Skocz do zawartości

[amortyzator przód]zmiana z suntoura xct v3 29'' na, no właśnie na co?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Po zastanowieniu się i wzięciu wszystkich za i przeciw postanowiłem zmienić amorka

(ten niestety nie sprawdza się w cięższych warunkach do tego moje 98 kg robi swoje)

wiem już to i owo ale dalej jestem zielony.Amorek w moim Talonie 29er to jak wyżej

SR Suntour XCT V3.

Przewertowałem Allegro i niby parę sztuk jest na koło 29 cali ale nie bardzo wiem co się nada.

Budżetem jakim dysponuje na ten momęt to około 1000 zł.

Doradzicie coś drodzy koledzy?

bo nie umiesz sie zdecydowac, chcesz do 1000 a zaraz dajesz link do 1300zl... a to roznica i to spora.

a wiec ustalmy do tysiaka wstępnie... ale jak by co 300 setki nie robi mi wielkiej różnicy jeśli sprzęt będzie sporo lepszy,

tak jak pisałem jestem zielony w tym temacie(czytaj początkujący)

a wiec ustalmy do tysiaka wstępnie... ale jak by co 3 setki nie robi mi wielkiej różnicy jeśli sprzęt będzie sporo lepszy,

tak jak pisałem jestem zielony w tym temacie(czytaj początkujący)

edit. postanowiłem biore rebe http://allegro.pl/amortyzator-rock-shox-reba-rl-29-100mm-bialy-bs-i2523853677.html bedzie ok?

• 2 tygodnie później...

Witam ponownie.

Nie zakładam nowego tematu żeby nie robić śmietnika. P wielu za i przeciw koniec końców zdecydowałem się na Manitou Tower Pro 29.

I teraz mam do Was koledzy pytanko mianowicie jak z tym ciśnieniem w komże? Wyczytałem że maksymalne ciśnienie jakie mogę napompować to 7,58 bara(110psi) napompował 7barów i widelec strasznie miętki jest . Dodam że zanim napompowałem go sam zrobiłem rundkę na takim jakiego zakupiłem i chodził rewelacyjnie w porównaniu do poprzedniego uginacza. Później stwierdziłem że spuszczę powietrze i napompuje mniej więcej tyle ile zalecają do mojej wagi i zobaczę co będzie i taki ot klops. Jeśli możecie podpowiedzcie jak działać w tej sytuacji jak zabrać się do zestrojenia wideł.

Zarchiwizowany