Skocz do zawartości

[amortyzator]regulacja skoku Reba Dual Air


Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów.Zgodnie z tym co ostatnio poradziliście w najbliższa sobote montuje do swojego Speca P1,Rebe Dual Air,nowy amorek zakupiony po długim zastanawianiu sie.Mam do was kilka pytan odnosnie regulacij tego widelca.Moja waga to ok80 kiligramów i chciałbym ażeby ten widelec był dobrze zgrany z moim stylem jazdy i wagą,również rower specialized p1 posiada swoją geometrie co daje dosyć specyficzne warunki,obawiam sie że w tym przypadku wypadało by ustawić ją (jest taka możliwość przy zakupie i montażu) na wiecej niż 100mm,co sądzicie o tym.Drugie pytanie odnosnie blokady skoku,czy jest rzeczą doba mieć ja na kierownicy w formie manetki,bo niekiedy widze to u niektórych osób,natomiast inni twierdza iż jest to rzecz zbędna i kompletnie niepotrzebna.Dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod twoją wagę skok 100 mm będzie absolutnie wystarczający chyba, że masz jakąś specjalną ramę. Ja warzę ważę ponad 90 i taki skok na górski teren jest idealny. Masz w tych widłach takie możliwości regulacji, że jest wręcz niemożliwe abyś nie był zadowolony. Nawet ustawienie z tabelki dla kogoś o niezbyt wygórowanych wymaganiach będzie wystarczające.

 

A gdzie niby zamontować manetkę blokady i w czym ona przeszkadza bo nie rozumiem. Chcesz nie mieć blokady skoku?? Jeśli to sprzęt tylko i wyłącznie w teren to morze może i tak ale w przeciwnym wypadku na pierwszym lepszym podjeżdzie na szosie czy drodze szutrowej zmienisz zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...