skapskiadi Napisano 29 Lipca 2012 Napisano 29 Lipca 2012 Witam, mam możliwość kupna pewnego roweru jednak nie wiem ile może być on wart bo jestem w tych sprawach zielony. Proszę o wycenę tego roweru, oto lista części jaką dostałem w wiadomości od sprzedającego: "Amortyzator -Omega RST Kierownica- Author Gang x country pedały - De Pro (od razu dodaje też normalne które nie mają aż tak dużych pinów jak De Pro ) Cały sprzęt przerzutkowy - Shimano Deoro XT Rawki- Sunrims double Track Rama- Trek Bruiser Mostek - BDP Bihas Hamulce Hydrauliczne firmy - Stroker Ryde " Ja osobiście kompletnie się na tym nie znam, ile to może być warte? Jak oceniacie taki rower? Jak sprawdzi się on w normalnej jeździe a jak w downhillu (według sprzedawcy w tym celu składał ten rower). Niebawem chcę udać się w przejażdżkę rowerem przez pół Polski i z powrotem, jak sprawdzi się ten rower? Oto fotki sprzętu: https://picasaweb.google.com/107579578717940711930/Zdjciarowerupatryk910cz_1?authkey=Gv1sRgCLbRwPzp-_TrmwE Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam. PS. Przepraszam jeśli temat jest w nieodpowiednim dziale ale nigdzie nie znalazłem działu związanego z wyceną rowerów. Nikt nie pomoże?
Michaleb Napisano 29 Lipca 2012 Napisano 29 Lipca 2012 pan sprzedawca wciska Ci kit... RST Omega i downhill....
skapskiadi Napisano 29 Lipca 2012 Autor Napisano 29 Lipca 2012 Tak właśnie myślałem, że coś jest nie tak. A jaka może być mniej więcej wartość takiego roweru?
pawel13 Napisano 29 Lipca 2012 Napisano 29 Lipca 2012 co do tego downhillu też mam wątpliwości Osprzęt deore bardzo miło, lecz szkoda że używany i wygląda że intensywnie, Ale reszta na mnie nie robi wrażenia ;P dużo zależy od stanu roweru ale coś około 1500 zł nówka myślę, że kosztowała by taka 3300 ;D
Gość pw524 Napisano 29 Lipca 2012 Napisano 29 Lipca 2012 Dobra tylko to że ten amor nie jest do downhillu to nie znaczy ze rower jest zły. Wszystko zależy co chcesz nim robić, rower niezły tylko pytanie do jakiego zastosowania. Myślę że te "pół polski" to nie na łeb na szyję w dół Jesli to ma być jakiś wyjazd turystyczny głownie szosami to też nie bardzo bo potrzebny ci wtedy lekki rower na węższych kołach a nie taki taran. Pomijając ten widelec to rower jest jednak składany na spore wertepy. Jest jeszcze inna mozliwość, że rower miał lepszy amor który sprzedawca sobie zostawił. Wnioskuje to po tym że rower wyglada trochę jak na prędce składany. Zobacz przednią przerzutkę- nie ma szans żeby w takim ustawieniu prawidłowo przerzucała. Tylna przerzutka też niby XT ale na oko parę lat starsza od reszty osprzętu. Obydwie i przednia i tylna czyściutkie, odmiennie od reszty roweru.
skapskiadi Napisano 29 Lipca 2012 Autor Napisano 29 Lipca 2012 Aha, dzięki za odpowiedź. A ile on może być wart? Sprzedający chce zamienić ten rower za replikę ASG wiec nie bardzo mam wybór, albo biorę albo nie Co do tego wyjazdu to albo pojadę tym rowerem albo starym giantem, mocno wysłużonym sprzed jakichś 10 lat jak nie lepiej ;D
Gość pw524 Napisano 29 Lipca 2012 Napisano 29 Lipca 2012 Kolego nie pomogę bo kompletnie nie mam pojęcia ile taka replika jest warta a w tym bajku to trzeba by troszkę posiedzieć na allegro z ołówkiem w ręku żeby go wycenić. Wiesz ja mam jeszcze drugiego 14 letniego treka któremu kompletnie nic nie jest. Wiek o niczym nie swiadczy a co przeszedł ten rower też nie wiesz. Nie wiemy ile ma nalatane korba piasty itp.. To zawsze ryzyko, kupujesz coś uzywanego czym nie jezdziłeś wiec wiesz......
skapskiadi Napisano 29 Lipca 2012 Autor Napisano 29 Lipca 2012 Nie mogę edytować poprzedniego posta więc piszę nowy. Mimo wszystko i tak pewnie się na niego zecyduję bo mój poprzedni rower jest już w stanie rozkładu a ten się pewnie nada bo większość czasu jeżdżę po lasach, polach itd. Głównie interesuje mnie jego wartość bo nie wiem czy taka wymiana w ogłle mi się opłaca czy czasem nie prosić o dopłatę itd.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.