Zyziu Napisano 24 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2012 (edytowane) Witam. Zapraszam wszystkich posiadaczy rowerów Merida do wpisania się i dyskusji. Obecnie posiadam Meridę Big.Nine 3000 Custom. Rowerek złożony na osprzęcie SLX&XT, rurki ritchey comp, przedni amortyzator RS Recon Gold. Pełna specyfikacja: Rama: Merida Big Nine 3000-D Prolite 66 Triple butted 6066 Amortyzator: Rock Shox Recon Gold TK 29" Solo-Air Travel 100mm Hamulce: Shimano SLX Hydrauliczne Klamki Hamulca: Shimano SLX Tarcze: Shimano SLX 180/180mm Centerlock przód, tył Manetki: Shimano SLX 10speed Rapidfire plus Kaseta: Shimano SLX 10 HG-X HG81-10 Łańcuch: Shimano SLX HG-X 10speed Przerzutka przednia: Shimano Deore XT Przerzutka tylna: Shimano Deore XT Shadow Korba: Shimano SLX Dyna-Sys Hollowtech II Piasta przód: Shimano SLX Piasta tył: Shimano Deore XT Obręcze: Rigida Taurus Disc Pedały Shimano SPD Deore XT PD-M780 Szprychy: DT Swiss potrójnie cieniowane Opony: Schwalbe Racing-Ralph 29 x 2.25 PaceStar3 TublessReady EVO Kierownica: Ritchey Comp flat 620mm Mostek: Ritchey Comp Vorbau - 6° (84°) 80mm Stery: Merida tapered Sztyca: Ritchey Comp 350mm Siodło: Selle Italia Q Bik XC Flow Dodatkowe informacje: Rozmiar: 19" waga: 11.86 rok: 2012 Zdjęcie: Pozdrower! Edytowane 24 Lipca 2012 przez Zyziu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 31 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2012 to ja 1 pytanie, czy oś 12 mm z tyłu tak za######iście poprawia sztywność jak wszędzie piszą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zyziu Napisano 1 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2012 to ja 1 pytanie, czy oś 12 mm z tyłu tak za######iście poprawia sztywność jak wszędzie piszą ? Też w to wątpiłem, miałem dobrą piastę na zacisk slx i działało. Teraz na sztywnej osi z tyłu, jest o wiele lepiej, tylny trójkąt dobrze usztywniony, a na zakrętach czy ostrym pompowaniu, nic się nie ociera. Tarcza jest na swoim miejscu wszystko jest bardzo dobrze i sztywno dopasowane pozdrower! :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bizon Napisano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2012 Ładna maszyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zyziu Napisano 9 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2012 Dzięki wielkie, ale chcę zobaczyć i wasze maszynki!! pozdrower!;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bizon Napisano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2012 No cóż ostatnim czasem mój góral popadł w niesłake ,bardzo rzadko na nim jeżdze teraz tylko szosa ,Chodź może postaram sie to nadrobić jakoś teraz Rama - Merida HFS 2000 Widelec - Manitou R7 Super Clickit Koła - przód sram9.0/dt.swiss 4.1/DT champion-Tył-xt/dt.swiss 4.1/DT champion Kierownica - Truvativ team OS Rogi - Pro Mostek - OS 110 mm pell`s ultralite Manetki - sram x.0 Przerzutka tył - sram x-7 Przerzutka przód - sram 9.0 Korba - Slx Łańcuch - xt Kaseta - xt Klamki hamulcowe - Avid sd5 Hamulce - Avid sd 7 Sztyca - Smica Siodełko - Selle Italia slk Opony - Maxxis Ignitor - zwijane Zaciski - A2Z Ti Pedały - Exustar E-PM25 Uploaded with ImageShack.us Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pangumas Napisano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2012 (edytowane) Moja wyścigówka Merida Road Race 903-18 Specyfikacja: - Rozmiar ramy S/M - Rama Aluminiowa T6061 - Widelec Road CF-S Carbon - Kierownica XM Anatomic Road OS - Mostek Pro PLT 31.8/110mm - Sztyca Pro Vibe S7 31.6/350 - Siodło Fizik Arione XC Kium - Pedały 105 PD-5700 - Manetki 105 ST-5700 - Przerzutka przednia 105 FD-5700 - Przerzutka tylna 105 105 RD-5700 SS - Hamulce 105 BR-5700 - Dźwignie hamulca 105 ST-5700 - Kaseta/wolnobieg CS-6500 12-25T - Łańcuch Shimano XT HG93 - Korba 105 FC-5700 172.5mm - Wkład suportu FC-6600 - Obręcze WH-RS20 622-15 - Piasty 105 FH-5700 - Szprychy 16/20 aerodynamicne - Opony Vittoria Rubino Pro 23 60 - Dętki Maxxis Flyweight Foto: Jedynie kierownica została ze starej specyfikacji 903-18, ale kiedyś przyjdzie czas na jej wymianę Edytowane 31 Sierpnia 2012 przez pangumas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plastyk Napisano 28 Października 2012 Udostępnij Napisano 28 Października 2012 (edytowane) Witam, Oto ja i moja Merida Mission TFS 500-D (na LRS'ie) Rower kupiłem używany (formalnie, praktycznie miał na karku ze 100-200km) wiosną 2012. Od tego czasu się wkręciłem Rama Aluminiowa 6061 20" Widelec Rock Shox Dart 2 120 Lockout Damper X-Fusion LRS Lockout Kierownica - XM Comp CEN 31.8 Rise Mostek - Merida Pro 90mm 31.8 (nówka sztuka, ale robi się krótki, będę musiał wstawić oryginalny 110mm, a ten jest taki ładny ) Sztyca - XM Speed CEN SB20 31.6 Siodło - TFS mat (do wymiany jak najszybciej) Pedały - XC Alloy (do wymiany niedługo) Manetki - Shimano Deore rapidfire Przerzutka przednia - Shimano Deore Przerzutka tylna - Shimano Deore XT Hamulce - Hayes Stroker Ryde 180/180mm Dźwignie hamulca - Hayes Stroker Ryde Kaseta - Shimano CS-HG50-9 11-32 Łańcuch - Shimano CN-HG53 Korba - Shimano M442 Octa 44A-32-22 Suport - Shimano ES25 Octalink Obręcze - Mavic XM117 disc Piasty - Shimano M475 disc Opony - Merida Race 2.1 Zacisk sztycy - Merida Top - Cap Merida Stery- M10 Neck Gripy - Merida X-Mission Wszystko oprócz mostka oryginalne, ale to dla tego, że było do kupienia sporo innych rzeczy (plecak, u-lock, lampka przód, multitool, pompka serwisowa, środki konserwujące, łańcuch, sporo wyposażenia osobistego itd.) W przyszłym roku zaczynam modernizację. Na pierwszy rzut siodło, pedały na maszynówki, z części zużywających się, opony domagają się zmiany, klocki na tył już kupione, przód jeszcze nie. Stary licznik mi pada, więc to też. Dużo pisania Stare zdjęcie, ale nie mam nic lepszego pod ręką, jak będzie to dodam Edytowane 28 Października 2012 przez Plastyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bruce95 Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 Co tu wiele pisać... Super rowerki chłopaki design Meridy według mnie jest na wysokim poziomie, choć odejście od dużego napisu Merida na bokach skośnej rury moim zdaniem było błędem i na np.: sprzęt Zyzia prezentuje się według mnie trochę gorzej, ale są gusta i guściki... Jako że mój pojazd jest aktualnie w rozsypce, a i jeszcze parę rzeczy zostanie wymienione to nie wrzucam specyfikacji i zdjęć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 Ktoś tu żyje jeszcze? Ja co prawda coraz częściej myślę o sprzedaży swojego szmacianego flxa, ale jednak posiadam jeszcze dwie ramy w domu z logo meridy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Splr Napisano 10 Października 2013 Udostępnij Napisano 10 Października 2013 Ja żyję, dalej na TFSie śmigam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrek383 Napisano 11 Października 2013 Udostępnij Napisano 11 Października 2013 (edytowane) A to może ja pochwalę się moją Meridą Jest to model Matts TFS 500-V z 2009 roku po niewielkich zmianach, czyli m.in. amortyzator, kierownica, hamulec przód Specyfikacja: Rama (materiał): MATTS TFS-COMP-VRozmiar: 18"Amortyzator: SUNTOUR XCR LOPrzerzutka przednia: SHIMANO DEORE 34.9 T-SWINGPrzerzutka tylna: SHIMANO XT TOP NORMALKorba: SHIMANO M442 OCTA 44A-32-22Środek suportu: SHIMANO ES25 OCTALINKKaseta: SHIMANO HG-50Łańcuch: SHIMANO CN-HG53Piasta przednia: SHIMANO M475 DISCPiasta tylna: SHIMANO M475 DISCObręcze: MAVIC XM117 BLACK / ACCENT TRACKLINEROpony: MERIDA RACE 26 x 2.1Manetki: SHIMANO DEORE RAPIDFIREDźwignie hamulca: AVID FR5/SHIMANO BR-M445Hamulec przedni: SHIMANO BR-M445Hamulec tylny: AVID SD5Kierownica:UNO GRADE 1.0 31.8 620 mmMostek: XM COMP OS CEN 7Stery: FSASiodełko: TFSSztyca: XM SPEED CEN SB20 31.6 Rower bardzo podobny do meridy kolegi plastyk W najbliższym czasie (na wiosnę) dojdzie sporo szpargałów, jak siodełko, chwyty, torebka, pompka, hamulec na tył (m-445), kaseta, łańcuch, jakieś pedały, opony, licznik itp.. Mam około 172 cm wzrostu i rama jest jak na razie na mnie idealna. XCR z przodu, mimo, że waże około 50 kg, chodzi bardzo dobrze. Jeździ mi się na nim wygodnie Aktualne zdjęcie: Więcej zdjęć u mnie w "garażu" Zapraszam do oceniania! Edytowane 11 Października 2013 przez Piotrek383 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kebeka Napisano 13 Października 2013 Udostępnij Napisano 13 Października 2013 Witam wszystkich Specyfikacja mojego roweru: Rama: Merida Matts Sub 20 r.2006 albo 2007 Amortyzator: RST Gila-T6 Hamulce: -Przód Shimano Alivio m445 Hydraulik -Tył Shimano Acera V-brake Tarcza: Shimano 160mm Manetki: -Lewa Shimano Alivio -Prawa Shimano Acera Kaseta: Shimano Alivio HG CS-HG51 1-8an Łańcuch: Sram(modelu nie pamiętam ) Przerzutka przednia: Shimano Nexave Przerzutka tylnia: Shimano Acera Korba: SR Suntour Piasta przód: Shimano HB-RM65 Piasta tył: Sram Obręcze: -przód Dartmoor Abstract -tył Jalco Double Wall Pedały: DeOne Kierownica: Merida X-mission Mostek:Truvatic Hossefelt Siodło: McSelle Na razie bez zdjęcia ale postaram się na dniach wrzucić Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEVILEK Napisano 16 Października 2013 Udostępnij Napisano 16 Października 2013 (edytowane) Aktualnie ... Merida Magnesium Elite, który pozostanie rowerem podstawowym. Konfig mocno rozwojowy, co wypłatę zmieniany W kącie pokoju, czeka Matts Race Pro, aby go poskładać. Raczej na v'kach będzie, może jakaś tarcza mechaniczna. Waga ramy około 1700g, w rozmiarze 20". Edytowane 16 Października 2013 przez DEVILEK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 16 Października 2013 Udostępnij Napisano 16 Października 2013 Moja maszynka, zdjęcie niestety mało akutalne (amor, koła, kokpit, siodełko, manetki, pedały), ale nie posiadam na razie innego. Niestety większość zmian sprawiła, że przybrała na wadze, ale względy użytkowe wzięły górę. Obecnie popadła w niełaskę, a ja jeżdżę na fullu i generalnie planuję ją sprzedać, ale kto wie, może się jeszcze coś zmieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEVILEK Napisano 17 Października 2013 Udostępnij Napisano 17 Października 2013 Widziałem ją już kiedyś, chyba na BS, jeśli masz. Ile waży sama rama ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 Rama z miskami sterów i mocowaniami przewodów coś koło 1350g jak dobrze pamiętam. Średnio lekki, żeby nie powiedzieć ciężki carbon, ale solidny. 1.5 roku ciorania po górach, maratonach i się trzyma, co mnie niestety obecnie nie urządza. Bo jakby pękła bez żalu się jej pozbywam, a tak to nie wiadomo co zrobić, ani sprzedać, bo bardzo dużo straciła na wartości, ani zostawić, bo właściwie tylko stoi i się kurzy. Ech... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEVILEK Napisano 19 Października 2013 Udostępnij Napisano 19 Października 2013 Lepszy taki, niż wylajtowany i połamie się przy pierwszym lepszym wypadzie w góry Ja bym tam zastosowanie dla niej znalazł, ale na trzecią w rodzinie finansów brak. Sprzedać, czy zostawić ... Raczej bym zostawił, a nóż się przyda, no i model nie aż tak popularny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.