Golden Napisano 30 Lipca 2012 Napisano 30 Lipca 2012 Cześć Wiem, że amorki zazwyczaj smaruje się brunoxem, ale w tej chwili mam pod ręką tylko wd-40. Da radę nim nasmarować? Nie znam się na smarach, więc proszę się nie śmiać I jaką strzykawką się to robi? Taka zwykła z apteki będzie w porządku? Z góry dzięki za pomoc
iza121 Napisano 30 Lipca 2012 Napisano 30 Lipca 2012 nie da rady, wd40 nie służy do smarowania niczego
Qba66 Napisano 30 Lipca 2012 Napisano 30 Lipca 2012 Broń Cię Panie Boże! Z dala z tym od amortyzatora, piast, łańcucha itd.. WD-40 to preparat penetrujący rozpuszczający zabrudzenia i.. jednocześnie inne smary. Jeśli nie masz brunoxa to po prostu wytrzyj golenie amortyzatora wilgotną szmatką i to tyle.
Vilq Napisano 30 Lipca 2012 Napisano 30 Lipca 2012 Broń Cię Panie Boże! Z dala z tym od amortyzatora, piast, łańcucha itd.. WD-40 to preparat penetrujący rozpuszczający zabrudzenia i.. jednocześnie inne smary. Jeśli nie masz brunoxa to po prostu wytrzyj golenie amortyzatora wilgotną szmatką i to tyle. Mogę cie zapewnić żę wd-40 zapewni lepszy poślizg niż woda albo brak smaru... tak, nie wytrzyma długo, zasadniczo służy tylko do czyszczenia części. Jeśli na amorku nie ma w ogóle smaru albo amor nie ma pod uszczelkami gąbeczek nawilązjących ze smarem lub sa kompletnie suche i nie ma się alternatywy na inny smar to lepsze to niż nic. Aha, WD-40 nie rozpuści ani nie uszkodzi ci uszczelek jak to niektórzy ludzie będą próbowali ci wmówić. BTW brunox sucks. Lepszy jakikolwiek inny olej.
Fenthin Napisano 30 Lipca 2012 Napisano 30 Lipca 2012 Woda jest takim samym smarem jak WD-40. Przynajmniej do momentu, kiedy wyparuje. WD-40 wypłucze tylko smar z widelca. A lepszy nawet brudny niż żaden.
Vilq Napisano 30 Lipca 2012 Napisano 30 Lipca 2012 Woda jest takim samym smarem jak WD-40. Przynajmniej do momentu, kiedy wyparuje. WD-40 wypłucze tylko smar z widelca. A lepszy nawet brudny niż żaden. Tak jasne, a olej silnikowy to taki sam jak słonecznikowy