Mod Team Lookas 46 Napisano 2 Kwietnia 2006 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 Co myślicie o tej Korbie http://www.allegro.pl/item94457876_race_fa...ght_zicral.html ? Biorąc pod uwage cene i wage jest nie do przebicia, tylko czy nie rozpadnie sie po 5000km ? Czy lepiej wybrać XT http://www.allegro.pl/item93392508_korby_d..._gwarancja.html ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Żbik Napisano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 Turbinka jest fajną korbą ale widziałem ostatnio fotkę identycznej złamanej --> http://light-bike.com/forum/viewtopic.php?p=13286#13286 Osobiście to wolałbym korbę XT ale jej poprzedniczkę bez zintegrowanej osi. Można jeszcze zrobić inaczej Taniej wyjdzie kupić Ci identyczną co XT korbę LX 2004 i wymienić w niej najmniejszą zębatkę 22T na alu (23zł + koszt wysyłki). Nowy komplet będzie ważył ok 638g, a zamkniesz się w mniej niż 250zł Do tego możesz dołożyć śruby alu zębatek (ok 50-60zł), które odchudzą korbę o kolejne 20g Niestety jest tylko jeden, ale dość duży, minus tego wyboru. Do korby LX 2004 pasuje tylko i wyłącznie suport LX 121mm, który waży 278,8g... Żadnego innego seryjnego odpowiednika nie znajdziesz... Tak więc XT będzie lepszym "przyszłościowym" rozwiązaniem do odchudzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 2 Kwietnia 2006 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 A może to byłoby lepsze... ? http://www.allegro.pl/item93494212_xtr_m95...rt_idealny.html lub ta http://www.allegro.pl/item94190321_korby_x...lowtech_ii.html ? Wymieniam cały napęd na tył mam już kasete PG990 i nowy łańcuch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Żbik Napisano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 Eeee... Jak chcesz dobrą i lekką korbę to po co pakować się w kowadlastego i drogiego XTR'a? Poza tym takie jak w pierwszym linku chodzą na allegro używane od 450zł, a drugie od 500zł Lepiej wybrac coś ze stajni Stronglight'a, RF'a albo FSA, ewentualnie Ritchey'a. Jest jeszcze inna opcja Za 550zł jest nowa szosowa karbonowa korba 2-zębatkowa Bianchi. Za 450zł można wyhaczyć używkę 2-zębatkową karbonową FSA. Wymieniasz zębatki na mniejsze i masz tak wypaśną korbę, że historia Przyjrzyj się temu --> http://www.allegro.pl/item96103678_deore_x...super_cena.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 2 Kwietnia 2006 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 2 zębatkowe w moim przypadku odpadają muszą być 3 tarcze A może takie blaty stronglight i ramiona roox coż stało się... zamówiłem... jak padnie to chwyce xt. Tym sposobem na wymianie napędu zyskam ok720-770g zobaczymy jak zwaze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wookie Napisano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2006 Roox/WRA wazy ~ 450g Turbinka 430g Co do tego czy wytrzyma 5000 to ja nie mam watpliwosci ;] , ale nie bede nikogo specjalnie namawial Tego XTR bym nie bral , sam sie kiedy wahalem i jednak wolalem Trubine wziac. Na marginesie mam znow turbinke tylko nieco inny model i kolor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 6 Kwietnia 2006 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2006 Właśnie dostałem ramionka Roox'a waga to 431g Ostatecznie stanęło na XT 2006 z zintegrowaną osią. Waga to : - prawe ramie 223g - wkład 93g - lewe ramie 373g - koronki 21g+ 43g+80g - śrubki 22g co daje 855g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.