Skocz do zawartości

[pedały] platformy do xc

Gość havranek

Rekomendowane odpowiedzi

Gość havranek
Napisano

Witam

Mam takie pytanie. Lubię rzeźniczyć po leśnych trasach, jednak większość kumpli ma rowery trialowe (ja mam Gianta Rincona). Ponieważ często z nimi jeżdżę to też coś tam sobie próbuję w temacie trików :D Oczywiście na takim rowerze jest mi o wiele ciężej, dlatego zastanawiałem się nad jakimiś małymi upgrade'ami (na duże nie pozwala mi budżet :rolleyes: ). Wolałbym jednak żeby nie wpłynęły nagatywnie na jazdę w terenie.

Dlatego zapytuję Was drodzy forumowicze, czy warto zainwestować w pedały platformowe? :)

Jeździłem na rowerze kumpla i były bardzo fajne, noga trzymała sie 100 razy lepiej niż na moim standardowym dziadostwie.

Tylko jak takie pedały sprawują się właśnie przy jeździe w terenie, czy to się w ogóle nadaje? (nie znam się :D )

Podobają mi się np. NS Pancake'i i z tego co czytałem to całkiem dobry sprzęt, jak bym się postarał to bym tyle nazbierał.

No i się niepotrzebnie rozpisałem. Pozdrawiam i czekam na wasze odpowiedzi, z góry dzięki :P

Napisano

Sam mam u siebie platformy i coz moze do " prawdziego " xc nie nadaja sie ale sa bardzo uniwersalne i za to sobie je chwale.Smialo mozesz brac , w terenie tez bedzie dobrze i noga bedzie pewniejsza.

Co do wyboru to coz ja bym pancekow nie bral juz , chyba wolal bym platformy authora ( welgo ) sa bodja nieco tansze i w moim odczuciu lepsze.

Napisano

Platformy do XC .... Moim zdaniem nie jest do dobry wybór. Mimo iż masz lepszą przyczepność to jednak więcej ważą. Poza tym jak ci się noga ześlizgnie to masz tak cudowne rysy na nogach zagwartantowane ze aż "miło patrzeć". Ja ci odradzam platformy.

Napisano

No tylko on w xc specjalnie nie jezdzi i nie sciga sie zeby wazna byla dla niego masa ;]

A co " rysowania " sobie nog to hmm mi sie tylko raz zdarzylo ale to jeszcze jak jezdzilem powiedzmy bardziej extremalnie ;].