten drugi. Dodam że mam 183cm wzrostu, czy rama 21 będzie odpowiednia ?

Rowery:

1. KANDS ENERGY 900 MTB 26" amortyzowany! (2496709198) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

2. POTWÓR A NIE ROWER______KANDS 1300 DYSK ALIVIO 21' (2503851155) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Czy tej marki rowery są godne polecenia ?

Napisano

Zdecydowanie kands 1300 będzie mniej awaryjny i nie będzie trzeba tyle przy nim grzebać i regulować. Po za tym, żeby wybrać odpowiedni rozmiar ramy, dobrze byłoby się przymierzyć do czegoś o podobnej geometrii, przy Twoim wzroście 19-21 powinny być ok w zależności jaką pozycję bardziej lubisz i jakiej długości masz nogę

Napisano

Grzebać, chodzi ci o to że ma tarczówki i nie trzeba będzie regulować chociażby hamulców czy co masz na myśli ?

Rower nr 1 już z wyglądu wygląda na bardziej awaryjny czy poprostu ma gorsze podzespoły ?

Napisano

rower nr jeden ma zdecydowanie gorsze podzespoły, np przerzutkę trzeba będzie regulować co jakieś 100-500km, a to, że rower nr 2 ma tarcze nie oznacza, że nie będzie trzeba ich podregulować i o nie dbać ale patrząc na wszystkie podzespoły powinien być mniej awaryjny i wymagać zdecydowanie mniej regulacji niż rower nr 1

Napisano

Biorąc pod uwagę zastosowanie model 1300 wygląda całkiem przyzwoicie , osobiście wybrałbym wersję z V-kami . Za różnicę w cenie można kupić kask albo lepsze opony .

Zarchiwizowany