kato39 Napisano 27 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2012 zniechęcony pracą mojego amortyzatora rst space jump zacząłem rozbierać go na części pierwsze . wyczyściłem go z tej mazi na ślizgach i zastąpiłem olejem. na każdą lege po 70ml oleju. smar z komory powietrznej tez usunąłem i zastąpiłem 10ml oleju Co dał ten tuning? komora powietrzna szczelniejsza amortyzator zaczął wreszcie chodzić prawie jak fox forx talas r mojego brata.ślizgi wrzeszczcie są smarowane amortyzator się nie przycina .jedyny minus olej strasznie bulgocze w lagach tak samo jak w foxach . Uszczelki olej trzymają idealnie nic nie cieknie nie zostają pierścienie z oleju na lagach. jeżeli miał by ktoś pytania to na pw naprawdę polecam taką operacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kato39 Napisano 2 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2012 jednak space jump lepiej chodzi na wazelinie technicznej i z 20ml oleju na lagę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moize Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 sorry za odkop, ale może wiesz coś na temat zmniejszenia wagi tego amortyzatora? Doszły mnie słuchy że wyjmujac sprężynę z komory powietrznej i tłumik oszczędza się wagę aż do 1.9kg. Czy to w ogóle jest realne??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 14 Lutego 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 Jeżeli tam w sprężyna negatywna jest stalowa to tak, ale wtedy twój widelec będzie tępy jak gimnazjalista ... a bez tłumika ... noc cóż wykręć to sie przekonasz jak sie jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moize Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 negatywna? NIe rozumim Co do tłumika, to już się przekonałem że nie ma takiej opcji bo do niego się dokręca dolną śrubkę, trzymająca górne golenie z dolnymi ) Co do spreżyny, to bez niej jest tak miękki że nie da się jeździć, może większe ciśnienie by dało lepszy efekt (zwykła pompka rowerowa authora),jednak nie wiem jak z wytrzymałością amortyzatora przy tak wysokich ciśnieniach. Jednak jeszcze pytam ludzi, może wiedzą na ten temat coś więcej. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kato39 Napisano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 zależy ile ważysz jak nie więcej nisz 60 to amortyzator poradzi sobie ale będzie dużo miększy i musiałbyś uszczelnić go 5ml oleju w komże powietrznej i na gwint korka taśmę uszczelniającą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moize Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 zadam może dziecinne pytanie. odkręcając rebound zauważyłem że o wiele szybciej i lepiej odbija amorek, ale cieknie mi sporo oleju z tamtego miejsca, czy to przez to że jest odkręcone czy dlatego że tłumik załatwiony? Na zakręconym, co raczej nie dziwne nic nie cieknie. Ale mam z amortyzatorami naprawde nie wiele wspólnego i nie znam sie na tym ; p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 14 Marca 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 14 Marca 2013 negatywna? NIe rozumim No wiele widelców lepszej klasy a już na pewno powietrzne ( bo sprężynowe też mają) posiadają sprężynę negatywną swoją siłą skierowanaprzeciwnie do pozytywnej - głównej. CO to daje ? a daje to to ze widelec robi sie czulszy, lepiej pracuje wraz ze wzrostem iły tejże sprężyny. Np w dual air można pompować obie komory odzienie przez co masz bardzo szerokie spektrum ustawień. ale cieknie mi sporo oleju z tamtego miejsca Obawiam się ze któreś z uszczelnień padło trzeba rozebrać tłumi o pozaglądać tu i ówdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.