Skocz do zawartości
  • 0

[Rower] Kross level A3-tuning


pajak123

Pytanie

Witam jest to mój pierwszy post tak wiec wszystkich chciałem serdecznie powitać i prośić o wyrozumiałość. Jakieś dwa miesiące temu zakupiłem krossa A3 po pewnym czasie postanowiłem troche przy nim podlubać i coś zmienic wybór padł na napęd.Za pomocą alledrogo i koleżanki z tego forum dość szybko i jak sądze tanio udało mi sie skompletować naped dyna-sys.I tak orginalne podzespoł typu Alivio Altus zostaly zmienione na:Korba SLX M660,Manetki Deore M590,Kaseta SLX, łańcuch HG-X,Przerzutka przód Deore XT M780 oraz tylna Deore XT M771:) Mile widziane sugestie propozycje etc.

 

obraz031xt.jpg

obraz032e.jpg

obraz034ds.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

Osobiście w pierwszej kolejności wymieniłbym amortyzator oraz hamulce, dopiero potem - szczerze to nawet po zużyciu napędu wymieniłbym go na nowy. Tak jak napisał kolega wyżej: aktualnie "Wsadziłeś super silnik do malucha", jednakże też jestem zdania, iż jeśli rower będziesz z biegiem czasu modernizował nie jest to nietrafiona inwestycja, lecz wręcz przeciwnie. Podziel się zdjęciami całej maszyny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście rower w miare "wolnych funduszy" bedzie cały czas modernizowany.Zdaje sobie sprawe z "jakości" amortyzatora :thumbsup: jednak,że jak pisałem miałem kilka okazji odnośnie napedu dlatego postanowiłem zacząć właśnie od niego. Zaciekawiło mnie stwierdzenie,że jeden z kolegów zaczął by od hamulców mógł byś mi wyjaśnic czemu uważasz te za złe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zgram fotki z telefonu bedzie troche z terenu a tak to "po domowo" :D

obraz043fi.jpg

obraz041uj.jpg

dery to na pewno tylko moje odczucie ale mam wrażenie,ze rower szybciej nabiera prędkości i licznikowo zwiększyła się prędkość maksymalna :woot: również delikatniejsze przełożenia na kasecie nie czuć żadnych "szarpnieć" przy zmianie biegów.Jednak za krótko posiadam ten naped żeby powiedzieć coś wiecej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szok... czy nikt tu nie ma czegoś co nazywa się poczucie humoru? czy każdy nowy użytkownik w oczach "starych wyjadaczy" jest uważany za idiote??? ludzie kolega wyżej napisał,że lepiej tak wygląda więc i w ten deseń udzieliłem odpowiedzi.Chyba oczywistym jest fakt,że skutkiem opuszczenia kokpitu nawet o cm będzie pochylenie sylwetki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuję bardzo. Właśnie ta rama była jednym z kryterium dla których zdecydowałem się na zakup właśnie tego modelu wiedząc,że i tak stopniowo będzie moderniziowany. Mostek został juz odwrócony:) a powód odwrócenia niech każdy tlumaczy sobie po swojemu :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki. No wiem wiem wymienie może jakieś sugestje tzn. platformy czy SPD? wiem,że tego typu tematów było dużo ale może ktoś z wypowiadających sie w tym temacie mają jakieś mocne argumenty za lub przeciw ?Z góry dzięki

 

 

M540 i jakies dopasowany buciki :) Jak cie stac ( a poxt stwierdzam ze tak ) to i pedaly mozesz wyzszego modelu brac, ale sam jezdze na 520 i chwale, a mowia ze 540 daje mozliwosc lepszej regulacji i niwelacji luzow, a i od wyzszego modelu wielce sie ine rozni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to właśnie mi chodziło dzięki za konkretną odp! Ale musz się przyznać,że nigdy nie jeździłem na SPD i troche się obawiam wywrotki na wpietych butach:)

 

 

Tez sie balem, jak pierwszy raz je dostalem to prawie glebe zaliczylem jeszcze w domu, ale przewracajac sie noga sama sie wypiela :)

Oprocz krotkiej przejazdzi wieczorem po miescie po montazu pedalow to pierwszy z nimi kontakt mialem odrazu na maratonie !

I byly gleby nie ukrywam, ale tylko 3 i to jeszcze przed samym startem, na parkingu gdzie byly tony piachu i z tego co zauwazylem do dzisiaj czyli od 2 miesiecy uzytku SPD to wlasnie piach jest najwiekszym problemem. Do tego czasu oprocz tych pierwszych 3 gleb czyli juz w pewnej fazie zaawansowania mialem 2 wywrotki i obydwie prawie ze z miejsca na piachu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba po prostu odpowiednio do tego podejść, wmówić sobie że to same zalety, skuteczność gwarantowana, jeśli będziesz pewny siebie to naprawdę ciężko ci będzie się wywalić, ważne żeby na początku ustawić sprężynę tak, żeby jak najłatwiej było się wypiąć, naprawdę dają kopa. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...