skapskiadi Napisano 29 Lipca 2012 Napisano 29 Lipca 2012 Witam, mam możliwość kupna pewnego roweru jednak nie wiem ile może być on wart bo jestem w tych sprawach zielony. Proszę o wycenę tego roweru, oto lista części jaką dostałem w wiadomości od sprzedającego: "Amortyzator -Omega RST Kierownica- Author Gang x country pedały - De Pro (od razu dodaje też normalne które nie mają aż tak dużych pinów jak De Pro ) Cały sprzęt przerzutkowy - Shimano Deoro XT Rawki- Sunrims double Track Rama- Trek Bruiser Mostek - BDP Bihas Hamulce Hydrauliczne firmy - Stroker Ryde " Ja osobiście kompletnie się na tym nie znam, ile to może być warte? Jak oceniacie taki rower? Jak sprawdzi się on w normalnej jeździe a jak w downhillu (według sprzedawcy w tym celu składał ten rower). Niebawem chcę udać się w przejażdżkę rowerem przez pół Polski i z powrotem, jak sprawdzi się ten rower? Oto fotki sprzętu: https://picasaweb.google.com/107579578717940711930/Zdjciarowerupatryk910cz_1?authkey=Gv1sRgCLbRwPzp-_TrmwE Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam. PS. Przepraszam jeśli temat jest w nieodpowiednim dziale ale nigdzie nie znalazłem działu związanego z wyceną rowerów. Nikt nie pomoże?
Michaleb Napisano 29 Lipca 2012 Napisano 29 Lipca 2012 pan sprzedawca wciska Ci kit... RST Omega i downhill....
skapskiadi Napisano 29 Lipca 2012 Autor Napisano 29 Lipca 2012 Tak właśnie myślałem, że coś jest nie tak. A jaka może być mniej więcej wartość takiego roweru?
pawel13 Napisano 29 Lipca 2012 Napisano 29 Lipca 2012 co do tego downhillu też mam wątpliwości Osprzęt deore bardzo miło, lecz szkoda że używany i wygląda że intensywnie, Ale reszta na mnie nie robi wrażenia ;P dużo zależy od stanu roweru ale coś około 1500 zł nówka myślę, że kosztowała by taka 3300 ;D